Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    En verschil van 4wkn en 9 wkn ;) Laatste foto is wat dichter bij helaas, maar ziet aan de voorkant van m'n buik wel de bolling, dat was eerst nog platgeslagen stuk;)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lonneke: mooi kamertje zeg!!!! ik houd niet van wit maar dit is wel apart!

je buik groeit goed:D

ja hoor iedereen mag het van ons weten wat het wordt ik kan toch mijn mond niet houden. alleen de naam houden we geheim!
    heb net in de auto de kleine weer gevoeld ik voel hem best vaak hihi het was ook zo een druktemaker:p

nou meiden genietse nog van de overwinning van nederland!!!

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hihi, ik wilde juist persé een witte kamer, maar geen standaard ding. Hier komt de houtnerf mooi door heen, vind het echt super en past mooi bij onze vloer op de slaapkamers (laminaat dat op oud eiken lijkt)

Jippie, vandaag 9 wkn! Merk wel dat ik wat minder last krijg van gevoelige boobs, maar misschien raak ik er aan gewend, kan ook!
    Nog 2,5 week wachten op de volgende echo (tijd lijkt zo voorbij te kruipen)

Nederland gewonnen, jezus..en hoe! Ik ben iets na het begin van de tweede helft niet meer gaan kijken. Dus m'n mannetje riep me steeds als er een goal viel haha (maar goed, dat was dan al buiten te horen;)) Laatste 10 min. nog wel even gekeken.
    Zou wat zijn als ze in de finale tegen die Deutsche mannschaft moeten..dan denk ik dat Nederland toch mooi pech heeft.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jippie alweer 9 weekjes :D

ik vind de tijd heeel snel gaan haha, maar die 1e weken gingen inderdaad langzaam. wacht maar na de 12 weken ben je wat relaxter en dan vliegt de tijd voorbij hoor ;)

hihi ja als ze tegen duitsland moeten verliezen ze zeker!
    ach we zullen het zien he!

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    l0nneke wat een buik zeg!! Nu al!! zo kan je wel lekker genieten, je bent echt zwanger, het is niet alleen nog maar iets in je hoofd, je merkt het al aan je lijf. Lijkt me geweldig!!

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sahi: Thnx, ik begin het inderdaad te merken..ben benieuwd wanneer mensen het gaan aanzien als een "Zwangerbuikje". M'n leidinggevende was het al opgevallen, haha!

Naomi: Nou ben benieuwd, hoor van iedereen inderdaad dat de tijd vliegt na de 12 weken, dus ik ben erg benieuwd. Ik denk dat de tijd vooral voorbij lijkt te kruipen door toch de onzekerheid.

Hier vandaag een vrij rustig dagje gehad, wel fijn. Zo meteen nog bezoek. Pfff..hoop op tijd naar bed te kunnen.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ja logisch dat het op gaat vallen! jij hebt echt een bol buikje. ik heb nog steeds 2 bobbels dus mensen zien het vaak nog niet :(

klopt dat komt inderdaad door de onzekerheid. die onzekerheid was bij 10 weken bij mij al bijna weg waardoor je zo bij de 12 weken zit en ik ben nu alweer 14 weken (volgens eigen berekening morgen al 15:p) dat gaat echt super snel!

hopen dat bezoek op tijd weg is dan hihi. ik ga vanavond weer lekker paardrijden :D vorige week een keertje niet dus zal wel spierpijn hebben straks! en moet met joggingbroek rijden want rijbroek past echt niet meer hihi.

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Poehh..lag weer veel te laat in bed, dus vanmorgen moe..nu nog moe:( En het is weer zo warm..geen zin om te koken,dus het wordt weer iets makkelijks vandaag (al bijna 3 weken,haha!)

Gelukkig wel al weer bijna weekend!

Naomi: Nog lekker paardgereden gisteren?

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: paardrijden was zwaar kwam door het weer en een paard wat niet vooruit wil ;) maar verder goed hoor hihi.

lekker op tijd naar bed toe dan vandaag!

ik heb ook een drukke dag gehad vandaag. ze kwamen vanmiddag voor de proeve van bekwaamheid af te nemen omdat ik als gastouder werk dus heel het huis extra netjes en schoon ;) maar heb het gehaald :D ze vond me erg aardig en lief voor de kinderen maar wel met duidelijk overwicht want dat hadden ze zeker en vast nodig! hihi was wel leuk om te horen.

ik ben weer weg moet nu weer les gaan geven op hondenschool.

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Wooowwww Lonnekeee mooie buik meid!

En wat een super mooi kamertje :D

Hoe is het verder hier?
    Pff hier spanningen voor de uitslag morgen bah bah bah..!!

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    bij mij rustig aan.

Jeem: het is bijna morgen!! Hoe laat krijg je de uitslag?

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Ik moet om 10 over half 4 bij de gyn zijn en krijg dus ook dan pas de uitslag! Pffoeee wat duurt zo'n dag lang zeg..!!!

Gelukkig goed geslapen vannacht ben ik wel blij om..

Zo nog even werken en dan om 2 uur mag ik weg en komt mn mannetje me lekker ophalen.

Dacht dat ik erg nerveus zou zijn maar het valt nog steeds mee..
    Zal straks in het ZH wel komen..

Ik hou jullie op de hoogte meiden!

Liefs

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Nou ik weet niet echt of ik blij moet zijn met wat ik weet,

Want ik weet dus nog bijna niets.

Er werd ons verteld dat er ongv 20 miljoen zaadjes moesten zijn nou 1 voordeel bij mn vriend waren het er 27 miljoen. Alleen was er maar 30 procent goed. Ze zei gelijk dat het dus wel op de natuurlijke manier kon maar dat het langer ging duren.. Hoelang dat kon ze niet zeggen... Dus nu 1 jaar 2 jaar 10 jaar k weet het niet...

