Heej Lon, Ziekenhuis wil dat ik die bloedtest doe... zodat ze weten of ze andere onderzoeken kunne doen (rontgn enzo) Dus vandaar dat ik die bloedtest ga doen... anders zou ik echt wachten... want dat kan ik nog wel goed volhouden.. al vind ik het nartuurlijk wel spannend of deze buikgevoelens een zwangerschap inhouden of niet....
weet je wat ik me ook afvraag... Waarom geeft deze banner van mij aan dat ik over 5 dagen test kan doen.... maar mijn nod is pas pover 7 dagen....
inpricipe zou je 2 dagen daarvoor ookal kunnen testen hoor.. Bij de drogist hebben ze tegenwoordig ook vroege zwangerschapstesten en die van kruidvat eigenmerk(de goedkoopste) is erg gevoelig.. deze droogt ook niet in dus een streepje is dan echt een streepje succes!
Hey meiden, Zo mijn kind is weer thuis..!! En hijs echt vies ze hebben m gewassen en nog heeft ie zwarte smeer vlekken maarja hij doet t nog en ben blij dat ie er weer is @ Mandy ik heb een paar jaar geleden een mirena spiraal laten plaatsen en werd gewoon elke maand netjes ongesteld ( wel vele male minder hoor ) en in ene werd ik het niet meer... Dus ik in paniek een test gekocht en die was positief dokter gebeld moest met spoed naar de gyn voor een echo.. Dus echo laten maken niks op te zien... Toen moest ik een bloedtest laten doen om te kijken of ik hcg had ( anders had ik miss bbz ) maar geen hcg dus mn lijf reageerde raar op de mirena
Mandi: Oh zo, dan snap ik beter dat je die bloedtest moet gaan doen! Wel spannend hoor!..Ga voor je duimen dat het een zwangerschap is! Jeem: Super dat je 'kindje' weer terug is! Hier ook logeetje, dus druk in de weer vandaag! Vanmiddag bezoek..
Hey meiden, Zo ik heb net even heerrrrlijk geshopt Ik ben weer zomerproof ( zo goed als over 2 maanden nog een xtje winkelen LANG LEVE vakantie geld ) Dan komt ook eindelijk mn nieuwe tv whoehoee ..!!! Ik heb echt zo'n leuk paars jurkje gekocht ben er echt verliefd op Leuke open pumps er onder
Van dat lekkere weer krijg je echt zin om te shoppen he! ik durf niets meer te kopen omdat ik over een paar weken toch al moet bevallen en dan pas ik straks niets meer Dus hier hangt de kast inmiddels vol met polo's en schattige kleertjes voor de kleine haha. heb inmiddels echt veeeels te veel kleertjes maar het is allemaal zo leuk
Heerlijk geshopt dus Jeem! Nu weer dat zomerweer Hier ook afgelopen week wat gekocht maar nog niet alles bij elkaar!.. nu ook even alle kosten richting bruiloft..dus shoppen zit er niet meer in deze maand! Ben overigens kapotmoe..denk dat we op tijd in bed liggen vanavond..
Rustig hier zeg De ene dag veel en zoals nu niks..dames toch Hier lekker geslapen, gek dat de klok nu weer 'n uur vooruit is..dus weer even wennen. Vandaag niet veel bijzonders, vanmiddag even lekker d'r op uit en genieten van de zondag Mandi: Hoe is het nog met je buikpijn??
Hey, Idd rustig hier denk dat de meesten nog op hun bed liggen en moeten wennen aan de zomertijd ( net zoals ik ) Ik heb zometeen een lekkere lunch bij mn schoonmoeder thuis en gelijk haar verjaardag vieren ze is vandaag jarig.. Dus lekker dagje..!! En idd lonneke ik heb heeerrrrlijk geshopt ook niet te veel had 50 eu bij me en die is wel opgegaan maar heb 2 leuke jurkjes 2 tshirtjes en een leuke riem ( broeken heb k nog van vorig jaar ) En in mei gaan wij eindelijk onze nieuwe tv kopen
Jeem: Dat klinkt goed zeg, smakelijk alvast en veel plezier natuurlijk! Dan heb je wel goed geshopt, voor 50 euro En een nieuwe tv..toe maar
Owwhhh dat gaat wel goedkomen hoor..!! En ja die nieuwe tv wilde we al een tijdje maar zat niet echt in ons nieuwe huis budget Dus toen zijn we gaan sparen en volgende maand kunnen we hem eindelijk ophalen En idd goed geshopt voor 50 euro Alleen nog een paar leuke schoenen erbij en dan ben ik klaar
Hoi Jeem, jeetje knap hoor dat je dat van 50 euro hebt! Pfff hihi... ik ga één keer in de 4/5 maanden keertje shoppen en dan geef ik toch vaak wel 100.00 uit! Maar ik vind het erg leuk om in de uitverkoop te shoppen! Hihi koopjes jager ben ik wat betreft kleding! En dan shop ik dus met ong. 100 euro van alles waar ik minstens dan de helft op heb bespaard! Dus dat scheelt mooi... alleen broeken wil ik wel van duurder merk maar dat is er vaak maar 1 per jaar Nu wil k graag shoppen maar hou me in,,, zonde als het snel raak is en ik die kleding amper aan kan.... Mijn buikpijn zit er nog steeds, maar verder nergens last van. Dus denk toch echt dat mijn buikpijn van iets anders zal zijn
hoi meiden, ligt iedereen nog in bed ofzo?? gister ook wezen shoppen.. Maar 1 truitje gekocht. Ik zag echt helemaal niks! Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt! Haha. Ag lekker goedkoop! zijn er nog meiden die bijna mogen testen?
