Naomi: Klinkt allemaal goed! En nee hoor, jaloers, oké wat gezonde jaloezie zoals Mandii ook al noemt, maar ja wat wil je..wij willen ook zwanger zijn En dat wil niet zeggen dat we het jou minder gunnen natuurlijk één moet toch de eerste zijn Mandii: Jij weer lekker terug van je weekje vakantie, uitgerust?? Hier vandaag druk dagje gehad, ben nu nog taart aan het bakken voor het bezoek zondag. Dus wordt laat vanavond. Morgen het hele huis schoonmaken (moet het netjes hebben als zo veel mensen op bezoek komen van mezelf!) en nog wat boodschapjes doen.. Pfoe denk dat het weekend zo voorbij is..
Heee jammer Wij gaan eind juni de ringen bestellen en zal uiteraard hier even showen Ohh leuk laten jullie de hond de ringen brengen geweldig..!! Owww nou dat valt volgens mij nog wel mee toch?? Hoop voor je dat t zo blijft gaan meid..!!
ja sorry, had ook niet verwacht dat ze de ringen in zou pakken hihi. het is voor mij iig een ring met 5 steentjes en die van mn vriend zonder steentjes. oww leuk!!! ik heb dat met de jurk. die zal echt op het laatst gekocht moeten worden hihi. ja onze hond hoort er wel bij nu nog hopen dat ie niet gaat feesten ahah dat zie ik hem zo doen namelijk! het valt zeker nog mee!! hoop inderdaad ook dat het zo blijft hihi. @lonneke: vond het zelf ook altijd wel leuk om verhalen te horen van anderen maar ook confronterend als het bij ons niet raak was. maar mij hoor je nu niet meer klagen hoor dat het in ronde 3 al raak is meiden heb trouwens mijn 1e babyspeeltje al hihi, mn ma kwam gisteren met een leuk rammelbeestje aan echt lief
Hihi ik heb mn jurk vandaag besteld En mn ringen dan in juni maarja dan hebben we ook nog 3 mnd de tijd... maar ivm vakantie en gesloten fabrieken in juni bestellen en misschien dat ik ze eind mei al bestel Kan namelijk niet wachten Weet wel al welke het worden ze zijn mat en van titanium er loopt een golvende zilveren matte lijn doorheen en bij mij zitten er 3 kleine diamanten in en bij mn vriend niet
hihi die van ons zijn ook van titanium!!!!!!! alleen dan een rechte lijn door het matte en 5 steentjes zullen ver dezelfde zijn denk ik hihi. ja ik houd er inderdaad ook rekening mee dat het vakantie is. nou meiden ben naar bedje toe! weltrusten en tot morgenavond
Dag iedereen! Ff een update: mag 6-5 langskomen voor n echo, ben benieuwd hoe ver k ben!! @ mandi: fijne vakantie gehad? @ Naomi: hoe staat het met de kwaaltjes? Ik tot nu toe alleen veel kramp.. @Jeem morgen testen, succes!
Hey meiden, @mam87 spannend hoor..!! Dat is al best snel @ hier neee ga nog niet vandaag testen... Wacht tot maandag Maar denk dat ik vandaag of morgen toch wel ongesteld ga worden bah..!!
@mams87: Ja het was echt heerlijk, en dat weer.... ooh zooo mooi! ben aardig bijgebruind!!8) Nu de hele dag bezig met de was @all: nou het is zover... ik dga eindelijk weer sporten, op vakantie nieuwe sportkleding gesport, zodat ik me enigsinds hip voel daarbinnne hihi.... En heb er zowaar nog zin in ook maar dat zal vast niet van hele lange duur zijn..... Word vandaag terug gevbeld voor een intake.... (maar heb dr al 2 x gesport gehad dus of dat nodig is..... kwil alleen die prijzen eink niet horen, want wat een geld zeg) kom maar op met die 8kilo eraf
Ik ga ook weer iets sportiefs doen.. Ik ga vandaag een fiets uit zoeken en naar mn werk fietsen Ennnn als het lekker weer is ook een stuk fietsen
hihi dan zul je misschien spierpijn hebben morgen....! Zo niet normaal, ik ben op vakantie 20min heen gefiets naar een dorpje verderop en echt toen ik terug moest kon ik al niet meer op het zadel zitten van de pijn aan mijn bips En heb dr nu nog last van whahahhaa.... 4 dagen verder... schaam me doooooooooddd
@mandii: hihi erg hoor om dan nog spierpijn te hebben nou meiden ik krijg eindelijk mijn buikfoto erop het zijn nu nog mijn darmen maar buik is buik hihi let niet op vetrol erboven die groeit helaas mee
Naomi: Inderdaad er is al beetje buik te zien Leuk! Wat leuk allemaal,ringen uitzoeken. Wij hebben die van ons een aantal weken geleden opgehaald. Nu liggen ze hier mooi te wachten. Kan niet wachten totdat ik hem om mag. We hebben witgouden ringen en ik heb met wat kleine steentjes er in En zo te lezen is iedereen sportief bezig..hihi! Heerlijk toch Vandaag hier flink opgeruimd en bezig geweest met de voorbereiden voor het bezoek. Zucht, nu ben ik k.o. Mams87: voor jou dus spannend nog hoe ver je bent, ben benieuwd!
hihi ja hij is nog ini mini wel wel te zien witgoude ringen zijn ook mooi!!!! maar vind ze te duur hihi de titanium vind ik duur genoeg!
Wij vonden titanium helaas beide niet mooi, we hebben overigens onze ringen in duitsland gekocht (lees: de helft goedkoper dan in Nld, qua witgoud) Hier in Nld betaal je inderdaad de hoofdprijs. Hoe staat het verder met je trouwvoorbereidingen Naomi? Al voor een jurk gaan kijken, dat kan nu wel hoor..wel even aangeven dat je zwanger bent natuurlijk. Of ga je niet in jurk? Wat is het weer een saaie zaterdagavond haha, er is weer eens niks op tv:S
Oh ja! Mandii leuke foto's van je vakantie. Jullie hebben echt ontzettend geluk gehad met het weer zeg
op zich gaat het goed met de voorbereidingen lonneke. tja de jurk dat zal lastiger worden nu. ga binnenkort wel al passen nu ik er nog normaal in kan. en dan half juni mag iedereen het weten dus zullen we gericht gaan zoeken naar een jurk. wilde eigenlijk zo een soort avondjurk wil absoluut geen witte trouwjurk nl en vind ze ook te duur dus doe mij maar een mooie avondjurk hihi. heb een gave aangehad maar die kan ik niet aan nu ik zwanger ben, want die zat best strak om mijn buik. nog eventjes voor jullie!!!!!
Voor je buikje zal vast een oplossing worden gevonden! Wel leuk zo al die voorbereidingen, hier begint het inderdaad op te schieten.
Hey meiden, Zo ik was gister gezellig bij mn schoonmoeder Hier nog geen ongi te bekennen En mn banner telt automatisch verder zo te zien ook raar..!! En idd naomi lastig he dan een jurk zoeken ( lijkt mij hoor ) Die van mij is gister besteld En lonneke voor jou nog 3 weekies meid spannend he
Oeh Jeem, ik ben benieuwd, wanneer ga je testen als je ongi inderdaad wegblijft? Morgen, dinsdag? Want je hebt ook al eens cyclus gehad van 29 dagen toch.. En ook je jurk besteld, is het degene geworden die je hebt laten zien via msn?? Leukkkk! Ik heb nog geen spanning voor de grote dag, maar ach, dat zal nog wel komen