Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi beter lonneke!!!!! bij mij wordt hij nu wel elke keer iets duidelijker, maar moet toch nog goed kijken hoor!!

hoop toch wel snel mn ei te hebben ;) ach nu om de dag klussen en dan een keertje 2/3 dagen achter elkaar dan moet ik hem hebben toch :p

jij veel klusplezier!!! fijn dat je je lichaam zo goed kent zeg! ik ben nog bezig met ontdekken.

@jeem: stapze vanavond!!!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi, komt vast ook goed hoor! :)

Ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt, wilde eigenlijk morgen mee starten (dag 26), maar vandaag dus echt van dat slijm dat ik dacht, hey dat kon wel eens, dus toen testje en ja hoor hartstikke posi.
    Ook stomtoevallig dus.

Andere keren had ik ook geen idee (ook geen ovutesten gedaan), wel af en toe vermoedens.

Hoop voor je dat je je ei snel goed vindt!

Het is nu onze eerste échte ronde, en vind het zoooo spannend! gek zeg, had ik nou nooit gedacht:S

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Goedemorgen meiden..!!

Zo het is zo ver..!!
    Tis zondag :D En ik ga straks naar mn vaderrrr Jeehj :D
    Was al heel vroeg wakker ( zenuwen ) En nu nog steeds nerveus zenuwachtig maar heb er onwijs veel zin in..!!
    Gister de kroeg in geweest en wat heb ik gelachen met 3 dronken droppies zeg..!! Die lachten gister om ALLES...!!! Mn schoonzus huilen toen t balletje viel dat we gingen trouwen en ik kwam niet meer bij hahaha...

Nou meiden ik zal vanavond even laten weten hoe het gegaan is..!!

Fijne dag :D

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ jeem: leuk zeg zo een avond :)

heeeeel veel plezier gewenst vandaag met je vader!! we horen vanavond wel hoe het gegaan is :)

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dank je wel...!!

:D

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem! Heeeeeeeel veel succes gewenst vandaag en ben erg benieuwd hoe het was om je vader weer te zien!
    Toi toi toi!

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dames, even een vraagje..

Ik heb dus gister echt een posi ovutest gehad (teststreep was dikker dan controlestreep) Vandaag is de teststreep alweer heel licht. Betekent dit dan dat ik n.a.w. m'n ei heb gehad of zou die nog kunnen komen?
    Haha, het is wat..op zoek naar hoe alles werkt:(

Verder moe hier. Vanavond gaan we nog op bezoek bij kennissen, dus zal wel weer laat in bed liggen. Morgen weer gewoon werken en helaas is het weekend dan alweer voorbij:(

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: ik heb niet heel veel verstand ervan maar wat ik ervan weet is dat wanneer je je piek heb gehad (en die heb jij gehad) het daarna weer snel minder wordt en dus je teststreep een stuk minder duidelijk wordt. ik denk dus dat dit normaal is en dat je je ei hebt gehad ;)

die van mij is nog niet geweest! hij was wel wat donkerder vandaag dan gisteren maar nog niet zo duidelijk als de controlestreep morgen hopelijk wel!

klusse meid hihi beter 1 keer te vaak dan 1 keer te weinig :p

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@ Lonneke als je je LH piek hebt springt je eitje binnen 24-36 uur...
    Daarna word idd je ovu test minder duidelijk omdat het LH hormoon minder word maar je ei dus nog wel moet springen ;)

Hoe het was bij mijn vader:

Het was raar... Maar leuk raar... We hebben gesproken en besloten dat het beter is om het verleden te laten rusten en verder te gaan met een nieuwe start... Ik merkte dat hij blij was mij weer te zien ( Daar in tegen hoeft hij mijn broertje niet te zien maar daar is ook heel wat anders gebeurd dus heb gezegd daar bemoei ik me niet mee ) Heb hem verteld dat wij gaan trouwen en dat ik het leuk zou vinden als hij zou komen.. Hij gaf aan dit niet te willen omdat hij het niet aankan om mijn moeder te zien.. Ik heb hem gezegd dat ik dat echt heel jammer vind maar het begrijp en hem nogmaals verteld dat hij toch van harte welkom is.. Verder hebben we gewoon gesproken over nu en het was fijn hem weer te zien.. :D
    Binnenkort komt hij naar mijn huisje kijken en dat vind ik erg fijn...

