Hahaha ja halfingers mijn favo stront eigenwijs heerrrlijk Nee ik heb echt van alles gereden van shetlander tot kwpner en arabier maar ik les ook al een tijdje niet meer ik leer er niks van..!! Ben nu helemaal gestopt omdat mn bijrijdpaard verkocht is Baal er flink van..!! Ben wel weer opzoek naar een andere..
hihi ja haflingers vind ik ook super leuk!! inderdaad omdat ze zo lekker eigenwijs zijn, maar ze zitten ook zo lekker hihi. balen dat je verzorgpaard is verkocht! hopen dat je snel een nieuwe hebt gevonden. ik leer op mijn manege gelukkig nog wel veel bij, ik ben dan ook met oefeningen uit de M bezig om het wel leuk te houden voor mezelf! ik heb ook op heeeel veel soorten gereden:kwpn, tuiger, arabier, tinker, haflinger, fjord, draver, shetlander echt vanalles!!
De paardenmeisjes Ik heb ook ooit in een ver verleden paard gereden. Ik heb geen afkeur voor paarden, maar ze zijn ook niet m'n favoriet (volgens mij geen een dier..) Dus nee..paardrijden zit er voor mij niet in! Jeem: als je vragen hebt, je stelt ze maar op msn Het belangrijkste is eerst de datum vastleggen en de rest komt vanzelf! Wij hebben ook een jaar uitgetrokken en alles lijkt goed te komen hoor (eerst maar eens trouwen en dan hoor je wel, hihi!..nee komt goed!) Belangrijk is om eens een budget te gaan bepalen(zal vast niet het definitieve budget zijn..tenminste hier niet) en dan wat wil je? Dat op een rijtje zetten.. Oh ja, ik heb van die schema's van internet geplukt met wat wanneer je moet regelen. Op zich wel handig, maar of ik er echt veel aan gehad heb, volgens mij niet! Ik denk dat ik eerder nhog meer ideeen kreeg en dus nog meer wou..(ons beschaafde kleine bruiloft is ook niet meer zo'n klein als in de planning lag) Wat zou het leuk zijn als jullie trouwen met een kleintje in jullie buik..en Jeem, bij jou moet ie er dan al uit zijn haha! Ik begin nu toch ook steeds meer te hopen dat we met z'n drietjes mogen trouwen. Maar goed weet zelf ook wel dat ik dan wel een échte geluksvogel moet zijn (ronde 1 en rotte lange cyclus) Hoop doet leven zullen we dan maar zeggen.
Hihi Ja wij gaan pas in december in ondertrouw.. En willen dan ook de datum vast laten leggen ( of kan je de datum al vast laten leggen voor je in ondertrouw gaat?? ) Ons budget is vrij laag maar wij geven dan ook geen feest en etentje.. Trouwen foto's maken en een BBQ in de achtertuin bij mn schoonzus Trouw auto hebben we al en haar en bloemen worden door mn schoonzussen geregeld een is kapster ander werkt in de bloemen. Mn jurk heb ik al gevonden 125 eu nieuw..!! Dus t meeste geld zullen wij kwijt zijn aan de locatie en de uitnodigingen
Je kunt de datum al vastleggen voor de ondertrouw. Datum trouwen is hier al eerder vastgelegd dan de datum voor ondertrouw. Zo ver ik weet kun je je trouwdatum gewoon vast laten leggen, als is het pas over 1,5 jaar. Je kunt dan ook meteen je ondertrouwdatum vast laten leggen als je wilt. En zo te lezen weten jullie precies wat jullie willen..dus dat krijg je met gemak binnen een jaar geregeld!