Ik mag zoo testen... vind t dood eng... omdat ik zo'n buikpijn heb is de hoop er een beetje... maar heb me er nu maar op ingesteld dat dit buikgriepje is ofzo?! (slimmer) ga morgen vragen of ik bloedtest mag (omdat ik waarschijnlijk anders rontgen foto;s van mijn voet moet laten maken...!) Maar net wat ik zeg, denk niet dat het raak is... al geeft de lage buikpijn die ik heb me soms wel ff hoop Ik heb een hele leuke zomerjas gekocht... strak tot onder mijn boops daarna wijder uitlopend van de H&M.... erg handig mocht ik deze jas nog dragen met een zwangere buik, kan makkelijk meer meiden die kunne testen komende week???
Hier shop ik eigenlijk wanneer het me uitkomt..haha, en meestal als ik met een doel (lees: ik moet wat hebben..dus bv. spijkerbroek) dan vind ik niks..of juist iets heeeeeel anders! Dus probeer dat maar niet meer te doen want dat werkt niet..Dus meestal is het zo wanneer ik wat tegenkom, en daarbij vind ik het wel leuk om koopjes te vinden Vanmiddag er even op uit geweest, maar nu regent het alweer Balen! Hier nog lang geen tijd voor testen..2 mei pas, zucht, dat is echt nog een hele dikke maand!:x Vinden jullie trouwens mijn lange cyclus een reden om naar de HA te gaan?? Ik wil sowieso kijken of ik met ovutesten m'n eitje kan vinden..voordat ik naar HA ga, maar toch..advies? Mandi: Ik vind het echt spannend voor je, hoop dat het allemaal duidt op een zwangerschap!!
Zooo ben ff een paar dagen niet hier langsgeweest en heb meteen n hoop te lezen! Over de buikaaiende schoonzussen kan k helaas niet meepraten, ben er zelf een! Tis gewoon omdat je iets koestert. wel heb ik zelf daar negatieve reacties en snauwen over gekregen van mijn schoonzussen... de broers van mn vriend zijn onvruchtbaar dus hoe vervelend ik die reacties ook vond het was wel te begrijpen!! Wij hebben besloten om nog maar ff lekker met zn drietjes te blijven.. teminste.. tot hummel 2 zichzelf wil melden. We hebben er nog even goed over gehad; waarom zo focussen op zwanger worden als er al een mooi mannetje rondhobbelt!? Kortom: t komt wanneer t komt, al is t over 9 maanden of 5 jaar... wij blijven nog lekker genieten van nu Ik blijf hier natuurlijk wel rondhangen om jullie toekomstige bolle buiken aan te moedigen!!
Heej Heej mams Jij was er nog laat op, hihi! Mooi besluit, het is indd erg fijn wanneer je al een kleintje rond hebt lopen. Dat zei mijn nicht laatst ook, die is nu dan zwanger maar heeft 2 jaar geduurd, ze zei dat maakt allemaal lang niet zoveel meer uit, wanneer je er al een hebt. Je weet dat alles het doet zei ze, hihi... Nou geniet van je 2 schatten in huis en hopelijk duurt het niet te lang meer.... Ik ben net naar dokter geweest, had dit keer een vrouwelijke wel fijn! Ze heeft geluyisterd en gevoeld. Ze denkt indd ook aan een innesteling of iets wat al gebeurd is. Maar ze weet het niet zeker! Het is iig niks anders ergs zei ze hihi. Rond 4 uur vanmiddag krijg ik de uitslag, vind t dood eng. Maar verwacht nega test want vannacht heb ik slecht geslapen door flinke ongi krampen in buijk en rug,,, alleen is mijn ongi pas vrijdag Ik laat de uitslag zo snel mogelijk weten, moet helaas tot 6uur werken dus eerder zal t niet worden HOE gaat het met de andere???