Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: dan zitten die toetsen toch wel zo snor, die heb je dan vast wel dik gehaald als ze zo gemakkelijk waren.
    Hmm jammer van die MvM dat het zo stonk..bah alleen als ik er al aan denk word ik misselijk:S
    Hoe voel je je, last van kwaaltjes of valt het mee??

Hier kapotmoe, dus denk dat ik zo mijn bed ga op zoeken!
    Alvast tot morgen, trusten

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja ik denk ook wel dat dat goed zit!!

tja nog 2 maandjes last ervan en dan gelukkig klaar!

op zich goed hoor! nog wel wat moe maar begint minder te worden gelukkig. verder oke!!!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    goedemiddag meiden,

en lekker van jullie vrij dagje aan het genieten??

heb weer een buikfoto gemaakt vandaag want ben weer 7 weekjes:D

vind hem zelf goed gegroeid vergeleken met vorige keer wat vinden jullie???

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi, wat een verschil alweer zeg! 7 weken man! Te gek:D Je buik begint echt mooi te bollen zeg:)
    Kun je wel nog je eigen broeken enzo aan of al over aan het gaan op zwangerschapskleding?

Hier lekker vrij, vandaag eigenlijk vanalles gedaan.Baal dat het nog steeds zo'n vies weer is, anders hadden we lekker in de tuin kunnen rommelen. Zo'n extra vrije dag is meestal goed voor wat extra klusjes hier.

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    WOW naomi mooi buikje..!!

En idd hij is echt wel gegroeid hoor :D
    En hier dezelfde vraag pas je je eigen broek nog?:p

Zien mensen het al aan je? Of weet iedereen het al..??

Hier ook flink gebaald van het weer zeg bah bah.. Meestal ga ik op dit soort dagen naar Scheveningen maar dat had weinig nut :(

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    goedeavond meiden,

hihi leuk dat jullie het verschil ook zien :)
    nee mensen die het niet weten zien het ook nog niet, die denken hooguit dat ik wat aangekomen ben ;) mn kapster dacht dat ik afgevallen was gisteren hihi, uhmmm nou nee hoor.

mijn eigen broeken pas ik bijna niet meer. ik heb gelukkig wat 3kwart broeken met stiek dus die pas ik nog verder heb ik inderdaad al 1 zw.schapsbroek aan en mn trainingsbroek:p mn rijbroek, skibroek en enigste lange broek pas ik niet meer daar werk ik met stiekjes hihi.

inderdaad jammer van het weer vandaag! bah nog wel ff in het bos geweest maar dat vond mn blaas niet zo leuk hihi moest tot 2 keer toe wildplassen !!! *schaam*

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Tis inderdaad toch wel te zien, maar ja, wij weten het natuurlijk! Als je zo doorgroeit hihi, krijg je een aardig buikje!

Jeem: Oh heerlijk Scheveningen, voor mij altijd een wereldreis haha. Maar goed, met dit weer is er niks aan!

Vandaag ziet het weer er ook al niet beter uit:( Tenminste hier niet. Hoop dat het droog blijft en we vandaag maar weer wat klusjes gedaan krijgen die normaal lekker blijven liggen.

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mandii, hoe is het nog bij jou??

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hihi ja het idd maar afwachten wat voor giga buik ik zal krijgen:p hier schijnt het zonnetje:D

vanmorgen trouwjurken passen gewoon voor de lol hihi

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Naomi wildplassen foei :p
    Hahaha nee begrijpelijk ;)
    En ja Scheveningen Pfoee daar heb ik heeuuullll wat uurtjes en geld gebracht hahaha vooral vorig jaar :D
    Hier schijnt nu ook de zon maarja mn vriend is weer aan t werk dus ik ga het huishouden weer doen vandaag..

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Hoe was het trouwjurk passen voor de lol?:D Al iets in gedachten wat je leuk lijkt en gaje in het wit trouwen of wordt het een kleurtje??

Jeem: Zon?? Hier niks te zien haha! Poets ze;)

Hier vandaag ook gepoetst, boodschappen gedaan, beetje à la een zaterdag.
    Hier zeggen m'n ovutesten vrij weinig, telkens licht streepje, verwacht toch wel dinsdag m'n ei (hoop 't!)

