Ja zag het lonn, tnx meid Mijn buik pffff.... denk dat het dan maar n buikgriepje is. Vandaag ben ik lekker vrij, maar had eink een hoop te doen... dus alles maar ff afgezegd! Pffff.....:x
Ger. parterschap MOET niet voor het huis hoor?? Dat hebben wij ook niet.... Samenlevingscontract is dat....
Hahaha klopt als je samen een huis koopt krijg je samenlevings contract dat word door de notaris vastgelegd.. betaal je geloof ik iets van 3 of 4 honderd euro voor Ger. Partnerschap word door een ambtenaar van burgelijkestand gedaan voor de wet ben je dus officieel getrouwd en dit kost alleen je trouwboekje en 150 euro voor de ambtenaar
oke dan.... hihihi tjah wij hebben ons dr toen nooit in verdiept, we willen ook niet echt trouwen hebben we altijd gezegd.... maar nu we lkinderwens hebben wil ik toch wel de zelfde achternaam hihi
Dan kun je ger. partnerschap doen.. Zelfde voorwaarden als trouwen alleen niet alle poespas er om heen..En krijg je ook zijn achternaam Omdat ik mijn achternaam wilde laten veranderen was dit dus ook een van de redenen om dat te doen
Jeem: Haha, weer heel wat veranderingen zo te lezen! Op naar volgend jaar. Toch eerst ger. partnerschap voordat jullie gaan trouwen?? Wist niet dat dat goedkoper was. Hier eerst sam.levingscontract, vooral ivm wanneer een van ons komt te overlijden. Maaaar, nu al bijna trouwen en dan ook lekker de achternaam van m'n ventje. Heel veel plezier met de voorbereidingen jeem! Mandi: Dus nog last van je buik? Knuffel voor je. Doe vandaag maar lekker rustig aan. Hier rustig en grieperig. Ook weinig tot niks doen vandaag.
Jups toch heel wat veranderingen Maar meer ivm geld volgend jaar hebben we gewoon wat meer uit te geven als nu en dat is toch wat leuker zodat je niet echt op alles hoeft te letten Maarrrr heb dr zoooveel zin in
@jeem: wat leuk! goede keuze eerst ger. partnerschap en daarna trouwen, is makkelijk omzetten straks schijnbaar @mandii: balen dat je bloedtest negatief was maar nu kunnen ze wel verder met het onderzoeken van je voet dat is ook wel fijn toch. @lonneke wanneer trouwen jullie?? hier staat de koets vast, het is een mooie zwarte koets geworden met 2 frieze paarden ervoor verder gaat hier alles goed, beetje spierpijn hihi. ben gister van paar afgedonderd!! hij staat erom bekent hihi. het ging echt super tot de laatste 10 minuten
Jeem: Geloof graag dat je er veel zin in hebt, is ook heel leuk allemaal! Naomi: Ik PB je zometeen even, wil toch wel anoniem blijven op het forum en ben natuurlijk herkenbaar aan m'n trouwdatum. Dus zal het PB-en Wat gaaf een koets En vervelend dat je van een paard afgevallen bent, gelukkig heb je alleen maar last van spierpijn.
