Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zou heel mooi zijn! Maar vind het van mijn kant wel errrrrug optimistisch..

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedeavond meiden!!

hier net heelijk paardgereden :D mocht een halve les op een eigen paard van iemand ben echt helemaal in de wolken hihi!!

heb de hele dag al buikpijn is niet leuk meer! was vanmiddag ook heel misselijk maar dat kan ook de warmte geweest zijn ;)

lonneke en jeem grappig dat jullie beide 2 mei mogen testen :D
    ik mag 25 april alweer hihi.

3. Sweety23

Sweety23 Lid

5 jan 2010
    87
    0
    0
    Hey meiden,

Naomi wat leuk joh is veel leuker dan een manege paard he!! haha. IK zaterdag weer lekker rijden op een bokkige tinker en een fries. Miss klein buitenritje als het mooi weer is wie weet!

FIjne aaf allemaal
    xxx

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej meiden,, ik heb mijn nod als het goed is 27 april!
    En heb beloofd geeen testen mee op vakantie te nemen:D hihi
    Dus mocht ik niet ongi worden, dan moeten we weachten tot 1 mei:$ hihihi of dat gaat lukken???

Ik heb alleen nog steedsd mijn ei niet gespot, ik krijg geen KNAL streep..... heb 12/4 'ochtends een iets donkerder streepje gehad als dag ervoor en die van 12/4 's avonds maar ook die is maar net zichtbaar....:( Ook vandaag is dr weer heel licht streepje te zien... maar meer niet???!?!! Heb geprobeerd op de foto te zetten maar is mega waazzzziiiiiggggg:x

Zucht.. zo schiet t ook niet opp,.,,,, maarjah we hebben dit keer meeeer als zat geklust (niks om de 2 dagen ofzo wat ik eerst strikt deed vorige maand:p) Maar toch, als ik mijn ei niet vind ben ik bang dat die niet springt, maar hij moet toch gesprongen hebben als ik ongi ben elke keer;)

Jeem EN lonn zou wel mega leuk zijn, zwanger met iemand anders van dit forum! Kunnen jullie samen door schuiven naar het andere deel:D

Zou hier ideeaal zijn als t nu zo zou zijn op vakantie, hebben we zelf nog 3/4 dagen om dr aan te wennen voordat we weer onder de mensen moeten hihi.... maar ik reken er niet op:(

Sweety ik heb helemaal niks met paardrijden, ze gooien me er altijd weer af hihi... Maar lijkt me indd wel lekker om te rijden met dit weertje zo8)....

Julie verder nog nieuwtjes???

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hihi, de paardenmeisjes;) Daar kan ik toch echt niet over meepraten:p

Naomi alweer 25-04 NOD en Mandii 27-04, schiet op! Spannend spannend..Laten we maar allemaal zwanger zijn, dat is nog leuker;)

Mandii: Volgens mij moet je inderdaad een ei hebben om ongi te worden, zo ver ik weet (?)
    Heb je vorige maand wel een KNALtest gehad dan? Misschien kan het ook dat hij niet écht knalt ofzo? (weet het eigenlijk ook niet)

Die van mij was zaterdag donkerder dan de controlestreep, nu iedere dag lichter, dus neem aan dat dat de knaltest was. Baal wel dat ik niet eerder ben begonnen met testen, wie weet was er vrijdag al wat te zien. (vorige week dinsdag wel voor de "fun" ene gedaan en daar was nog helemaal niets op te zien)
    Heb m'n lesje wel geleerd, mocht komende maand weer nodig zijn om te testen, dan begin ik wat eerder met die dingen;)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi indd lonn,, ik begin altijd weekje dr voor met 1xper dag... en 3 dagen ervoor doe ik 2x per dag.... ik heb de eerste keer een iets lichter streepje gehad dan de controle streep, behoorlijk knal dus vergeleken met wat ik nu heb.... je ziet wel iets.... maar niet duidelijk... dus ja maak me beetje zorgen toch wel:)

Ik wil ook knallen;) hihi....
    Jij goed geklust rondom die test??
    Wij klussen vrolijk door wanneer we zin hebben ds daar kan het niet aan liggen.... ;)

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mandi, dat ga ik dus ook maar doen de volgende cyclus (hoop natuurlijk dat die niet komen gaat, haha)
    maar we hebben goed geklust en daar kan het dus verder niet aan liggen. Moet zeggen dat m'n 'zin' echt omhoog geschoten is sinds ik geen pil meer slik, dus dat komt alles wel ten goede;) Vriendlief weet niet wat hem overkomt;)hihi!
    Heb verder geen antwoord op je vragen rondom je ovutesten. Ik ben er ook net mee begonnen en moet zeggen dat ik er dus ook nog weinig van af weet;) Wie weet is hij inderdaad deze maand niet knal geweest, maar toch ei geweest. Zal voor je duimen!

