goedemorgen meiden, @lonneke: ja die vermoeidheid is vreselijk je wilt wel maar je lichaam houd je tegen gaat wel weer over hahah we hebben het gisteravond droog gehouden hoor het was inderdaad wel heeel benauwd maar ja dat is dan nog niet zo heel erg. @jeem: hihihihihi snap dat je wel boos was op je vriend zou ik ook zijn hoe komt hij er dan ook bij om woksaus bij de macaroni te doen! volgende keer de spullen die hij nodig heeft ook maar klaar zetten. ik heb gelukkig een vriend die wel kan koken! misschien inderdaad maar eens een kookboek voor dummies geven hier weinig nieuws, alles gaat zo zijn gangetje hier, ben vooral bezig alles in te pakken voor de vakantie. af en toe nog wat bandenpijn en weinig eetlust verder voel ik me best goed
Bah, die vermoeidheid, ik slaap hooguit 5 uur per nacht Ga zo dan ook maar weer even op de bank liggen denk ik. Daarnaast heb ik nu last van m'n (.)(.), ze voelen aan als grote blauwe plekken. En aangezien ik een buikslaper ben, heeeel irritant! Maar ja buikslapen, zal over een tijdje niet meer gaan ben ik bang. Naomi: fijn dat je het gisteravond nog droog hebt gehouden. Op vakantie? Gaan jullie ver weg of niet? Wel lekker Gelukkig voel je je wel goed.
wij gaan niet ver weg hoor we gaan naar drenthe helemaal in het puntje hahaha. lekker een wandelvakantie met de hond heb er echt zin in hihi. lekker even een weekje weg dus zal hier vanaf zondag een weekje niet zijn ja het probleem met buikslapen heb ik ook gehad, alleen zijn ze bij mij nou niet meer zo pijnlijk en kan ik gelukkig nog even op mn buik slapen! zal niet lang meer duren want ik voel dat er wat raars in mn buik is als ik op mn buik lig hihi. mn ma kwam net langs en schrok hoe groot mn buik was geworden hihi. mn broek staat zo een 10 tot 15 cm open met elastiekje ertussen! en ze zag dat ik weer afgevallen was hihi. als het zo door gaat haal ik mijn 1e streef gewicht nog is nog maar 1,5 kilo nu er is al 3,5 af!!!
Oeh lekker, geniet dan maar van je heerlijke weekje weg Het wordt niet superwarm, dus volgens mij wel fijne temperaturen om te wandelen. Hihi, je moet snel maar weer eens een buikfoto maken, ben benieuwd hoe groot hij al wordt En ja afvallen, denk dat de kilo's die er nu vanaf gaan ook weer bijkomen
buikfoto komt na mijn vakantie heb het nu een beetje te druk met inpakken hihi. ja de kilos zullen wel weer erbij komen maar ben toch blij dat ze eraf zijn hihi. inderdaad heerlijke temperaturen! tussen de 17 en 22 graden dus lekker loop weer. ben ff boodschappen doen!!
Hey meiden Ik wil buiken zien hoor Ben ook wel erg benieuwd. Ik mag vrijdag bellen voor de uitslag van het zaadonderzoek Spannend dus... Ik ga zo even mn ogen laten meten want door mijn bril zie ik niets meer... Ennn even langs het reisburo wij willen in december of januari op vakantie lekker een weekje zon
Naomi: Alvast een hele fijne vakantie gewenst! Geniet er lekker van..en na je vakantie eis ik een buikfoto Hihi! Jeem: Spannend, tot vrijdag wachten! En vakantie geboekt? Waar gaan/willen jullie heen? Wel heerlijk om in die periode naar de zon te gaan, aangezien het weer hier dan echt kl*te is Hier weinig nieuws, doodmoe Dus ga zo weer naar bed. Wel straks even zo'n moment dat ik dacht..aaah, kan ik het wel aan, mama worden, ben ik niet te jong..bladiebla! Schrok wel even van mezelf dat ik zo dacht. Maar dat zal er wel bij horen, een kindje krijgen is niet zomaar iets en het zorgt er toch wel voor dat veel veranderd. Maar sta er wel achter hoor!
