Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja een maand..!! Ik vind t echt belachelijk ze willen het niet door de telefoon zeggen dus moet wachten tot ik mn afspraak bij de gyn heb 9 juli..:(:(
    Maar ga toch kijken of het door de foon kan :D

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi ja lonneke had ik ook met de babykamer maar we hadden iets van ach we hebben 1 goede echo gehad we kopen hem gewoon. mocht het mis gaan hebben we hem alvast hihi.

met mij gaat het goed :)
    de moeheid en misselijkheid neemt sterk af nu (gelukkig) alleen nog steeds weinig eetlust hihi.
    mijn buikje groeit nog steeds goed!
    nu alleen wel soms last van bandenpijn maar ja hoort erbij he.

over 2 weekjes weer een echo!!! mn moeder gaat dan mee vind het zo spannend weer hahaha.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jeem: ja groot gelijk, ik vind een maand ook echt lang dus je kunt het altijd proberen ;)

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Inderdaad Jeem, gewoon proberen! Niet geschoten is altijd mis, hè.

Ja, je hebt gelijk Naomi. We zullen wel zien wat het geeft. De vrouw waar ik de box van gekocht heb, zat nu midden in een miskraam (12 wkn zwanger en had vanaf het begin al gevloeid) Wel zielig, wist ook niet goed wat ik er verder op moest zeggen dan sterkte. Was overigens geen geplande zwangerschap wat ik er uit begreep (vandaar dat ze ook al alles aan het verkopen was van haar vorig kindje)

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    ff update: zojuist VK gebeld. Mag over 3 weekjes komen!
    28 juni om half 5 en krijg dan meteen mijn eerste echo, spannend!:D

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Oeeehhhhh spannend meid :D

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    owww spannend lonneke!!!!!! leuk is dat als je 1e echo gepland staat hihi. ik heb de 23e mijn 2e echo:D

dat is inderdaad wel moeilijk dan om daar op te reageren.

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier moe :(
    Hebben overigens ook besloten om niet komend weekend tegen onze ouders te gaan vertellen dat we zwanger zijn, maar toch af te wachten op onze eerste echo! Die drie weken moet wel lukken.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier ook moe :(

en ik heb het bloedheet!!

knap hoor lonneke dat je het zolang stil kan houden!!!

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Heb inmiddels drie vriendinnen verteld dat ik zwanger ben. Dus als het misgaat kunnen we bij hun terecht.
    We hebben gewoon geen zin dat onze ouders zich er mee bemoeien als het mis zou gaan. Hebben nl. niet zo´n superband met onze ouders dat we dat met ze willen delen.

Bloedheet Naomi, niet echt prettig lijkt me! Hou je maar lekker rustig:p

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oww oke dan snap ik het ;) ik heb een super band met mijn ouders dus die wisten het diezelfde week nog.

tja echt rustig kan ik niet doen, ga me nl omkleden en naar paardrijden :)

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    oeh lekker, geniet ervan!

Hier rustig avondje, heerlijk.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    alweer thuis:D het was weer geweldig :D:D
    paardje liep super lekker en we hebben een hoop moeilijke oefeningen gedaan ben trots op ons hihi.
    zit nu met mn rits open man wat zit die rijbroek strak! krijg er geen vinger meer tussen hihi. volgende keer lekker met rits en knoop open rijden:p niemand die dat ziet haha.

lekker van je rustig avondje genoten??

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Lekker paardgereden dus! En ach, inderdaad gewoon die broek open, geen mens die het ziet!
    En alweer 11 weken jij...aaah waar blijft de tijd!

Hier gisteren nog genoten van een avondje niks. Nu alweer hartstikke moe (zou dat een zwangerschapskwaal zijn of ben ik gewoon moe:() Zo meteen eten, gelukkig kookt mijn vent. Pff echt geen puf meer. Denk vanavond op tijd naar bed. Gelukkig nog 1 dagje werken en dan weekend:D

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jaa alweer 11 weken! de tijd vliegt voorbij, voor je het weet ben jij ook 11 weken! en hopelijk jeem dan 5 weken hihi.

is een zwangerschapskwaal meid heb ik ook heel erg gehad, is gelukkig al minder maar nog niet over. heb een week gehad ergens rond week 7/8 dat ik een hele week alleen maar wilde slapen zo moe was ik!

hier vanavond cursus geven (honden trainen) hoop dat het droog blijft!!! een beetje miezer maakt me niet veel uit maar geen plens buien meer :(

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wie weet is het inderdaad zo 11 weken hier..en hopen dat het bij jeem dan 5 weken is, zou wel leuk zijn!:D Allemaal achter elkaar;)

Moe zwangerschapskwaal, daar was ik al bang voor haha! Zelfs op de dagen dat ik het keirustig heb gehad, voel ik me alsof ik een hele marathon heb gerend! Vanochtend echt een trekkerig gevoel in m'n buik, zou alles zich aan 't verplaatsen zijn?

Succes met de honden trainen. Hier is het droog, maar benauwd! Hopenlijk blijft het bij jou mooi droog.

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Wat lief dat jullie zo denken echt :D
    Alleen ik geloof het niet zo ;)

Net lekker mn nagels gedaan en mn vent toe vertrouwd met het eten.. Nou dat en ik gelijk afgeleerd :(:( Ik heb dus geen avond eten want meneer vond het nogal leuk om japanse woksaus door de macaroni te smijten en t was niet te vreten..

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Aaah wat jammer..hij had dus nog beter friet kunnen halen;) Mss dan maar een kookboek voor dummies voor zijn verjaardag;)
    Wat voor een nagels heb je laten zetten, acryl/gel?

Hier moe, maar verveel me ook een beetje. Heb geen rust om op de bank te hangen, dus ga ik maar weet wat op internet rondsurfen haha!

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou ik ben dr best een beetje boos om :(
    Heb hem op een briefje geschreven wat en hoe die t moest doen en dan nog gooit ie er van alles bij wat niet nodig is :(

Ik heb gel nagels laten zetten heb ik altijd gehad en ben dr echt tevreden over :D he ze nu nog vrij kort zodat ik weer kan wennen en de volgende keer met nabehandeling laat ik ze niet korter vijlen.

Vervelend dat je zo moe bent maar tis een welbekende kwaal dus helaas t hoort erbij :(

Ik ga nu ook lekker mijn bedje in was er ook vroeg uit vanmorgen en lag er vannacht TE laat pas in

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Een schop onder z'n kont heeft die kerel van je nodig;)

Wel ff wennen dan weer lijkt me met nagels;) Ik heb acrylnagels en ben daar juist tevreden over (vind alleen nagels zo'n dure hobby..betaal er ook echt te veel voor!)

Ik duik ook zo m'n bed in, heerlijk op tijd naar bed!
    Alvast weltrusten Jeem!

Deel Deze Pagina