Sahi, tis inderdaad weer nèt wat te warm..vooral voor te klussen. Hier nog geen onweer of regen. Nou ja rond 4 uur net een paar spatjes, maar dat was het dan ook. Wel nu veel wind, dus heb alle ramen openstaan en hoop dat het in huis wat afkoelt. Vind het warme weer ook wel prima, maar niet deze temperaturen..graad of 25 kan ik ook mooi mee leven Hier moe, vandaag drukke dag gehad, dus denk wat we weer op tijd in bed liggen.
Hey dames! Hier is het eindelijk weer wat afgekoeld, nog maar 23 graden in huis! En heb gisterenavond een babykamer op de kop getikt van marktplaats, morgen gaan we hem afhalen. Erg vroeg vind ik, maar was wat rond aan het struinen op mp en kwam precies een kamer tegen die we willen! White wash Ben erg benieuwd! Verder ziet het er hier nu uit alsof het gaat regenen, hoop niet dat het doorzet Jeem: wanneer krijgen jullie ook alweer de uitslag van het zkh? 9 juli?
@lonneke: gaaf zeg! wij hadden ook al zo vroeg de kamer hoor hier is het gelukkig ook afgekoelt maar de zon schijnt volop!vannacht heerlijk kunnen slapen omdat het zo koel was vandaag op mn nichtje passen maar denk stiekem vrijgezellenfeest dus ga er weer vandoor hihi.
Hey meiden, Lonneke leukk een babykamer En indd 9 juli krijgen we de uitslagen as vrijdag dus erg spannend..!! Gister heb k mn brillen op gehaald ( Jaahaa ik moest er aan geloven ik zag geen drol meer hihi ) Heb nu dus een gewone bril en een zonne bril
Zijn we niet de enige die zo vroeg een kamer hebben,haha Vrijgezellendag denk je, voor jezelf? Spannend! Have fun! Hier schijnt de zon nog niet, maar het begint wel al warmer te worden. Zon zal nog wel komen.
goedemorgen meiden, nou gisteren zoals verwacht ons vrijgezellenfeest gehad het was echt een super leuke dag, lekker een dagje beekse bergen met wat opdrachtjes en daarna BBQ bij mijn zus echt helemaal super was het hihi. @jeem: spannend deze week de uitslag!! hoop dat deze goed zullen zijn.
Haha Naomi, heb je dat gehad Wel fijn dat het een geslaagde dag was! Nu jij nog Jeem! Hier vandaag het kamertje gekocht, helemaal super Ben er verliefd op haha!
@lonneke: leuk foto foto hihi! zal zo een foto van mn buik nu sturen we zijn alweer 2 weken verder dus ja haha.
Ik zal vanavond voor een foto van het kamertje zorgen Naomi, mooie foto hoor, je buikje krijgt steeds meer vorm Hier begint ook langzaamaan al een bolling te komen, maar lijkt/is vooral een opgezette buik. 't begint wel al mensen op te vallen..krijg de vraag of ik aangekomen ben. Hier vandaag een lange werkdag voor de boeg. Vanavond een verjaardag en voetballen kijken he
wowwww naomi echt een buikje al joh!!! * is jaloersss* hihihi. Ben benieuwd naar jullie kamertje lonneke @ hier ook weer eens aan t werk morgen en donderdag mag ik 11 uur lang werken Vanavond eerst eens ff voetbal kijken en wij gaan winneeeeeennn..!!!! ( hoop ik )
hihi ja dames mn buik is inderdaad flink gegroeid in de paar weekjes. mijn buik is links net onder mn navel ook harder als rechts dus dat zou mn BM kunnen zijn! en daar voelde ik al 2 dagen iets dus ik denk dat ik de kleine al gevoeld heb nou moet ik wel zeggen dat mijn buik nog niet bol is hoor, lijkt op de foto wel want mijn broek met stiek vult dat riggeltje op hihi. maar het scheelt niet veel meer hij is nu echt bijna bol. over half uurtje controle bij vk, hopelijk krijgen we dan eindelijk het hartje te horen!! vandaag drukke dag dus meiden werkse en tot (weet ik nog niet hihi)
Hm net geprobeerd om foto er op te zetten, lukt me niet, bestand is te groot (en vraag me niet hoe ik die kleiner krijg!) Naomi, hartje gehoord?? Jeem, bohhhh 11 uur werken, lange dagen zeg! Vanavond ook allemaal voetballen kijken? Heb er niks mee haha, maar dat nationalisme komt toch opeens om de hoek kijken nu Nld. zo ver komt bij het WK
@lonneke: www.fotoaanpassen.nl kun je hem uploaden en verkleinen maten moet je invullen is 480 bij 360! daarna kan je hem hier wel uploaden hihi. jaaaaaa heb het hartje gehoord was echt super!! eeeeeen ik voel de kleine al bewegen heb het al 2 keer gevoeld sinds zaterdag maar twijfelde erg omdat het nog zo vroeg is maar mijn paranormaal genezer zei tegen me dat het de kleine was want ik herkende mijn darmen wel en dat is ook zo! zelfs de vk zei dat het al wel kon want hij lag al vrij hoog (nu halverwege mijn schaambot en navel) kan echt een hardere plek voelen op mijn buik als ik druk. verder waren alle bloedonderzoeken perfect en mijn bloeddruk was 120/65 dus ook super!! 13 augustus 20 weken echo en geslachtsbepaling!! voetbal kijk ik waarschijnlijk niet, heb maar 1 wedstrijd half gevolgd en dat was tegen brazilie vanavond lekker zwemmen zal nu wel rustig zijn
Bij deze alvast het bedje, zometeen nog de kast. Commode is hetzelfde als de kast, alleen kleiner Naomi: Gaaf dat je het hartje gehoord hebt en je de kleine al kunt voelen, lijkt me super! Mogen we weten wat het wordt of blijft het iets van jullie als je geslachtsbepaling hebt gehad? En het zwembad zal wel rustig zijn vanavond Hier willen we het voor ons houden voor de omgeving, maar hier op het forum boeit het niet hihi! Ik maak overigens iedere week foto's van m'n buik. En is echt grappig om te zien, zie het verschil tussen 4 weken en nu toch wel