En Jeem, vandaag wat beter getroffen qua het weer? Hier in ieder geval heerlijk weer gehad. Hoop dat het zo de hele week blijft Het is hier rustig geweest zeg. Ik heb weer geen nieuws, m'n ovutesten melden nog steeds niets bijzonders, we klussen lekker verder en wachten gewoon af.
lonneke wat jammer dat je nog geen duidelijke ovutest hebt!! hoop voor je dat hij snel komt meid. hier is rsd was het weer niet veel soeps maar we zijn lekker naar de loonse en drunense duinen geweest met de hond en daar was het erg lekker!!! lekker in mn shirtje rond gelopen daar heerlijk campingbedje gelijk opgehaald voor maar 12,50 hihi vond het een koopje
12,50 is inderdaad geen geld voor een campingbedje. We hebben 1,5 jaar geleden ook eentje gekocht voor een tientje (ivm logeetjes). Als je ziet wat die krengen af en toe kosten..pff! Hier weer regen, maar inmiddels wel een wat donkerdere ovutest, nog niet knal, maar denk dat ie morgen d'r wel is Dan ben ik helemaal blij want dan zal m'n cyclus toch weer uitkomen rond 38 dagen Al heel wat beter dan 46 dagen.. En hopen dat de ongi mooi wegblijft! Vanavond drukke avond, komt bezoek en morgen ook weer een drukke dag..Pff, komt allemaal goed!
ja die dingen kosten een fortuin en zijn tegenwoordig niet meer zo makkelijk in te klappen vanwege nieuwe systeem. wij hebben dus echt nog een "'oud' model wat heel makkelijk in te klappen is! wat fijn dat je ovu test wat donkerder was!!! dan zal hij 1 deze dagen wel knal zijn hoop voor je mee dat je ongi weg blijft!!
Joehe een knalposi ovutest! Klus klus klus hier haha, dat de zwemmertjes maar goed raak schieten whaha! Drukke dag achter de rug, of ja, hij is nog niet voorbij. Zo meteen nog een afspraak en dan vanavond verder niks. Denk dat het hier een gezellig bankavond zal gaan worden Ideaal zo'n campingbedje, we hebben ook nog een 'oude'. Vind wel dat zo'n ding makkelijk meegenomen moet kunnen worden en niet dat je eerst een half uur bezig bent om hem in en uit elkaar te krijgen. Hoe is het verder nog met je Naomi?
lonneke dat had ik dus ook!! gewoon inklappen en meenemen zo een ding dat is veel makkelijker! het gaat redelijk met me ben sinds gisteren misselijk ben alweer 1 kilo kwijt in 1 dag! ik probeer steeds een klein beetje te eten maar dat lukt niet altijd! maar verder voel ik me goed hoor mijn baas weet het nu ook hij was helemaal blij hihi echt leuk.
Oeh wat fijn dat je baas het leuk vond. Dat is natuurlijk altijd maar de vraag he Ben ook wel eens benieuwd hoe bij mij op het werk gereageerd zal worden als het zo ver is. Vervelend dat je misselijk bent, proberen toch wat beetje naar binnen te krijgen inderdaad.
ja inderdaad steeds kleine beetje de hele dag door dat gaat het beste!! ben heel blij dat mn baas blij was hihi
nou meiden heb weer een buikfoto gemaakt nu ik alweer 8 weken zwanger ben!!! en wat vinden jullie ervan is hij gegroeid???
Naomi: Gegroeid valt mee, tis nu wel een bol buikje aan het worden, dat is wel mooi Groeien zal je waarschijnlijk nog genoeg gaan doen hihi Hier aan het genieten van het lekker weer, love the sun8)
@lonneke: ja klopt gelukkig groeit hij nu ff niet zo hard meer en wordt inderdaad eerst mooi bol hihi ja heerlijk weertje he!! vind het iets te warm in de zon (erg he hebben we eindelijk zon vind ik het te warm) heb ook wel warme kleren aan voor in de zon te zitten en ook nog zwart hihi.
Thanks voor je PB naomi Hier ook vanmiddag in de zon gezeten, ook met zwart in..pff was wel heel warm. Maar goed, niet zeuren Mogen blij zijn met dit prachtige weertje!
Heyyy meiden Hoe is het hier??? Lonneke nog lekker op vakantie of ben je al terug? Naomi hoe is het met je?? Hoe voel je je?? @ hier wij hebben gister onze trouwringen gekocht Ben dr helemaal blij mee
Hey meiden, Sorry dat ik zoon lange tijd niks van me heb laten horen maar ben zo verschrikkelijk druk geweest en nieuwe baan en in prive leven zeer veel moeten doen. Maar ik ben weer van de partij. En ik heb direct nieuws. IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zijn er super blij mee en ga morgen naar de huisarts toe waarschijnlijk een week of 3-4 zwanger nu. Nergens geen last van. Alleen hoofdpijn zo af en toe maar ja dat kan ik nu ook plaatsen hihi. Hoe is het hier verder? Al meer mensen zwanger? En met de trouwerijen??? LIefs Mij
Jeeeeeeee geweldig gefeliciteerd Nouja t enige nieuws wat ik heb is dat ik al met 1 been in de MMM sta...
Sweety eerst, van harte gefeliciteerd Geniet van je zwangerschap. Jeem, ik ben er weer. Jij had afgelopen week al afspraak bij de gyn toch? Hoe is het gegaan?? Hier eigenlijk vandaag mijn NOD, maar ik wacht nog even af met testen. Misschien morgen en anders donderdag als er nog geen bloed te bekennen is Heb in ieder geval geen symptomen..
Heeeeeeeyyyy Getrouwde vrouw Hoe was je vakantie Hmm nja bij de gyn ging het wel goed Ik heb gister bloed moeten prikken om te kijken of ik niet vervroegd in de overgang ben en of mn schildklier goed werkt. 10 juni moet mn vriend zijn zaad inleveren. En 21 juni moet ik weer bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb. 9 juli weer een afspraak bij de gyn. Dan krijgen we de uitslagen pas Als bij mij alles goed is krijg ik een kijk operatie. En als het bij mn vriend niet goed zit gaan ze kijken hoeveel kans we hebben op een "spontane" zwangerschap. Is die minder als 60% word er gekeken naar een passende behandeling.
goedemorgen meiden, @sweety: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! @jeem: fijn dat er in ieder geval onderzoek is gestart, hopelijk ben je toch snel spontaan zwanger @lonneke: heeey meis, valt vast weer tegen om nu in nederland te zijn zulk goed weer als daar krijg je hier voorlopig niet hihi. hier vanmiddag mijn intake en 1e echo!! over 2 uurtjes zitten we bij de VK ik ben zoooooooo benieuwd! ik zal strakkies natuurlijk wel een echofoto laten zien
Oke, allereerst moet ik even gillen. Ik heb mezelf niet kunnen bedwingen en heb een zwangerschapstest gedaan en ja hoor, tweede licht streepje, dus als het klopt ben ik zwanger..Nog even voorzichtig. Straks mijn vent even naar kruidvat sturen voor k2v5. Heb nu met sensitest getest, zal zo eens kijken voor een foto. Jeem: ik ga hard voor je duimen dat je snel toch nog 'spontaan' zwanger mag raken! Duurt nu wel lang dan tot die uitslag bah Naomi: Succes bij de echo, en natuurlijk willen we de echofoto zien!!