Oeh Naomi, inderdaad het wordt steeds meer een zwangerschapsbuikje Nog ff en de gleuf is weg Hier alweer aan de klus geweest, laten er geen gras over groeien nu! Maar jeej, als m'n ei echt alweer komt, dan krijg ik weer een kortere cyclus! Dat is goed nieuwsssssss Maar we hopen dat de ongi dan gewoon weg blijft haha! We doen ons best. Vanavond hier een lekker relaxavondje met z'n twee. Hopelijk komt er wat leuks op tv, heb nog niet gekeken.
hihi ja klopt de gleuf is bijna weg vind het zo stom klinken die gleuf hihi maar weet niet hoe ik het anders moet noemen wij gaan nu lekker naar vrienden voor verjaardag gaan we weer een wii avondje houden super goed nieuws als je cyclus weer korter wordt!!! en nee die ongi mag nu wel eens wegblijven he hihi. veel plezier vanavond met je ventje!
Hihi inderdaad! Ben er achter dat er niet veel op de tv is Maar ja, denk dat we lekker op tijd naar bed gaan Oeh lekker een avondje wiien Naomi, altijd leuk! Tenminste vind ik En ach gleuf,het moet maar een naam hebben toch Merk wel dat ik nu weer veel 'bezig' ben met zwanger worden, eigenlijk de laatste twee weken weinig aan gedacht en nu..jemig moet me zelf niet gek gaan maken!
Donderdag echo gehad.. moest inwendig omdat ze anders geen goede meting konden doen.. 6 weken.. sinds vanmorgen heel hevig aan het bloeden dus ik denk dat het over is.. heb er ontzettend de pleures in! Het mocht blijkbaar niet zo zijn. Bah!
Hey meiden, Naomi wow je ziet echt een buikje En Lonneke hoop dat je cyclus korter is en helemaal wegblijft Zodat jullie lekker met zn 3en mogen trouwen. Mams jeetje meid wat erg ik weet even niet wat ik zeggen moet Hier werd v/d gebeld door de ha met de vraag of ik al zwanger was.. Toen ik antwoordde met nee mocht ik bij hem langs komen. Ennn ik heb een verwijs kaart voor de gyn meegekregen.. 28 mei gaan we daar heen en ben best bang De ha heeft uitgelegd wat ongeveer de stappen zijn die ze gaan nemen en ze gaan eerst t zaad onderzoeken van mn vriend.. Als dat niet in orde is dan gaan ze kijken hoe ze ons kunnen helpen. Als dat wel in orde is dan gaan ze bij mij een hele reeks met onderzoeken doen...
Oehh Jeem wat spannend allemaal voor jullie dus, hoe komt het dan dat jullie nu al die onderzoeken krijgen? meestal houden ze 12 maanden aan toch??
Ja klopt maar omdat ik een beetje een "medisch" verleden heb Oa cystes ontstekingen aan mn eierstokken wilde hij me al eerder doorsturen. Maar dat wist ik al de laatste keer dat ik er was had hij dat al gezegd maar nu belde hij uit zichzelf.
@mams: owww meid balen!!!!! hoop dat de kleine toch blijft zitten *duimduim* @jeem: ja klopt buik wordt steeds duidelijker!! fijn dat er nu actie ondernomen wordt bij jullie! hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben meid. @lonneke: mss dat je er meer mee bezig bent nu ik verhalen vertel hier vanmorgen voor moederdag een buikband gekregen van mn ventje 1 met 2 handjes en 2 voetjes erop echt super lief!! meiden ben naar het bos daaag
Mams87, balen zeg..knuffel! Naomi: Wat leuk een buikband, schattig zeg! Jeem: Wel mooi dat je ha zelf naar je bent en spannend zeg, maar goed, dan gaat er wel wat gebeuren mss! Zal voor je duimen de 28e mei! Vanmorgen weer een ovutest gedaan..hij is nu lichter dan gisteren:S Ghmz, dus vanaaf nog een en morgen weer. Ben benieuwd wat ze doen. Anders ben ik bang dat ik m'n ei gemist heb:S:S:S Zo ja, dan ga ik de volgende keer wat eerder testen. We zullen zien. Zou wel betekenen dat ik nu voor mijn doen een enorm korte cyclus zal krijgen..als inderdaad blijkt dat m'n ei dan toch al geweest is. Wat is m'n lichaam raar:S Zo meteen naar moeders ivm moederdag, joehoe! haha ik vind er niet zo veel aan, beetje zo'n verplicht nummertje. maar ja we doen maar.
Hey meiden, @ Lonneke indd dan gaat er eindelijk wat gebeuren Eindelijk duidelijkheid enzo.. En idd ik vind dat ook zo'n verplicht nummertje.. Mijn moeder doet niet aan moederdag... Maar mn schoonmoeder wel.. Gelukkig was het heel gezellig en hebben we onwijs gelachen.. Wel balen dat je miss je ei gemist hebt zeg...!! Maar aan de andere kant heb je idd misschien wel een kortere cyclus nou maar hopen dat dat zo blijft
Gezellig dagje dus gehad Jeem En mijn ovutesten, ja verhaal apart. Nu dus weer een donkerdere test..goed ik blijf gewoon doortesten en eigenlijk denk ik (hoop ik) dat ie dus nog komen gaat en we hem niet gemist hebben. Ow ja, dames, aub niet te veel over mijn precieze trouwdatum hier, wil namelijk anoniem blijven voor de mogelijk meelezers
@lonneke: hopen dat je ei toch nog komt meid!! enne over je trouwdatum weet ik zal de precieze datum ook zeker niet openbaar weg zetten hier. ik snap heeeel goed dat je anoniem wilt blijven.
Hey meiden, Ja indd vaag dat had ik dus ook met die testen. Had op dag 8 soms een knal positieve test maar ook op dag 14.. Nu ook weer vruchtbaar slijm snap er geen bal van..!!!
Hey meiden! Jullie ook allemaal lang weekend nu? Hier wel, heerlijk! Baal wel van het weer, je zou haast gaan geloven dat we in februari zitten in plaats van mei..zo koud! Brrrr Hier nog lekker aan het ovutesten, maar nog geen knaltest nu. We wachten braaf af en klussen lekker door. Jeem: nu weer slijm, word je ook niet echt wijzer van. Naomi: Thanks
Hey meiden Ja hier ook weekend heerlijk weer een lang weekend En indd het weer t lijkt wel winter bah bah bah... En maar zeggen er komt een hittegolf nou ik weet niet waar maar denk in Afrika ofzo
Laat die hittegolf maar komen, ik ben zomerproof haha! maar volgens mij moeten we nog even gaan wachten..
hoi meiden, @lonneke: jammer nog geen duidelijke ovutest! hoop dat je ei snel komt meid. en het weer pffff vond het echt super koud vandaag!!!! laat die hittegolf inderdaad maar komen zeg! hier net terug van mn nl toets die ik MOEST maken heb gesprekken voeren zowiezo ruim gehaald zei ze hihi en de rest denk ik ook wel pffff was net basisschoolwerk zo makkelijk. over 3 weekjes de uitslag ongeveer!! gisteren MvM geweest, echt een knaltest maar man wat stinken die flessen!!!!! moest bijna kotsen vanmiddag pfffff echt een heel zurig lucht wat eruit komt.