Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hihi Lon, ik moet tot 6 werken... dus eerder kan ik het er helaas niet opzetten voor die tijd!

maar hij is nega, ik voel het:(

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ah neeee, zo lang wachten! ;) Ik duim voor je meid! Hoe laat ben je thuis?:D Dan kom ik snel kijken, hihi!
    Zal wel een lange dan zijn zo of niet??

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik kom het nog goed door,,, dus mag niet klagen...
    ik ben half 7 weer thuis... dus;)

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik ben er om half 7:D

5. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Heee girls,

Hier weer eens een berichtje van mij! Ik zit nog steeds in de ziektewet en ben hard op zoek naar ander werk maar dit wil niet best lukken helaas! Ben al bij de bedrijfsarst geweest en die rade mij aan om voorlopig nog niet te gaan werken omdat ik er toch echt wel even doorheen zit!

Verder heb ik nog steeds niet geacepteerd dat de kinderwens even is opgeschoven. Ik vind het heel moeilijk om nu sex te hebben, het is voor mij gevoel nu zo doelloos zegmaar. Klinkt misschien raar maar eerst was het zowat iedere dag om een reden en dat is nu niet meer nodig. Allemaal heel onwerkelijk. Zeker als je dan ook nog een 2 vriendinnen hebt met een kleine. Maar goed mijn tijd komt ook ooit.....Eerst weer eens een leuke baan en goed in mijn vel zitten dan kijken we nog wel eens verder...

Ik heb niet erg ver terug gelezen. Maar zo te zien nog niet veel zwanger. BALEN ik duim nog altijd voor jullie.
    Fijne dag meiden en hou jullie haaks onder alle omstandigheden rondom het mama worden!

Kus van mij!

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive, leuk dat we weer van je "horen".
    Volg het advies van de bedrijfarts maar op, neem eerst tijd voor jezelf, voordat je je weer gaat storten op werk!

Ik snap dat het erg moeilijk voor je is om je kinderwens even op zij te schuiven..Vind het knap dat je het toch doet! Snap ook wel dat seks nu heel anders is, maar dat komt ook wel weer allemaal goed meid! Je kunt het! Over een tijdje zit jij weer helemaal op en top in je vel, leuke baan er bij en zwanger:D

Inderdaad nog weinig zwangere onder ons..maar dat komt ook wel goed!:D

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@ mandy begreep dat je een test gedaan hebt ik wil m natuurlijk wel zien he...!!:p Dat snap je wel :p

@ Enjoylife wat leuk om indd wat van je te horen en logisch dat je die keuze nog niet geaccepteerd hebt.. Snap het volkomen en wat balen dat je nog geen ander werk hebt..!! Hoop dat je snel iets vind wat naar je zin hebt en dat jullie eindelijk je wens waarheid kunnen gaan maken..!!

@ hier lekker een dagje gewerkt..Nouja lekker heb me rot verveeld..!!:( Straks even naar de fin. adviseur ivm belastingteruggave... Morgen tot nu toe een halve dag werken hoop dat dit zo blijft want heb erg rot geslapen vannacht :S
    Werd om kwart over 2 waker omdat ik verschrikkelijk veel last van maagzuur had..!!:( Dus op tijd naar bed :D

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem: Succes bij de belastingsadviseur, hopenlijk heeft ie goed nieuws;) Bah maagzuur, hoop dat je vannacht beter slaapt!

Nog eventjes..ben echt in spanning wat de uitslag is van Mandii!

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou ik om 16.15u dokter bellen.... zooo dood eng...
    is de uitslag er nog niet:(

Urine test was nega (maar kon te vroeg zijn NOD pas as vrijdag)
    en bloed krijg ik morgen in de loop van de dag:(

Maar denk toch dat het nega is, dus daar leg ik me nu maar bij neer;)

10. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey meiden,

@Mandi ow ik duim echt voor je meis!!!!
    @Enjoylive Luister naar je arboarts en naar je lijf. Eerst ff lekker alles op een rijte zetten en dan pas verder gaan. Neem rust echt weer.

Ik morgen een sol gesprek ben erg benieuwd!!!!! Vanaaf lekker rustig aan doen. Helaas een zwaar weekend gehad maar dat geeft niet komen er toch weer sterker uit samen!!!!