Idd misschien kun je mij wat dingen vertellen wat jij allemaal hebt geregeld en gedaan Kan wel wat hulp gebruiken Mag ook via Pb of msn Want volgens mij heb ik aan een jaar echhhhtttt niet genoeg @naomi oeh ik weet hoe je je voelt..!! Ik ben een half jaar geleden goed gevallen..!! Heb 2 weken bijna niet kunnen lopen van de pijn
@jeem: natuurlijk heb je aan een jaar wel genoeg!!!! wij hebben ook al veel geregeld in een 2 weken tijd!! tja ik ben gelukkig niet hard gevallen hoor. paard bokte flink, toen bleef ik zitten maar was wel uit balans. gaf daarna nog een flinke bok toen hing ik er half af en daarna nog een bok en toen kon me niet meer tegen houden haha had een vreselijke lachbui hihi. paard staat erom bekend om als je aangallopeerd dat hij bokt. rechtsom ging allemaal prima, toen wilde ik links aangalloperen en dat ging fout. had mn handen niet hoog genoeg waarschijnlijk (moest mn handen heel hoog houden zodat hij zn hoofd niet omlaag kon krijgen ) ach ja was alweer van januari vorig jaar af geleden dat ik gevallen ben dus kan er nu weer een jaar tegenaan haha
Hahaha Ik ben 2 jaar terug ook gevallen toen kwam ik ook niet meer bij van het lachen..!! Paard schrok ergens van ging er in de volle galop vandoor schoot alle kanten op en was toen ook uit balans.. Toen ging hij vol in de rem en vloog ik over zijn nek heen en kwam precies zittend op mijn kont op de grond terecht en toen had ik het niet meer had kramp in mijn beide benen dus kon niet meer opstaan Dit liep gelukkig goed..!! Een jaar daarvoor ook gevallen reed op een ruin ( net een ruin ) En er reed een hengstige merrie in de bak..!! Elke keer wilde mijn haflinger ( bijrijdpaard ) er achter aan dus ik weer een volte rijden toen ging hij in de rengalop achter die merrie aan en ik kon hem niet meer stoppen..!! ik mezelf zwaar maken en teugels trekken niets hielp..!! Toen ging die tussen door stijgeren en bokken verloor ik mn evenwicht en viel er ook vanaf..!! Ik reed zonder cap en ben op mn gezicht terecht gekomen ik denk dat ik 10 min van de wereld ben geweest in die tijd hebben ze mij in een auto gezet ( wat achteraf dus echt niet mag ) en toen kwam ik bij heb ik heel die auto onder gekotst onderweg kwam de gene die de auto bestuurde politie tegen is gestopt uitgelegd wat er gebeurd was kwam er een politie agent achter me zitten die hield mn nek vast.. Ambulance gebeld die waren er binnen 3 minuten werd midden op straat mn kleding van mn lijf afgeknipt kreeg zo'n nekband om infuus in mn arm geprikt en mn gezicht deed zo'n zeer..!! In het ziekenhuis aangekomen werden er allemaal foto's gemaakt van mn nek en gezicht neus gebroken!! Sleutelbeen gebroken!! En had een zware hersenschudding 3 dagen moeten blijven En ik was nog niet uit het gips en reed alweer..!! Zo lang verhaal maar ik lach er nog steeds om
hihi ja dit was voor mij de 1e keer dat ik kon lachen nadat ik gevallen ben! normaal heb ik altijd een hersenschudding!!! pfffff lekker dan die haflinger!!! zonder cap rijden is ook niet slim he ze hadden je idd niet zomaar in de auto mogen zetten!! voor hetzelfde geld had je je nek/rug gebroken oei oei oei. gelukkig 'alleen maar' sleutelbeen en neus gebroken! ik heb nog nooit wat gebroken maar heb altijd hersenschudding als er van paard af val! 1 keer ook erg toen viel ik op buitenrit van een haflinger af haa die haflingers ook we waren aan het crossen en ze schoot rechts een paadje in en ik vloog rechtdoor hihi stom stom maar kon haar niet inhouden. was bewusteloos even en toen ik bijkwam sprong er net een paard over me heen! dat was eng zeg maar uitwijken kon ze niet meer. kreeg ik te horen dat ik nooit hard heb kunnen vallen en terug erop moest en gewoon moest rijden!!!! ben nog nooit zo kwaad geweest op haar zoooo wat was ik woest zeg!!!! heb haar echt voor alles en nog wat uit lopen schelden *schaam schaam* en haar toegewenst dat ze er vreselijk hard af zou vallen hihi. daarna gelijk van les veranderd!!
Brrrr ik heb niks met paarden, heb dr 3x opgezeten en 3x eraf gegooid hihi ((pony parkslagharen)) Dus niks voor mij....