Hey meiden, Jeehj nog een zwangere gefeliciteerd Hier vandaag voor de laatste keer bloedgeprikt. Nu afwachten tot 9 juli En wachten duurt zoooo lang.. Maar gelukkig een hoop dingen tussendoor zodat ik een beetje afleiding heb
Wachten duurt idd lang Jeem, neem aan dat jullie wel gewoon "doorklussen", dus wie weet! Duim duim duim! Het is je zo gegund! Sahi, hoop ook dat je snel tot de zwangere behoort. Hier toch nog vanalles gedaan, beetje huis nog opgeruimd, zo na het weekend altijd weer hier en daar wat rommel. Dus nu weer alles netjes, heerlijk!
Jeem nog tips in en om Den Haag? Willen a.s weekend waarschijnlijk een dagje die kant uit. Lekker dagje er op uit.
uhhh bij lekker weer hoek van holland, kijkduin, scheveningen ( houd wel rekening met drukte bij lekker weer ) Het cetrum van den haag leuk winkelen of terrasje hangen ( ga ik zaterdag ook doen maar dan in Rijswijk winkel centrum de boogaard vind ik net iets leuker ) Uhhhhmmm....Als je naar scheveningen gaat is sealife wel leuk.. Rondje westland allemaal kassen enzo.. Ook heel leuk. Als je naar het centrum gaat raad ik je aan om te eten bij de zwarte ruyter echt een studenten tent maar zoooo leuk
aankomend weekend is parkpop!! gratis en wel leuk vind ik altijd, al ga ik er niet speciaal voor naartoe. En er is nu een gedoe rondom de main-act...
dames hier de buikfoto!! het is een vakantiefoto maar het geeft een beeld van mijn buik nu! mijn buik lijkt op deze foto trouwens groter als dat hij is
hihih ja het is er zeker 1!! morgen weer een echo dan weten we het helemaal zeker! mijn buik lijkt hier inderdaad heel groot! maar zo groot is hij niet hoor zal nog eens een andere foto sturen
Hahaha ja idd maar t zegt niets Als die van jou langer blijft zitten en die van Lonneke eerder komt heb je kans dat ze de eerste is Haha..
Ik meld me ook aan kom ook uit 1987. Wij gaan voor ons eerste kindje. Ben zwanger geweest maar dat liep mis was 5 weken. Was wel even schrikken dat we zwanger waren en dan een dag later gaat het fout. Nieuwe ronde gaan we het echt proberen. Groetjes.
Jeem: thanx voor je tips, ga met manlief eens overleggen wat we gaan doen Tis wel parkpop,dus zal wel druk zijn denk ik. Naomi: Wow, je hebt echt al 'n buik! Je kunt er in ieder geval niet meer om heen, leuk! En inderdaad..als jou beeb langer blijft zitten en die van mij eerder komt, dan kan ik nog eerder zijn(A), maar goed daar gaan we niet van uit. Hier maak ik iedere week een foto van m'n buik om te zien of hij groeit, straks weer ene maken, nu 7 weken. Ben benieuwd! Heb overigens besloten om volgende week na de eerste echo (mits die oké is) het te gaan vertellen op m'n werk. Gewoon omdat ik me daar een stuk prettiger bij voel, en mocht het mis gaan of iets dergelijks dan is mijn leidinggevende in ieder geval op de hoogte. Ben heel benieuwd naar de reactie! Verder moe moe moe..niet te geloven! Maar ja, vanavond weer heerlijk niks en uitrusten.