Hele fijne aaf meiden en tot snel weer!
    LIefs mij

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @enjoylive: luister naar je lichaam!! dat is het enigste wat helpt. je merkt vanzelf wanneer je weer kan en kan het dan weer op gaan pakken. kinderwens komt daarna wel, al blijft het klote om die uit te moeten stellen natuurlijk!!
    hoop dat het snel beter met je gaat meid!

@sweety: oewww spannend een sollicitatie gesprek!! suc6 alvast ermee!

@mandii: balen zeg dat de urine test nega was en je de bloed test toch opeens pas morgen krijgt! ben je daar nu de hele tijd zenuwachtig voor geweest!!

hier alles oke, ongi bijna voorbij dus weer bijna aan de klus ;)

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mandii: afwachten dus!

Sweety: Succes met je sollicitatiegesprek!

Naomi: Gelukkig ongi weer bijna voorbij, op naar je eitje;)

Pfff..hier pas over 2 weken met ovutesten beginnen!

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou net weer eeuwige discussie met dokters stagiaire en daarna assistente!:x

ik leg uit waarom ik die uitslag wil hebben, zeggen ze allebei ja maar mevrouw uw urine is al getest en die was nega, ik zeg JA MAAR mijn bloed is ook getest op zwangerschap, HUH OOHJA JOH, KAN DAT:(

dus nu bellen ze me zo terug zeggen ze......

Maar alle pijntjes zijn weg, dus ga er helaas niet vanuit deze maand:(

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mandii: Wat een stel ******!! Nee, je hebt voor de leukigheid bloed laten afnemen:( Al wat gehoord inmiddels??
    Ben nog steeds benieuwd, maar als alle pijntjes weg zijn..we zullen zien!

Hier slecht geslapen, hoesten, hoofdpijn etc. vannacht. Vriendlief werd er helemaal gek van.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hij was helaas nega....:(

dus wachten op mijnongi nu....

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Balen meid...!!

Maar je kan nu wel gerust adem halen als je evt een rontgen foto moet laten maken :)

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jammer mandii! Maar in ieder geval wel duidelijheid nu en kun je wel de röntgenfoto's laten maken. Je wilt immers ook graag weten wat met je voet is.
    Nu wachten op je ongi en je kunt weer vol goede moede de volgende ronde in.

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hallo allemaal,

voor onze bso zijn wij op zoek naar een leuke naam!
    Wij vangen kinderen op in de leeftijd van 4 - 12 jaar, in een huiselijke ruimte en de kids kunnen ook heerlijk rennen, rauzen en ravotten in een grote sport hal... (we willen niet iets met sport erin verwerkt omdat dit misschien misleidend kan zijn voor ouders, omdat ze dan kunnen denken dat het een soort sport vervanger/ sport clubje is, en gezien wij geen sport diploma's hebben kunnen wij dit niet vervullen.)

LEUKE IDEEEEN ZIJN ZEEEEER WELKOM!!!
    WIJ ZIEN DOOR DE BOMEN HET BOS NIET MEER HIHI....

ALVASTY BEDANKT VOOR HET MEE DENKEN!

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mandii: Heb al gereageerd in je topic in de lounge en denk nog even verder!
    Hoe is het nog met je buikpijnklachten??

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo wat een stilte hier :p

Nou we hebben besloten om het trouwen toch volgend jaar te doen.. Dan kunnen we nu lekker sparen en we krijgen veel gel terug van de belastingdienst ivm aankoop van ons huis.. We wilde het toch iets groter doen als gedacht dus september gingen we niet echt redden :p T word nu juli of augustus..:p Daarna gaan we lekker met zn 2e of 3en ;) op vakantie naar een land waar we zeker van weten dat we er normaal nooit zouden komen.. Maladieven of Hawaii :D Maar in september gaan we ivm de koop van ons huis wel al geregistreerd partnerschap aan en dan ben je voor de wet officieel al getrouwd ;) Dus dan krijg ik ook al een andere achternaam :D:D:D

*Zweeft nu al op een hele grote roze wolk*

Deel Deze Pagina