Naomi: Een oude patat zijn is niet erg hoor, maar soms dan denk ik, kom op ben zo jong! Beetje wat meer activiteit mag wel Maar goed, ben m'n vrijdagavond goed doorgekomen. Jeem: natuurlijk is het in Limburg fantastisch. Duh! Je hebt wel ontzettend geluk met het weer zeg! Nog wat ondernomen? Hier gisteren hele dag vol gehad en vandaag heerlijk in de tuin gerommelt, wat een weer! Ik word hier zooo vrolijk van Laat die zomer maar lekker komen
@ Lonneke jij komt zeker uit Limburg Het was echt fantastisch daar zo genoten Wij wilde naar Valkenburg gaan ( Fluweel grotten bekijken ) Eenmaal daar aangekomen waren ze bezig met de amstel gold race.. Tegen de tijd dat we Valkenburg weer uit waren was het bijna 2.5 uur later Zijn toen nog even via binnendoorwegen naar België gereden was echt heeeel leuk..!!! Hoe was je vrijgezellendag????
8) Jeem: Dag was erg geslaagd Via msn meer Hihi! Jij weer lekker uitgerust van je weekendje? Hier niet veel nieuws op dit moment, ga zo meteen lekker tv kijken!
Wat is het weer rustig hier..waar is iedereen? Joehoe Ik heb zo als gewoonlijk weer weinig nieuws, ben de dagen aan het aftellen naar m'n NOD. Dat maakt het er niet korter op:x Maar goed, dit weekend bijna niet aan gedacht, dus hoop dat het zo 2 mei is we dus wat weten, hihi!
hier ben ik!! *zwaai zwaai* hier ook geen nieuws eigenlijk, wat een saaie piet he sorry. nog een paar daagjes dan kan ik testen!!! spanned zeg. jij ook weer afwachten zie ik lonneke
Iedereen is dus aan het afwachten.. Hier wel nieuws, vanochtend echt drie uur lang duizelig geweest. Kan dit duiden op een zwangerschap? Heel raar, maar ben ook gewoonweg bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt en/of dat alles wat ik voel aanzie voor een mogelijke zwangerschap:S En nog een vraag. Heb dus n.a.w. 11 of 12 april mijn eisprong gehad. Mij laatste cyclus was 46.(weet niet wanneer ik toen eisprong had)Wanneer testen, gewoon die 46 dagen aanhouden of 26/27 april een testje wagen?? Ene kant denk ik, wacht maar tot 2 mei (mocht er dan geen ongi zijn), maar na vanmorgen weet ik het niet meer!
lonneke als je een test hebt kun je evt. testen maar afwachten kan nooit geen kwaad!! sorry al een paar dagen niet geweest hier, de oma van mn vriend is overleden vrijdag dus hadden afgelopen dagen heel veel aan ons hoofd! ik ga vrijdag testen
Pff..naomi je hebt vast een aantal zware dagen achter de rug ja.. Hoop dat je vrijdag goed nieuws hebt d.m.v. een positieve test. Heb je idee dat hij wel eens positief kan zijn? Heb me overigens hier niet in bedwang kunnen houden en een test gedaan, maar eigenlijk wel zoals verwacht, negatief. Heb inmiddels ook steekjes rond mijn navel, maar ook daar blijf in nuchter in en ga er van uit dat dat vanalles kan zijn. Ik heb met mezelf en vriendlief afgesproken om te wachten tot maandag, dan geen ongi, dan ga ik testen, mocht hij dan weer negatief zijn, dan zal ik op zijn vroegst 2 mei weer testen, als er dan nog geen ongi te bekennen is..
hang ik kotsend boven de wc komt er een pendel binnen van zuurtje: meid je bent de maand april zwanger! liefs zuurtje.... heeeeel apart! maar toch denk ik t helaas van niet
Oehh Mandii, spannend! Kun je me trouwens vertellen wat zo'n pendel eigenlijk inhoudt? Heb er namelijk geen verstand van
spannend mandii!!!!!!!!! lonneke ja inderdaad een paar zware dagen gehad!! uhmmm we zijn met 4 mensen die er een goed gevoel bij hebben dus ja nog even afwachten. dingen die anders zijn: - koud hebben - hele dag steken soms zelfs pijnlijk rond schaamstreek - misselijk met tijden - veel plassen - nog geen puistje terwijl ik die normaal had moeten hebben - erg emotioneel - gevoelige (.)(.) dat was het wel zo een beetje hihi dus heb eigenlijk behoorlijk wat klachten. vrijdag ga ik een test doen.
morgen meiden, vanmorgen test gedaan alweer en ik zie een heeeeeeel licht streepje op komen, moet wel echt heel goed kijken, zou het echt positief kunnen zijn???
BLEH meiden... * misselijk gevoel de hele dag door... * raar gevoel in mijn buik... * amper honger de hel dag door... * licht gevoel in mijn hoofd en koppijn (maar vanmorgen wel saaie lezing gehad dus misschien daar door) * Gevoelige boops, niet de hele dag door... * warrig, terwijl ik dat nooit ben whahahhahaha... Maar jah... ik wil morgen ff stiekem eeeeen testje wagen hihi die gevoelige van clear blue heb ik nog in huiisss... Denk nog te vroeg maar voor mijn gevoel, denk dat wanneer ik een nega test heb dat ik me dan minder instel op mijn kwaaltjes.... want ik denk nog steeds dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is.... dus ja ga dr niet vanuit... maar waarom moet ik me dan zo beroerd voelen
spannend mandi!! ben benieuwd wat je test gaat zeggen. ik heb nu 2 hele lichte positieve testen gehad dus morgenochtend nog eens testen alleen dan met een gevoeligere test!! mijn gevoel is dat het raak is en nog meer mensen denken dat!
ik verwacht een nega test hoor hihi.... zal zoiezo nog wel vroeg zijn... maar ff voor mijn rust hihi.... spannend zeg! hopen dat het raak is, waarom denken andere het dan ook?????
hoop voor je dat hij toch positief is!! iemand die hoogbegaafd is zei het van de week al, mn vriend en ik hadden er al een goed gevoel bij en andere keren niet en mn moeder had gedroomd dat ik een tweeling kreeg van de week dus ja heeeeeeel spannend en zoals het er nu voor staat zou ik zeggen het is raak maar wacht het liever toch nog even af tot de test duidelijker is