Hey meiden, @ lonneke ik denk dat iedereen wel zo'n momentje heeft hoor! Of jou nou 18 of 30 bent En we gaan naar Egypte titanic resort lekker 8 daagjes de zon op zoeken echt super heb er nu al zin in
Jeem: Dat denk ik dan ook wel hoor,maar toch zo'n moment..brr! Nu zie ik alles weer goed komen hoor Denk dat het vooral kwam dat m'n moeder gisteren een vervelende opmerking maakte over kinderen (ze zei iets als: je zit wel zeker 18 jaar met kinderen opgescheept, blabla) en ze weet nog niet dat we zwanger zijn. Dit raakte me toch wel even. Natuurlijk omdat ik haar dochter ben en ik zoiets heb van, waarom zeg je dit nu. En daarbij dan ook nog dat ik dus zwanger ben. Ben eens benieuwd naar haar reactie over twee weken. Ben zo benieuwd hoe de omgeving gaat reageren (beide ouders en 't werk). Vrienden maak ik me niet zo druk om, krijgen al geregeld de vraag waar de kids blijven. En heerlijk Jeem, naar egypte. Heb even gegoogled, ziet er goed uit Dat wordt genieten
@jeem: owwww lekker zeg!!! iets leuks om naar uit te kijken na het trouwen @lonneke: hihi ja na de vakantie krijg je een buikfoto! nou meiden ben nu echt weg hoor hihi, over anderhalf uur willen we vertrekken dus alles moet nog ingeladen worden tot over een week!!!!!
oww ja lonneke die gedachtes heb ik ook weleens je hebt 9 maanden om je voor te bereiden dus dat komt helemaal goed hoor!!
Hey Lonneke, Pff ja dat zijn minder leuke opmerkingen op t moment Maar joh ook 18 jarige zijn leuk En pubers hebben ook wel wat En helaas worden kleine kindjes ook groot.. Maar jij groeit ook hoor ( en dan bedoel k niet in de omvang ) En idd tis super mooi en heb dr zooooveel zin in ( ben al heel lang niet op vakantie geweest ) Dus ja ik ga echt genieten Naomi veel plezier op je vakantie geniet er lekker van..!!
Jeem: Dan heb je ook echt wel vakantie verdiend! Nu aftellen dus, maar eerst trouwen Nog nieuwtjes? Hier vandaag weer gewerkt, vanmiddag op het werk via de radio het voetbal gevolgd. Dat heeft toch wel wat Nu vanavond even weer helemaal niks, weer doodop:x Oeh ja, morgen alweer 6 weken. Vind afgelopen week echt snel gegaan! Nog 2 weken en dan onze 1e echo. Ben al echt aan het aftellen!
Wat is het hier rustig! Hier even een gilletje, 6 weken alweer Lekker weertje hier, dus vanavond lekker op het terrasje zitten. Jeem hoe is het nog bij jou?
Heeyyy Hier alles goed hoor ben druk bezig met ander werk zoeken haha.. Ik wil namelijk weer terug naar school En wil een bbl opleiding gaan doen dus moet werk hebben in die richting! Verder weinig nieuwtjes rond om de bruiloft Jaaa dat t nog maar 83 dagen duurt hahaha
Weer terug naar school! Sooo, een hele stap lijkt me. Welke BBL-opleiding wil je gaan doen, Jeem? Spannend allemaal zeg! En 83 dagen tot je bruiloft..dat is zo, neem dat maar van mij aan. Voor je het weet is het 8 september en ben je getrouwd Hier ook weinig nieuws, aan het werk.
Ik ga verzorgende IG doen als alles mee zit En ja gaat hard hoor hahaha.. Heb dr echt zin in begint steeds meer te komen En jij 6 weken en 1 dag whoehoeee
Heel wat anders dus, wel iets wat je altijd getrokken heeft? Gaaf, dat je die beslissing neemt..hoop dat het meevalt om weer de schoolbanken in te schuiven. Lijkt me moeilijk! Jaha, alweer 6 weken, 1 dag..hihi! Nog een dikke 1,5 week onze eerste echo. Kijk er zo naar uit En dan gaan we ook de ouders dezelfde dag nog vertellen dat we zwanger zijn (mits alles goed is natuurlijk) Misschien dat ik het dan nog dezelfde week op het werk ga vertellen, ben dan 8 weken, dus nog vroeg. Maar daar ben ik nog niet over uit of ik dat ga doen. Als ik 12 weken ben zit ik net voor mijn zomervakantie en vind het zo stom om dan te zeggen; jongens ik ben zwanger, zie jullie eind augustus weer Ach ja, heb nog even om te denken
Ja echt heel wat anders maar de zorg heeft me idd altijd al getrokken. Maar omdat ik al een "tijd" van school was wilde ik die stap eigenlijk niet nemen.. Maar toch maar wel besloten en ach je bent nooit te oud om te leren of om naar school te gaan En schoolbanken tis niet meer zoals t was hoor Je krijgt op school geen "les" meer zoals het 2 jaar terug was of toetsen oid.. Allemaal verander ( gelukkig ) Owhh spannend joh..!! En leuk dat je dan je ouders gaat vertellen en wat knap dat je al zo'n tijd je mond weet vte houden! Ik zou dat dus echt niet kunnen hahaha en tsjah wat werk betreft lastig.. Ik zou het toch echt pas met 12 weken vertellen..