lonneke balen meid dat je ongi geworden bent!! jullie trouwen dus niet met z'n 3en mijn ouders wisten inderdaad dat we bezig waren ik kan heeeel moeilijk mijn mond houden tegen mijn moeder hihi en vond dat mn pa het dan ook wel mocht weten! vind het erg spannend hoor!!!!! vanacht/morgen eigenlijk mn nod toch nog een beetje zenuwachtig of het echt niet komt haha.
Haha, ben benieuwd naar de reactie van je ouders, zullen dan vast wel blij zijn Ach ja, zo'n ramp vind ik het niet dat we niet met z'n 3-en gaan trouwen. Was me al aan zorgen aan het maken hoe het zou zijn met een zwangere buik van 8 weken in m'n helemaal aangepaste jurk. Daar heb ik nu dus geen last van! We gaan er gewoon weer voor komende maand! En die 'kwaaltjes' die ik had, schrijf ik dan maar vooral toe aan het graag zwanger willen worden, iets waar ik me al tegen probeerden te beschermen doro te denken dat m'n lichaam me vast voor de gek hield. Wat een heerlijk dagje vandaag. Hele dag in de tuin geweest en morgen weer zo'n geweldig dag!
ja met je jurk heb je nu inderdaad mazzel! voor mij zal het moeilijk worden nu een jurk te vinden aangezien ik 24 weken ben als wij trouwen!!! mijn ouders zullen het geweldig vinden denk ik, mn ma zal me ws dood knuffelen hahaha. het was inderdaad een heerlijk dagje vandaag, heb helaas hele dag moeten werken. morgen lekker naar bos dat vind ik wel lekker met dat weer.
Naomi, dat komt vast goed. Er zijn genoeg mooie zwangerschapsjurken. Maar mijn jurk hebben ze moeten inmaken van mt 46 naar mt 38 (ivm afvallen) dus mijn grootste nachtmerrie was dat hij mss vanwege een buik niet meer zou passen. We gaan nu voor de volgende ronde, m'n ei zal waarschijnlijk net voor ons trouwen plaatsvinden (dus mss toch nog beetje met z'n 3en trouwen haha!) Maar ga dan ook uit van een cyclus van 38 dagen. En jammer dat je vandaag niet zo veel van het weer hebt kunnen genieten, morgen dan maar extra doen! Denk dat wij morgen ook even lekker het bos in gaan, flink stukkie wandelen Moet trouwens nog wel even kwijt dat mijn cyclussen er wel niet duidelijker op worden..iedere keer zo verschillend! Ga nu maar weer uit van 38 dagen en zullen zien aan de ovutesten wanneer ei is. Blegh! Maak me er af en toe ook echt zorgen over en ben ik bang dat ik wat mankeer ofzo:S
nee meid je mankeert vast niets!!! onregelmatige cyclus betekent niet gelijk dat er iets niet goed is. als je blijft twijfelen kun je de ha eens bellen om na te vragen natuurlijk. zooo dan ben je wel flink afgevallen! knap hoor ja morgen ga ik er extra van genieten, met ukkie in mn buik lekker in het warme zonnetje 2 uur door de bossen lopen hmmmm heb er al zin in. ga nu slapen, des te eerder is het morgen en mag ik weer testen haha en ik ben gewoon moe hoor weltruste alvast en tot morgen
Haha, had ik eigenlijk denk ik ook wel gedaan, want maak me er toch wel druk over. Maar de band met mijn huisarts is absoluut geweldig en ben nou al bang dat ik niet serieus genomen wordt door 'm. :S Morgen lekker een knaltest voor je Naomi, is dan toch je NOD of niet? Zou wel mooi zijn. Slaap alvast lekker en geniet van de mooie dag morgen! Laat je weten hoe de reactie van je ouders was? Ik duik ook zo mijn bed in
Hallo iedereen! T is natuurlijk alweer een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen. Allereerst naomi GEFELICITEERD!! en daarna kan ik ook met een hele grote lach op mn gezicht melden dat ik zwanger ben!!! Ik weet nog niet precies hoelang al.. dat mag de eerste echo gaan vertellen 9,10 &11 april bloedverlies (ik dacht ongi) gehad en gister een hele dikke posi test!! Te vroeg om te testen natuurlijk daarom het vermoeden dat ik al iets verder ben Wat rust al niet kan doen, hoop voor iedereen dat jullie heel snel met t zwangerbootje mee kunnen varen!! X van een trotse ik
gefeliciteerd....!!!!!! Ik ga vandaag lekker genieten van de zon... Heerlijk.. Gister ook al gedaan lekker kleurtje gekregen