Ik ben erg benieuwd, ga er van uit dat het niks is, maar toch..duimen duimen duimen. Helaas duurt het nog lang tot 2 mei:(

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja wachten duurt lang he..!!:(

Ik ga vandaag beginnen met mn ovu testjes :D Ben benieuwd :p
    En dat van de zin hoger is sinds het stoppen met de pil klinkt mij bekend in de oortjes mijn vriend weet ook niet wat hem overkomt hahaha

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hihi bij mij is die "zin" erg wisselend maar dat komt ook omdat het met mijn gezondheid wisselend is. goede en minder goede dagen zeg maar.... Maar afgelopen weekeendddd..... zooooo mijn schatje zei:
    heb jij een sex opwekkend pilletje op ofzo???:p

Maarjah wilde t ook weer niet TE vaak op een dag doen want das niet zooo goed hihi.....

Nu hebben we maandag aaf voor het laatst gesext, hoe wisselend kan het gaan:p
    Hoop dus maar dat mijn ei indd rond de 10e was..... want vanaf vandaag is dr niet eens een mini streepje meer te zien... dus hopelijk waren die lichte streepjes toch een ei.....

Ik merk wel dat ik dr echt zoooo veel minder aan denk en mee bezig ben deze maand, Maar dat komt misschien ook door vele zh bezoekjes en geregel voor mijn werk (ik kan de vroijdag op het kdv niet meer aan die lange dag ivm vermoeidheid en erge hoofdpijn( WEER EEN TEKEN DAT ER ECHT IETS MIS MOET ZIJN MET ME!!) dus ik ben daar over gaan denken en praten. En hopelijk zoals het er nu naar uit ziet ga ik geheel naar de bso en ga ik die 20 uur verdelen over 4 halve dagen:D voel me daar goed bij! Hopen dat het door gaat, ben ik lekker veel bij mijn kindje straks en toch werk ik 20uur...!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat is het hier rustig geweest..

Zeker allemaal in het lekker weertje..of werken natuurlijk:x
    Hier lekker gewerkt, baalde wel van het binnenzitten!
    Vanmiddag steekjes in m'n onderbuik aan de rechtse kant, maar voor hetzelfde geld ben ik me vanalles aan het verbeelden omdat ik er op let.
    Zucht!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hihi, ik voel nooit iets:O
    weet nu ook niet of ik hem al gehad heb.... maar t zou 10april zijn en ben elke keer nog tusen de 23 en 27 dagen geweest met cyclus dus gaa dr nu ook vanuit:p

afwachten maar weer, heb iig nergels last van,, voel niks, geen pijntjes enzoo.....

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    ach ja, ik probeer mezelf niet gek te maken, heb ik mezelf beloofd:S

Mandi, hoe is het nog met je voet?

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik heb nu verbandje eromheen zitten....
    en ze heeft een mall gemaakt voor mijn tene/voetbed....

zou de pijn moeten gaan verlichten, al kan het eerst erger worden!
    en 23 april belt de reumatoloog weer naar mij.... dus afwachten nog steeds!

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Schiet dus nog niet echt op bij je! Hopenlijk geeft dat verband wat verlichting, of is het daar niet voor bedoeld?

Zoo, morgen nog een dag werken en dan gelukkig weer weekend!

Jeem, jij alvast heel veel plezier tijdens je weekendje (kan niet missen in deze prachtige omgeving, haha!)

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

ja daar is het voor bedoeld lonn..;)
    Tnx, lief dat je eraan denkt!

Hoeist veder met jou????
    LEkker weekend zooo???? Ik moet nog werken van 13.00-18.30

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier ook vandaag gewerkt, nu dus lekker weeeeekend! :D
    En 't wordt heel lekker weer, dus heb er zin in!

Verder geen nieuws hier:p

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi geniet lekker van je weekend meid!
    ik moet morgen een dagje werken maar ben dinsdag donderdag en vrijdag vrij geweest en zondag ook dus ik mag niet klagen he ;)

hier net niet zulk leuk nieuws gehad, mijn schoonvader belde net op dat oma (van vriend dus) vanmorgen overleden is! volgende week begrafenis dus pffffff kan daar zo niet tegen!
    maar ze is 90 geworden dus het is een mooie leeftijd geweest!

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi, gecondoleerd. Het is en blijft toch altijd moeilijk als iemand overlijdt in je naaste omgeving, ondanks dat je er soms vrede mee kan hebben dat iemand op leeftijd is of ziek is geweest. Sterkte!
    Hopenlijk kunnen jullie wel nog een beetje van het weekend genieten..

Ben me vanavond wat aan het vervelen, wilde eigenlijk wat ondernemen, maar wist niets te verzinnen. Met het gevolg dat ik nu alweer in m'n pyama zit. Ach, ook niet zo heel erg eigenlijk, maar toch..voel me dan zo'n oude patat!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    lonneke: bedankt!! ja moeilijk blijft het altijd. fijn weekend zal wel lukken :) morgen werken en verjaardag en zondag naar het bos en uit eten met mijn ouders!!

hihi een oude patat zijn is ook weleens lekker toch??

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Goeden avond meiden!

Hier een berichtje van uit Limboland :D
    Het is hier echt fantastisch..!! De kamer is geweldig ( nouja kamer we hebben een huisje :p beneden en boven :D ) En het eten is heeerrrrrliiijjjjkkkkk...!!!
    Wij zitten ook lekker op de bank in pyama hierzo lekker te genieten van de rust en elkaar ;)

Deel Deze Pagina