Hey meiden, @ Lonneke het zal in den haag zelf wel mee vallen.. Alleen bij het zuiderpark is het druk ( Als je naar het centrum gaat heb je daar geen last van ) Veel plezier!
Ga eens overleggen hier, we hebben nog ee paar daagjes hehe Zo, ga nu lekker bankhangen en zometeen krijgen we nog bezoek.
ik had het ook al snel verteld op mn werk (met 5 weken), omdat een client van mijn exact tegelijk met mij zwanger was. was achteraf wel blij dat mn teamleiders het al wisten, scheelde heel wat uitleg toen ik in tranen opbelde dat het mis was gegaan. En ik kreeg enorm veel steun van ze, ook heel fijn! Nu zou ik toch wel wachten tot een eerste echo met vertellen, maar ja, ik zie dan wel hoe het loopt... hier heel veel kwaaltjes, maar durf echt nog geen hoop te hebben. Al vindt mijn vriend dat het duidelijk is. Ik durf er echt nog niet aan te denken, ik zie het volgende week wel (30-6 NOD)
Sahi, het lijkt me inderdaad wel fijn als leidinggevende op de hoogte is voor het geval mis mocht gaan. Dan is er vaak ook begrip. Ik heb inmiddels mijn ouders verteld dat we ons eerste kindje verwachten. Ze waren reuzeblij! Heel leuk Nu nog mijn schoonouders, maar die mogen wachten tot de eerste echo!
goedeavond meiden, hier vanmiddag de termijnecho gehad! was echt helemaal super alles zat erop en eraan en hij had een gevuld maagje en blaasje waarna hij zijn blaas leegde dus plassen kan hij ook al hihi. we hebben ruim 25 minuten mogen kijken! de echoscopiste moest het nog wat leren dus was lang aan het zoeken hihi en dat vind ik niet erg hoor! de kleine was weer vreselijk druk en rolde constant om maar ik heb het hartje wel kunnen zien toen hij even deed uitrusten hihi. ben nu echt 5 dagen terug gezet maar ja ik blijf de 12 weken grens voorbij hihi. zit echt helemaal op een roze wolk nu deze echo goed was en mn kwaaltjes over hihi. zal de foto ook even uploaden zometeen. @lonneke: leuk dat je ouders zo blij waren!! maar ja je verwacht niet anders he hihi.
hier dus de foto...... rechts zie je het hoofdje met neusje oogje en mondje ik zie ook een oortje maar op de foto is dat moeilijk te zien. links naar boven zitten de beentjes maar die zijn heel vaag het ruggegraatje zie je ook lopen dat is de dubbele lijn die je ziet onderin tegen mijn bm aan. ik hoop dat jullie er wijs uit kunnen hihi
Owhhhh Naomi wat leukkkkk die echo Tis echt al een kindje met alles er op en er aan en toch zo klein En Lonneke wat leuk dat je het je ouder verteld hebben en dat ze positief reageerde En idd schoonouders kunnen wachten vind ik ook hahaha
Oeh Naomi, wat leuk die echo!! En heerlijk over die 12 weken grens heen..Ik kijk er al naar uit(H) Ben heel blij dat ouders zo positief waren, ben nu erg benieuwd naar de reactie van de schoonouders, dat zal wel iets minder positief zijn (we zijn nog zo jong..bladiebla!) Nog steeds moe en blij dat het bijna weekend is..pff mijn energie is op aan het raken
Meiden even snel berichtje van mij Ik ben vandaag ongesteld geworden BLLEEEGGGGHHH Maar ga zo lekker voetbal kijken onder het genot van een heeeuuurrrlijk wijntje
Ah jammer Jeem Alweer 'n volgende ronde. Het enige voordeel is dat je nu een lekker wijntje kunt pakken!
jeem wat balen zeg!!!! lekker van je wijntje genieten dan maar als troost @lonneke: ja die grens is fijn als je die bereikt hebt! mijn schoonouders waren gelukkig positief. ik verwacht bij jou uiteindelijk ook wel hoor als zullen ze misschien aan het idee moeten wennen! het moe zijn ken ik helaas ook, momenteel is het gelukkig stukken minder maar kan goed merken dat mn lichaam vraagt om een middagdutje! ik kreeg vanmiddag een kaartje van mn ouders omdat we zwanger zijn en als bedankje dat ze mee mocht naar de echo echt super lief!! hier ben ik nog steeds aan het afvallen!! er is nu precies 4 kg af best veel vind ik hihi. hoop dat het nu wel gaat stoppen. de kleine moet natuurlijk wel goed groeien he, alle kilos die er af zijn zijn wel mooi meegenomen natuurlijk hihi. ga binnenkort maar eens proberen brinta te eten daar zitten lekker veel vezels en vitaminietjes in hihi. nou meiden ik ben slapen weltrusten!!