Was wel een behoorlijk slopende dag voor mij ben dus ook echt kapot..!!!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jeem: wat fijn zeg dat het toch leuk was! ja raar zal het wel zijn geweest na zo een lange tijd.
    jammer dat hij echt niet wilt komen als jullie trouwen, maar als hij dat echt niet aankan moet hij het niet doen natuurlijk.

wat zul jij vanacht lekker slapen (of juist niet)! leuk dat jullie in ieder geval wel wat contact blijven houden!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Jeem meis, wat fijn voor je dat het zo goed gegaan is!
    Een vader wil je toch bij je hebben.... geniet ervan!

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou idd ik zal heerlijk slapen :D

Maar ben erg blij dat ik die stap genomen heb hoor..!!:D

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem wat een fijn nieuws! Fijn dat het zo goed gegaan is. Wel jammer dat hij niet naar je bruiloft wilt komen ivm je moeder, maar goed, daar hij zal hij wel zijn redenen voor hebben denk ik zo toch.
    Slaap lekker! Als dat natuurlijk kan na zo'n dag.

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat is het rustig hier;)

Vandaag weer ovutest, al bijna niks meer te zien. Na ja flink geklust, dus we zullen zien of het resultaat heeft! Gaan uit van niet, maar stiekem hopen we van wel natuurlijk..

Ook weer gewerkt vandaag, dag ging gelukkig snel voorbij:)

15. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hallo meiden,

@ jeem wat fijn dat je je vader weer hebt gezien en dat het positief heeft uitgepakt!!!!

Hier familie reunie gehad zaterdag en zondag rondje belgie gedaan vogel omgeruild! Nu weer een mooi koppeltje zitten hihi.

Saaie dag op het werk gehad lekker gegeten en naar me paardje geweest!! Ben echt zo trots op hem hebben vandaag voor het eerst longeersingel erop gelegd en vast gemaakt!! (voor het wennen aan beetje druk op zijn buik) en hij heeft geen stap verkeerd gezet en liet het allemaal toe! Ik ben zo trots op me ventje he!!! hihi. Zo lekker douche en bank hangen.

FIjne aaf allemaal
    Liefs mij

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej Meiden,,

Ik zou vandaag/mo0rgen mijn eisprong moeten hebben....
    Maar vind nog niks op de ovutesten.... ja heeel licht streepje, maar dat zal het niet zijn toch????:(

Als je ongi word elke keer, dan heb je toch ook elke keer wel een eisprong toch???? Want daar ben ik soms wel ns ff bang voor.
    Heb nog maar één keer van afgelopen 3 x echt een knal streep gehad, vorige maand ook 5 dagen een licht streepje en daarna niks meer.... Ik ben al vanaf 8 april bezig met testen dus kan m ook niet missen:p

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sweety: Jij een druk weekend gehad, dus. Maar wel leuk zo te lezen.

Mandi: Zo ver ik weet heb je inderdaad een eisprong als je ongi wordt.

Hier geen nieuws, zo even ovutest, eens kijken wat ie vandaag zegt, neem aan nog lichter tot niet meer zichtbaar;)
    Heb denk ik gisteren m'n ei gehad (meende wat te voelen.., maar dat kan ik me natuurlijk ook inbeelden)
    In ieder geval geklust, dus we zullen zien..2 mei testen als er dan nog geen ongi te bekennen is (duurt nog lang:()

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik mag ook 2 mei testen :D

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hopen dat we beide dan een positieve test in handen hebben8)

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Indd zal wat zijn he!

Deel Deze Pagina