rustig hier Ik moet nog 2 daagjes wachten tot NOD, heb al allerlei kwaaltjes, maar durf pas woensdag er wat van te zeggen... L0nneke: succes en plezier bij de VK!!
Dames, ik heb de VK overleefd! Viel me 100% mee Heb de echo gehad en de vk geeft aan 7w5d/7w6d..dus zat mooi in de buurt 8 of 9 februari zijn we dus uitgeteld. Zagen het hartje kloppen en het is maar 1 beeb (pfew haha!) Overigens ook voor MvM opgegeven. Zal proberen of ik straks een foto van de echo gemaakt krijg.
Bij deze de echo. Aan de hand van de groei 7w5d, maar VK zei dus dat bij de 12weken echo misschien nog kon verschillen. Echt leuk!
Wauw gaaf hoor l0nneke!!! ik ben ongesteld geworden Niet verwacht en begin nu echt de balen te krijgen van het zwanger worden. het 'we zien wel hoe het gaat lopen' is er echt een beetje vanaf, geen vrijheid blijheid, maar weer een teleurstelling... Bah!
@lonneke: een super echo zeg!! gefeliciteerd fijn is dat he om gerustgesteld te zijn nu. @sahi: balen meid dat je ongi bent geworden! hopelijk is het volgende ronde wel raak! hier heeft gisteren heel de dag internet eruit gelegen vandaar dat ik niet kon komen kletsen verder voel ik me nu wel goed nu ik uitgeslapen heb! was zo moe omdat ik 2 nachten achter elkaar wel 5 keer eruit moest om te piesen pffff dat is echt een ramp zeg. gelukkig vanacht maar 2 keertje. vanmiddag met mn zus mee naar het ZH voor controle en daarna lekker winkelen. nog een keertje trouwjurken kijken in andere winkel ben wel benieuwd wat ze daar hebben misschien wel leukere
Sahi: Balen dat je ongi bent geworden. Naomi: Bah zo vaak opstaan Hoe was het shoppen, nog leuke jurken gezien? Het is inderdaad wel een geruststelling dat de echo goed is. Kijk nu al weer uit naar de volgende!
@lonneke: hhaha ja met je volgende echo zul je heel veel verandering zien! met 12 weken is het compleet goed te zien en beweegt het al heerlijk! het shoppen was leuk heb weer een heleboel jurken aangehad en er paste er nu maar 2/3 en 1 die kan ik aan blijven houden met dikke buik was niet zo een echte trouwjurk maar gewoon een soepele lange chique jurk paarse onderjurk en zwart doorschijnende bovenjurk met kraaltjes. zal eens kijken of ik foto kan vinden! ik denk dat ik met deze beter zit dan met die andere....
Oeh, dat klinkt wel mooi Naomi Hoop dat je een foto vindt, ben errrrug nieuwsgierig Verder hier vandaag cadeautje gekregen van mijn schoonouders. Schoonmoeder kwam met een badcape en twee rompertjes en een kaartje. Lief!
leuk he om cadeautjes te krijgen kan helaas geen foto vinden maar ik zoek nog eventjes door hoor hihi. hij is inderdaad heel mooi
zoek en gij zult vinden Oja, heb ook al op m'n werk tegen leidinggevende verteld dat we zwanger zijn. positieve reactie, wel fijn over paar weekjes (hoop dat ik dat volhoudt..) ga ik 't aan mijn directe collega's vertellen.
Wat is het weer rustig zeg! Hier weinig nieuws, iig wel al 8 weekjes Vandaag gewerkt en 't is zo warm..pfff. Tegen 't weekend wordt het nog warmer Net weer te veel van het goede.
veel te warm en veel te hard gewerkt. Nu maar even uitpuffen en zo met lekkers op de bank voor de tv. het schijnt inderdaad nog warmer te worden, in het zuiden misschien wel tegen de 40 graden!!! Gelukkig alleen morgen nog werken en daarna lekker vrij tot maandag!!
Inderdaad, morgen wordt het echt tropisch, dus heb me mooi verlof gepakt op mijn werk. Ben niet gek vooral s'nachts is een hel..slapen lukt niet echt best
Hey meiden, Pfffff warm he Alles goed hierzo?? Mijn jurk is vandaag binnen gekomen en echt ik ben verliefd
Jeeem, gaaaaaf! Ben benieuwd hoe hij nu geworden is! en past hij ook goed? Nog eventjes en dan is het zover! Dan ben je ook getrouwd Oh ja, hier is vandaag MvM geweest, dus ga nu ook lekker in potjes pissen
Ben ook bijna niet online de laatste weken, zo moe dat ik vaak op tijd in bed lig en geen puf heb om op msn te kijken Als ik er weer ben wil 'k zien..en ach, anders moet ik maar wachten tot september Verder is het gewoonweg te warm! Hier buiten 37 graden..binnen 27. Dus zit binnen, maar daar gutst het zweet nog langs me lijf af. Bahbah..ik hou van de zomer, maar dit..de binnentemperatuur zou goed zijn voor buiten
jammer dat het zo rustig is hier. het is inderdaad zoooo warm, nu heeft het hier net enorm geregend en een beetje ge onweerd, dus het koelt iets af en het is een stuk minder benauwd. Die warmte vind ik niet zo erg, maar die benauwdheid!! Ik heb echt enorme hoofdpijn de laatste dagen!! En dan moeten we eigenlijk ook nog klussen met dit weer.... blegghh