Naomi: Wat lief dat je een kaartje hebt gekregen van je ouders En alweer afgevallen, hè toch, inderdaad zorgen dat je genoeg binnen krijgt dat is het belangrijkste. Hier vaak honger, waardoor ik denk ik ook al bijna 2kg ben aangekomen. Maar goed dat is geen ramp eigenlijk. Zolang het maar niet de spuigaten gaat uitlopen. Verder weinig nieuws..blij dat het weekend is
@lonneke: lekker weekend!!! ik mag morgen weer een dagje. tja afvallen vind ik nooit erg en de kleine groeit goed en mijn buik ook maar het wordt nu toch wel tijd dat er wat aankomt ipv afgaat hihi. als de kleine er straks is mag het er weer zo snel af nu aan het wachten tot mn vriend terug komt met lekker ijsje hihi hij wordt tegenwoordig elke keer om boodschappen gestuurd dan om tomaten dan om waterijsje en dan weer om ananas of chips hihihi.
Haha arme vriend Wel lief zijn voor hem..een zwangere vriendin is al lastig genoeg haha! Het wordt goed warm in het weekend. Wilde eerst richting zee, maar dat gaan we toch maar niet doen, aangezien het halve land volgens mij naar zee gaat.. Nog maar ff wat anders verzinnen!
hihi ja en anders maar de trein pakken sta je in ieder geval niet in de file morgen moet ik werken, zondagochtend babyzwemmen met mn nichtje en smiddags braderie en savonds BBQ bij mn ouders hihi druk weekend voor de verandering. mijn vriend heeft het er allemaal voor over zegt hij! alleen mn sjago buien vind hij niet zo leuk maar dat praten we gelijk uit en is het weer over hihi. ik zeg altijd ik mag dat alleen jij niet hahaha ik kan soms best gemeen zijn maar dat wist hij van te voren al
Werk ze Naomi, gelukkig heb je morgen vrij en kun je nog wat van het weer genieten. Hier vandaag boodschappen gedaan en er lijkt wel een run te zijn op het stokbrood, haha..ook half nederland gaat BBQen. Wij dus ook vanavond Heerlijk! Vanmiddag lekker in de tuin en het zwembadje Morgen blijven we thuis, het wordt 30/31 graden dus vind het warm genoeg. Morgen dan ook maar lekker in de tuin en het zwembadje.
Allemaal aan het genieten van het prachtige weer? Hier net het hele huis gepoetst en zo de tuin in om te genieten van het weer Heeeeerlijk! Verder geen nieuws, morgen VK..spannnnend!
ben ik weer even! vanmorgen heerlijk gaan babyzwemmem met mn nichtje en zus! was echt heeeel leuk. was gelijk 1e zwemles van onze uk. zo ga ik lekker even naar een braderie en vanavond BBQ bij mijn zus:d respect voor jou dat je heel het huis gepoetst hebt lonneke! ik ben zo duf met dit weer en vooral nu na dat zwemmen. veel plezier morgen met je echo hoe laat mogen jullie morgen??
Haha, ik was/ben ook helemaal kapot van het gepoets..Wilde eigenlijk nog veel meer (zoals onze badkamer kast opruimen, die vol staat met allerlei gekregen shampoo's etc, waar we niets mee doen..de tuin aanvegen, zolder opruimen en ga zo maar door) Maar goed, niet echt gelukt en kan ook niet echt rust vinden om te relaxen in de tuin:S Zal wel lekker zijn geweest dan zwemmen. En je uk inderdaad zijn/haar eerste zwemles gehad Haha! We hebben morgen om half 5 de echo. Gaan overigens toch al vanavond de schoonouders vertellen. M'n moeder heeft nl. toch al al wat mensen "stiekem" verteld dat ik zwanger ben. En m'n vader gisteren ook (ze zijn zooo trots, dat ze het niet voor zich kunnen houden) Nou ja, weer wat geleerd haha en gaan dus straks schoonouders ook vertellen. Hoop wel dat de echo morgen goed is..brr! Alles voelt 'goed' en heb er ook steeds meer vertrouwen in dat het wel goed komt. (alhoewel dat gevoel nog wel eens kan wisselen haha) En wat is het warm. De komende dagen blijft het zo'n weer, daar baal ik dan wel weer van. Vervelend weer om mee te werken. Bij ons op kantoor is het dan altijd zoooo benauwd