Hahaha oke dan weet ik dat dan gaan we dat in september regelen ofzo Ja denk t ook wel hoor maar t klinkt allemaal zo veel HAHAHA
hihi ja het klinkt veel maar alles is zo geregeld. eerst de datum inderdaad maar vastleggen!!! hebben wij ook gedaan en daarna pas datum voor ondertrouw gaan regelen (moeten wij nog doen!!) fijn dat je al weet hoe je alles wilt regelen, familie is altijd makkelijk!! doen wij ook bijna alles mee regelen. mn ma doet de make-up, mn kapster doet mn haren voor een prikkie, mn nagels laat ik door een bekende doen, bloemen door een kennis hoef alleen de bloemen maar te kopen, fotograaf is de dochter van degene van de bloemen hihi een meisje van 16 maar kan echt super fotos maken. jurk heb ik nog niet maar dit komt snel hoop ik vervoer hebben wij een koets geregeld voor maar 400,- voor de hele dag!!!!! locatie is niet duur, hihi je betaald alleen de drankjes meestal maar wij gaan met receptie uit voor 100 man ong. 1500,- dat is 5 drankjes per man en 3 hapjes!!! als je nog meer wilt weten moet je het maar laten weten
Wat voor ringen hebben jullie..?? Mijn vriend wil namelijk geen ring omdat hij deze toch niet om mag met zijn werk... En ik wil er natuuuurrrrlijk wel 1 Moet ergens mee pronken toch?? Valt trouwens wel mee naomi de receptie voor 1500 euro..!! Nou wij krijgen niet eens 100 mensen bij elkaar hahaha..!! Maar wij geven geen receptie wij gaan trouwen foto's maken en dan feestje bij mn schoonzus in de schuur met een leuke Dj en veel drank ( idee van mn vriend ) Onze trouw auto word een chevy een blauwe Foto' worden bij mij door een collega gedaan die is foto graaf super handig en mn nagels die kan ik gelukkig zelf ( Diploma nagelstyliste )
Onze trouw auto word een chevy een blauwe Foto' worden bij mij door een collega gedaan die is foto graaf super handig en mn nagels die kan ik gelukkig zelf ( Diploma nagelstyliste )[/QUOTE] ooh waar heb je die cursus gedaan?? Ik wil ook zoiets volgen, liefst thuis!
Ik heb hem gevold bij nails only in den haag kost wel wat ( tenminste toen) weet niet hoe dat nu zit ben dr ook mee opgehouden want je verdiend er niks meer aan je mag blij zijn als je je spullen er uit haalt..!! Als je bijvoorbeeld op mp kijkt staan zoveel advertenties voor 20 euro nou vind t knap hoor..!!
als je slim bent kijk je bij de titanium ringen die zijn stukken goedkoper dan een echte trouwring!! wij nemen ook een titaniumring ik 1 met steentje of meerdere en vriendje dezelfde zonder steen. ja receptie valt mee!! ons max is 4000,- euro en dat is ruim gerekend voor de hele bruiloft! hihi ja ik had ook nooit verwacht zoveel mensen bij elkaar te krijgen hihi. verwacht er ook maar 75 ong. want een hoop familie van mn vriend woont ver weg lees friesland. dus die komen toch niet en hij heeft van de harmonie nog een aantal mensen dus dan schiet et op he haha. veel drank hihi! moet je niet zwanger zijn of bv geven he haha. wij drinken beide niet dus dat scheelt!! (saai he hihi)
Ja ik drink ook niet hoor Hij lust wel een biertje en aangezien zijn hele voetbal elftal is uitgenodigd die ook allemaal wel een drankje lusten Doe mij maar een colaatje Ja daar zat ik ook al bij te kijken die zijn wel erg mooi trouwens..!! Wij komen op ongeveer 50 gasten RUIM maar denk dat het er minder zijn..!!
ja titaniumringen zijn heeeeel mooi, net zo mooi als trouwringen vind ik. en een stuk beter te betalen. had wat prijzen opgevraagd van trouwringe die ik mooi vond dan kwam ik op bijna 2000,- euro voor 1 ring. nou echt niet he hahah. doe mij maar een mooie titaniumring van 100,- hihi zijn net zo mooi ja cola is veel lekkerder hihi. het hele elftal hihi die zullen inderdaad wel drinken, is mijn ervaring dan met voetballers
Ja die kunnen aardig wat weg tikken... Du ik denk dat ik wel een krat of 50/60 aan bier mag halen En dat is idd niet duur 100 euro..!! En wij hoeven er maar 1 nee grapje we nemen er wel 2 en die van hem bewaren we gewoon netjes in het doosje
hihi staat zo lullig als je met 1 ring aan komt je hebt ze duurder en goedkoper hoor de ringen van titanium maar voor 100,- heb je toch wel een leuke en die van mn ventje is dan nog 50/60 euro ong. maar we hebben ze nog niet vind het wat vroeg om nu al te bestellen! onze hond draagt trouwens de ringen hihi. gaan hem leren een mandje vast te houden met daarin de ringen ben benieuwd of hij dat wil gaan doen haha
Hahaha dat is wel geweldig...!!! Nee mijn stiefvader mag de ringen komen brengen. En hoop dat mijn eigen vader me "weg" wilt geven! Heb je die ringen op internet gezien?? Zoja kun je mij de site even geven?? Ben wel erruggg nieuwsgierig nu