Mijn bloed uitslagen waren ook prima in orde... Dus ik ben niet vervroegd in de overgang oid.. Ook wel fijn om te horen..

De vervolg stap.. Ik word binnen nu en 4 weken geopereerd een kijk operatie om te kijken of mn eileiders wel doorgankelijk zijn en of ik verklevingen heb. Daarna gaan ze kijken hoe groot de kans is op een spontane zwangerschap. Als die klein is moet ik afvallen ( weeg 89 kilo dus TE zwaar ) En als k het goede gewicht heb krijgen we pas behandelingen ( ik vind dat dus zooo stom want overal hoor en lees je dat dat pas hoeft als je meer als 100 kilo weegt :( ) ik ben dus best wel verdrietig op het moment want ik weet nog steeds niks!!!!!!!!

Ik kan wel janken op dit moment ik voel me zo rot :(

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem: Poehh..ik was heel nieuwsgierig hoe de uitslag was. Bah, eigenlijk weet je nu nog niks!! Hoop dat de operatie meevalt en dat jullie ofwel snel 'spontaan' zwanger worden of met een beetje hulp.
    Wat betreft afvallen..als je dat moet gaan doen, kan ik je een koolhydraatarm dieet adviseren. Heb ik ook gedaan..woog op m'n toppunt 90,5kg, woog voor mijn zwangerschap 64,5 (helaas nu alweer rond 67 kg)

Naomi: Tis ook veel te warm, zal het paard ook vast wel last van hebben. Fijn dat je weer bent goedgekeurd als gastouder:)

Sahi: jij nog nieuws?

Begin hier te merken dat toch stiekem aan veel mensen weten dat we zwanger zijn..*zucht*, was niet echt de bedoeling. Maar 't wordt een standaard vraag ivm ons trouwen..en dan bij mensen die we goed kennen vinden we het moeilijk om dan met een keiglashard gezicht te zeggen, nee ofzo!
    Verder erg veel last van de warmte:(

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    bij mij niet echt nieuws. heb last van de warmte en verder een heel gekke kwaal: heb allemaal blaasjes op mn handen. doet best zeer en is ook gewoon irritant!
    zou maandag of dinsdag mn ei moeten hebben, maar had gister al zoveel afscheiding, dat ik dacht dat ik mn ei al had. dus maar druk geklust, ondanks de warmte. vriendje is nu weekendje weg, komt zondag weer terug, dus dan voor de zekerheid ook maar weer klussen. kan bijna mn ei niet missen lijkt me.

Jeem: ik had zo gehoopt dat je wat had aan de uitslag en dan dit, nog meer onzekerheid. Jeetje meis, dat heeft wel even tijd nodig om te zakken bij je.

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Tis inderdaad balen en heb gister echt ff een traantje weggewerkt hihi..
    Maar aan de andere kant nu duurt het niet lang meer voor ik wat weet.. Ik zie ook niet op tegen de operatie het is een kleine ingreep en duurt maar 15 minuten alleen wel onder volledige narcose.. As donderdag heb k mn preop ( dan ga je langs bij de anesthesist en die gaat wat testen doen en je goedkeuren voor de operatie.. Daarna kan ik gebeld worden dat ik al snel geholpen kan worden ivm uitvallen van operaties in de zomer vakantie..

Wat betreft dat dieet Lonneke hoe zit dat dan wat mag je bijv wel en wat mag je bijv niet eten??? En hoeveel mag je eten?

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sahi: Raar die blaasjes, misschien van de warmte??
    En flink geklust, hoop dat het raak is deze maand!

Jeem: Qua dieet, ik stuur je een mail met het voedingsvoorschrift. Er zitten niet bepaalde limieten aan qua gram eten ofzo. Je moet geen honger lijden, maar met mate eten. Kijk maar eens, als je vragen hebt hoor ik het wel:)

Hier erg warm. Vandaag oppaskindje, dus drukjes, maar wel leuk!

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier ontzettend slecht geslapen, bahbah..Kan zo weer in slaap vallen, maar helaas een druk dagje vandaag.

Hoe is het met de rest, ook last van de warmte??

Vanavond uiteraard de WK finale kijken:)

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jeem: meid hopelijk is het snel raak voor jullie! je moet maar zo denken er is maar 1 zaadje nodig om een beebje te maken en als 30% goed is zijn er dus nog miljoenen zaadjes goed per keer! maar ik snap je teleurstelling zeker wel hoor!!

@ lonneke: balen dat je zo slecht geslapen hebt! buiten dat ik 4 keer moest plassen heb ik heerlijk geslapen hihi. heb ook vreselijk veel last van dat warme weer bah, ik zei gisteren nog: ik wou dat het winter was hahahahah terwijl ik een hekel aan de winter heb nou ja aan de kou!

ik denk dat ik vanavond voor het eerst in mijn leven ook eens voetbal ga kijken, wil toch stiekem wel weten hoe ze het doen!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier gisteren amper voetbal gekeken..en ook niks gemist dus;)
    Lagen vannacht erg laat in bed, warm en wederom slecht geslapen, vanmorgen was ik dus helemaal brak! Nu nog steeds en denk dat ik zo een uurtje op de bank ga liggen.

Jeem: Succes met het dieet!

Naomi: Nou ja..winter heeft wel wat, maar die kou brrrr!
    Hier straks flink noodweer gehad, ietwat warmte is uit de lucht, maar het is nog benauwd:(

Deel Deze Pagina