Naomi: Oeh wat leuk en nog zo klein zeg Maar inderdaad als ik goed kijk zie ik inderdaad armpjes en beentjes
Meiden, heb zojuist nog een test gedaan en de streep knalt er gewoon van af! Begin het echt te geloven Verder ontzettend misselijk na het opstaan, zucht hoop niet dat dit nu standaard gaat worden Overgeven gebeurde nog net niet gelukkig. Hoe is het met jullie? Naomi nog in de wolken van je echo? Jeem hoe staat het met je trouwvoorbereidingen, nog nieuwtjes?
Hey meiden @ Lonneke, Geniet maar van de kwaaltjes hihihi Voor je het weet gaat het over in huilende baby's @ hier nop geen nieuwtjes JAaaa wel k heb de ringen
@lonneke: hihi leuk he die misselijkheid, gemberpillen schijnen goed te werken tegen misselijkheid. ik zit nog steeds op een roze wolk al was het net even een gigantische donderwolk hihi. maar dat lag niet aan de kleine hoor. heb even knallende ruzie gemaakt met een automobilist in mn straat ik fietste net met mn oppaskindje mijn straat in (1 richtings weg ik reed de goede kant op) en ik ben nog niet halverwege of er komt aan de andere kant een achterlijke idioot de hoek om gescheurd (tegen het verkeer in dus!!!!) en racet zo keihard door en remde niet af voor mij, ik reed inmiddels midden op de weg omdat het niet gaat passen als hij mij voorbij wilt rijden. hij heeft een gigantische noodstop moeten maken omdat ik niet aan de kant ging. hij ging helemaal uit zijn dak en ik ook! hij hoort daar niet te rijden, niet zo hard te rijden en dan ook nog een grote bek dat schoot toch echt verkeerd bij mij hihi. ik vind dat ik alle recht heb om boos te worden want hij rijd toch langs de verkeerde kant erin, hij was te lui om een klein stukje (lees 100 meter) om te rijden.
Jeem: De ringen, whoehoe! Nog eventjes en je mag hem om Naomi: Snap helemaal dat je er van boos wordt hoor, maar kijk je wel uit? Het hoeft maar een of andere gek te zijn die jou wat aandoet, omdat je niet doet wat ie wil..:S Ja sorry, beetje beroepsdeformatie ben ik bang Wat een heerlijk weer, ga zo meteen lekker stukkie lopen
@lonneke: ik weet het, maar ja kon toch geen kant op 1 kant een hoge stoep waar ik niet zo op kan rijden met een kind achterop en de andere kant alleen maar auto's. dan kan ik maar beter zorgen dat het duidelijk is dat hij moet stoppen. zag hem net weer rijden met zn busje owwwww wat heb ik kwaad gekeken hihi. enne beroepsdeformatie wat doe je voor werk dan mag via pb hoor
Ja dat is waar naomi, maar toch Je hebt PB, dan is de beroepsdeformatie iets duidelijker Hier vandaag tegen goede vriendin vertelt dat ik zwanger ben, ze gaf aan dat ze blij was dat ik het al vertelde en gaf aan dat dat ook belangrijk is voor het geval 't mis zou gaan. Verder hebben we al een slab en een tut gekocht voor opa en oma, denken nl. dat we dat komende week toch maar al gaan vertellen.
@lonneke: leuk dat je het al aan iemand hebt verteld! is leuk he hihi. ik ga vanmiddag even langs de grote prenatal in breda en gelijk ikea haha. onze trouwkaarten zijn vandaag klaar!!!!!!!! ben zoooo benieuwd hoe het eruit ziet hihi. moet er weer vandoor moet over een kwartier alweer weg hihi fijne dag meiden!!
Naomi: Hoe was het bij de prenatal en ikea? Nog iets gekocht? En hoe zijn de trouwkaarten geworden? Hier vandaag gewerkt..en pff mijn buik is opgezet:S Gekke darmen! Ga zo mijn bedje in, ben nogal moe. Gelukkig morgen lekker weekend
@lonneke: het was heel leuk! heb niets gekocht hihi goed he de trouwkaarten zijn super geworden!!! ik zal er binnenkort eens een foto van maken dan mail ik je die wel. ik moet zometeen werken heb er weinig zin in maar ja. daarna 2 weken niet hihi.
Haha, heb je je weten in te houden! Ben erg benieuwd naar je trouwkaarten! Balen dat je moet werken vandaag zeg, 't is zo'n mooi weer.. Hopen dat je dan de komende twee weken nog mooi weer krijgt. Hier wel alles rustig, nog steeds een opgezet buikje, van m'n man moest ik vanmorgen maar een ander jurkje aan doen, want die ik eerst had was zichtbaar dat m'n buik opgezet was. Zijn hier nu het zwembadje aan het opzetten, dus lekker badderen vanmiddag en morgen!
Naomi: En hoe is het werken gegaan gisteren? Hier genoten van het heerlijke weer, vandaag ook weer Het zwembadje staat op, lekker! Verder geen bijzonderheden hier Jeem: Hoe is het nog met jou?
@lonneke: het werken was saai door de warmte was het heeel rustig en had ik weinig te doen. en dan ook nog een vreselijke stagaire rond hebben lopen bah. hier is het vandaag bewolkt ik had gehoopt op een lekker zonnig dagje maar nee hoor. geniet lekker van het zwembad lonneke hihi.
Heey meiden, Pff gister een druk dagje.. Vriend moest voetballen daarna een verjaardag was pa half 2 thuis.. Lekker bruin geworden gister heerlijk Dacht vandaag ook nog wel bij te kunnen kleuren maar niet dus tis bewolkt
Aah jammer dat het bij jullie bewolkt hier, hier schijnt nog het zonnetje. Ze hebben wel tegen de avond onweer voorspeld..maar ja, zien we dan wel weer
gelukkig dat het bij jullie wel goed weer is hier regent het ondertussen al hebben net 2 uur met de hond gelopen en we stappen in de auto en het begint te spetteren hihi.
Nou hier komt t ook met bakken de lucht uitzetten Maar wij gaan even lekker naar scheveningen een visje eten
Nou dames, hier sloeg het weer ook ineens om rond half 3 (geloof ik). Uiteindelijk maar een paar druppels. Nu ziet het er maar vies dreigend uit, dus denk dat het ook hier wachten is op regen, onweer etc. Gaan zometeen lekker frietjes eten haha. Helemaal niet mijn favoriet, maar ook geen zin om te koken. Ben zo moe :S Het liefst zou ik zo mijn bed in willen duiken, maar helaas zit dat er nu niet in. M´n banner gaat ook al gelukkig richting de 5 weken, joehoe! A.s. woensdag ga ik de VK bellen, vind het best spannend!