@mams: super gefeliciteerd meid!!!!! wat leuk, wel spannend dat je niet weet hoe ver je bent. @lonneke: als je band goed is met je huisarts zal hij je toch echt wel serieus nemen??? die van mij neemt mij nooit serieus en ben dan ook eens goed kwaad geworden dat heeft wel wat geholpen maar blijf het een misselijke man vinden, hij maakt over een grapje van bah! vandaag mn ouders het gaan vertellen!!!! vind het zooo spannend hahaa. mn ongi is vanacht gelukkig weg gebleven en had 2 super testen in handen!. die van kv was bijna net zo donker als controlelijn en die van cb zei: zwanger 1-2 weken dus 3-4 weken zwanger haah ben zoooooo blij. mn ventje geloofd het nu ook pas echt, ukkie krijgt nu al meer aandacht als ik haha. @jeem: hier ook vandaag lekker genieten van de zon ben al wat verkleurd en wil nog meer verkleuren want wil wel bruin trouwen hahaha. nog een weekje meid!! spannend hoop je ons snel mag volgen
Naomi: Haha, mijn zin over dat mijn ha absoluut geweldig is, is sarcastisch! Hij neemt me nl. nooit serieus. Zo'n rot vent! Mams87: Ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Jeem: Ik las ergens over mogelijke zonne allergie, hoe is het ermee of valt het nu uiteindelijk mee? Hier ook lekker aan het genieten van het heerlijk weertje. Baal alleen zo van m'n ongi, echt superheftig, bahbahbah. Ben blij als het weer over is:x
@lonneke: oke hahah ja helaas hier nog zo een huisarts! komt omdat ik tijden allerlei vage klachten heb gehad en er is nooit uit gekomen waar ze vandaan kwamen dus hij vond me maar zeuren!!!!!! moet ik nu trouwens gelijk een afspraak maken bij de velroskundige of moet ik eerst naar die huisarts??
Hey meiden, @ Lonneke balen van je ongi meid..!! Toch elke keer weer een teleurstelling..!! En jaaa heel erg last van zonneallergie ik zit helemaal onder ( nouja helemaal mn handen armen benen en voeten..!! En het jeukt nog steeds al 4 middeltjes tegen jeuk en bultjes gehaald niets helpt ) @ Naomi je mag gewoon gelijk een afspraak maken bij de VK hoor En je kunt ook langs de ha om te melden dat je zwanger bent maar meer doet hij niet voor je
@jeem: balen meid van je zonne allergie!!!!!! welke middeltjes heb je allemaal al geprobeerd??? oke gelukkig dan hoef ik niet naar de huisarts haha die komt er vast wel achter dat ik zwanger ben op een andere manier. zal van de week dan de verloskundige maar eens bellen, kijken of ik een afspraak kan maken.
smeer sinds gister mentholgel ( verkoelend voor de jeuk ) Dit icm een creme ( groen met wit doosje ) weet de naam ff niet meer maar ook tegen de jeuk.. Heb een rond doosje met rondje balletjes die je onder je tong moet laten smelten tegen de allergie.. En nog iets waar ik de naam niet van weet En nu gaat het wel maar als ik straks naar mn bed ga dan krab ik me helemaal suf..!!
pfff oww oke. bij mij met allegie hielp inderdaad talkpoeder/menthol wel redelijk en een wit met rozige fles weet de naam ff niet meer maar die verkoelt ook. wel balen dat je het zo erg hebt zeg! hoop dat je snel een middel vind wat wel helpt!
Ja en dit is het 2 jaar pas... Vorig jaar hielpen die balletjes wel kreeg er geen bultjes meer van... Maar nu lijkt t alleen maar erger te worden .. Maar hoe gaat t met jou????? Hoe voel je je?
owww wat balen!!!!! zo heb ik ook 5 jaar lang een allergie gehad en ze weten niet wat!! ben er nu gelukkig bijna overheen. heb nu nog een paar bultjes als ik warm gedoucht heb verder nooit meer hier gaat het goed ben er sinds vandaag pas echt van aan het genieten omdat vanacht mn nod was! mn ouders weten het nu ook ze begonnen beide te huilen echt heel lief!! verder wel behoorlijk wat kwaaltjes maar ach die gaan wel weer over en heb het er echt voor over!! zolang ukkie maar gezond is en blijft mn ventje vind het ook geweldig en aait en kust mn buik al behoorlijk veel hij is er echt verliefd op haha.
Owww super...!! Ben echt blij voor je meid en hoop dat je een mooie en gezonde zwangerschap krijgt..!! En straks een mooi beebje op de wereld zet
Jeem: Balen zeg, hoop dat je er snel minder last van krijgt en er niet de hele zomer mee loopt. Naomi: Oooh wat lief, die reactie van je ouders en ook je ventje, wat schattig Zie dat je eerste afspraak bij VK al hebt staan, superspannend zeg! Wens je echt een heeeele fijne zwangerschap toe.. en dat de rest maar snel mag volgen hier Hier ontzettend last van m'n ongi, sorry voor de details, lijk wel zo lek als een zeef. Best heftig:S hoop niet dat het vanaf nu iedere keer zo gaat:S Verder geen nieuws