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hoop dat je ei snel komt!!!
    trouwjurken passen was leuk!!!! maar ben er achter gekomen dat wit echt niet mijn kleur is en dus ga ik toch nog een keertje naar arnhem om gekleurde jurken te passen:D de jurken stonden wel leuk maar het paste niet bij mij hihihi.

bij 1 van de jurken zag je mijn buik eronderdoor komen:p had echt even iets van uhmmm dat is niet de bedoeling hihi.

ik weet nu in ieder geval dat ik geen wit/creme/ivoor en knal rood/oranjeachtig wil en het moet vanaf mn taille wijd lopen echt het A model! dat was het mooiste hihi.

met 8 weekjes mag trouwens iedereen het weten dat we zwanger zijn :) we hebben geen zin om langer ons mond te houden haha.

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Lonneke nog steeds geen zon?

Hier is het heerlijk :D zon schijnt nog steeds en tis lekker buiten ( niet warm maar lekker :p)
    Hmm ik heb ook ovu testen gebruikt weer en nog steeds geen knal streep een hele lichte nog steeds word er dus weer niet wijzer van..!!

Naomi leuk hoor jurken passen die van mij is over 3 weken klaar en dan kan ik hem passen :D Die van mij is wel ivoor :D

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Wel fijn dat je in ieder geval al weet wat het NIET gaat worden;)
    Ik heb ook een A-model qua jurk, is toch wel het mooist vind ik;)
    Ik zal in het ivoor gaan trouwen..stond het mooist bij me. Vond kleuren ook wel leuk, maar vind het toch wel leuk om in het ivoor te trouwen. Vooral omdat iedereen er van uit gaat dat ik echt een kleurtje zal dragen;)

Jeem: Jij over 3 weekjes al je jurk, joehoe! :D En nee, heb geen zon meer gezien. En nu is het donker. Hoop dat die zon er morgen dan is.
    En balen dat de ovutesten je geen duidelijkheid geven. Ik ben erg benieuwd. Ik ga komende maand in ieder geval beginnen met temperaturen, wellicht dat dat ook wat duidelijkheid geeft.

Verder geen nieuws, op tv is ook geen bal op:(

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    lonneke: hihi ja het is zeker weten fijn om te weten wat ik niet wil!
    oww dat is ook wel grappig dan!!

jeem: jij hebt snel je jurk dan:) ik moet nog eens een datum prikken met mn ma om naar arnhem te rijden, is toch een behoorlijk ritje vanaf hier hihi. kan niet wacht tot ik daar jurken kan passen:D

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Ja maar heb er ook maar 1 gezien en dat was hem gewoon zag hem en was meteen verliefd :D Lekker simpel en makkelijk dus :p

Lonneke jammer dat je geen zon gezien hebt :( Hoop dat t morgen ook zulk weer is als vandaag dan ga ik lekker bij mn schoonmoeder op de daktuin zitten :p

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem: De zon is er!:D Dus ik ga zo lekker de tuin in. Hoop dat het deze week toch weer wat beter weer wordt, want afgelopen week was echt tien keer niks!

Naomi: Je hebt nog ff voor je trouwjurk, ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Jeeehj Lonneke ZON :D Geniet ervan :p

Ik hoop ook echt op beter weer ik word gek van die kou en die sneue bedoeling buiten :( Ik wil mn zomerkleding aan leuke kleurtjes en niet dat sombere van de winter :( ( Ik zit echt gigantisch in een winter dip die snel voorbij moet zijn )

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem: dan maar snel die zon laten komen en dat we snel dat zomergevoel te pakken krijgen:D

Vandaag de hele dag buiten in de tuin doorgebracht, heerlijk. Hoop dat het morgen ook zo'n prachtig weer wordt.

Verder weinig nieuws hier, nog steeds geen knal ovutest:x

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha ja hij mag van mij gaan komen :p

Volgens mij hebben wij geruild vandaag hier namelijk al de hele dag geen zon te zien :p njah last van sluier bewolking... Dus echt blauw met zon nee..

En balen joh nog steeds geen posi ovu test :(

Deel Deze Pagina