Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lonneke: balen dat je zo slecht slaapt! en savonds als het afkoelt ramen tegenover elkaar open zetten scheelt dat niet??

wij hebben vanmorgen ook heel veel regen en flinke onweersbuien gehad en nu ziet het weer goed donker en krijgen we volgens buienradar nog een korte flinke bui!
    ik vind het heerlijk zo het begint wat te waaien alles open hihi dan is het goed uit te houden.

lekker een dutje tussendoor doen hoor! is normaal tijdens zwangerschap ;) ik heb vanmiddag ook weer even 1,5 uur geslapen heerlijk was dat zeg!

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lonneke; balen hoor, dat slechte slapen. hier is het behoorlijk afgekoeld, dus hopelijk wordt de nachtrust wat beter.

die blaasjes op mn handen ben ik voor naar de huisarts geweest. hij vroeg of ik ergens anders klachten had, maar kon me dat niet verzinnen. heb wel losse vellen aan 1 voet, maar dat jeukt niet, leek me meer van de warmte ofzo. maar goed dat ik dat zei, dat was voetschimmel en dat is gaan rondzwerven in mn lijf, omdat ik er waarschijnlijk al even mee loop (ik kan jeuk tegenwoordig goed negeren, dus had niks gemerkt). en dus die blaasjes, dat is niet de schimmel zelf, maar irritatie. hij verwachtte ook snel klachten zoals een koortslip of onverklaarbare jeuk. en ja hoor, ik kwam thuis en er begon een koortslip op te zetten. verder langs mn haarlijn ook zulke vage bultjes/blaasjes. gelukkig nog op tijd voor de apotheek (moest tot half 6 werken), zodat ik lekker kan gaan smeren...

hier een dezer dagen mijn ei, dus het is maar goed dat het niet meer zo warm is ;)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sahi: beterschap meid! fijn dat er nu een oplossing is!!

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sahi: Fijn dat je weet wat het is, beterschap! En flink aan de klus nu je ei er aan zit te komen.

Naomi: Ja, ramen zetten we tegen elkaar open, maar wil niet echt schelen. Gelukkig was het afgelopen nacht al minder warm en heb ik beter kunnen slapen.
    Neem ook lekker rust als ik thuis kom van 't werk, anders trek ik het echt niet.

Verder weinig nieuws hier.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: morgen ben je 10 weken!!!!! jippie de tijd gaat zo lekker snel hihi.

ik ben vandaag 15 weken :D al over 1/3 heen!

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeeej inderdaad 10 weken morgen..nog maar 2 weken tot de volgende echo..of ja nog minder heb met 11w5d de echo!:D

Naomi alweer 15 weken..nog ff en je zit op de helft!!:D

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jaaaaaa nog 4.3 weken en dan heb ik mijn 3e echo alweer en weten we of we een jongetje of een meisje krijgen :D

vanaf de 10 weken zal het sneller gaan meis dat had ik ook ;)

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oehhh wat spannend, ben zoo benieuwd wat het gaat worden bij je:D

Nou ik hoop dat het nu iets sneller gaat, haha!
    Duik zo overigens al mijn bed in, tot morgen!

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Joehoe 10 weken!

Werd vanochtend wakker door gezaag bij de buren..niet normaal! Dus niets uitgeslapen:(
    Nu lekker beetje aan de poets en verder niet veel doen vandaag. Zag op 't nieuws dat er later in de middag nog noodweer verwacht wordt..hoop dat het dan voor de nacht goed afkoelt.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: balen zeg dat je niet echt hebt kunnen uitslapen ik heb tot 10 uur in bed gelegen. om half 9 begon er eerst iemand hier voor het huis op zo een vuvuzela ding te blazen grrrrrrr en om 10 uur werd er aangebeld dus de honden helemaal van slag. heb haar lekker laten staan en gelukkig ook want keek boven uit raampje was het een jahova getuige :(

ik heb hier gisteren het hele huis zo ongeveer schoon gemaakt dus ga vandaag 1 kast weer eens uitmesten en opruimen:p

ze verwachten vanmiddag inderdaad noodweer ze hebben waarschuwingen afgegeven! nou ja inderdaad hopen dat het dan afkoelt.
    moet vanavond wel paardrijden hihi lekker met dat weer gelukkig kunnen we dan binnen rijden :p

JIPPIE nu ben je officieel 10 weken :D

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Vandaag weer hele dag gewerkt. Nog 1 dagje en dan weekend! Joehoe!

Noodweer vond ik eigenlijk nog wel meevallen. Het heeft hier rond 18uur ontzettend lelijk gedaan, regen/wind en wat onweer. Veel bomen om en afgebroken takken. Daarna was het lekker afgekoeld en is het toch nog aardig opgeklaard.

Naomi: zo te lezen ben je aan de opruim. Ik kom hier toch niets, tot grote ergernis van mezelf.. *zucht* Hoop dat ik in het weekend weer wat gedaan krijg. Zijn nog deel van het huis aan 't verbouwen en dat zorgt ook voor rommel. Als het goed is, is dat over twee weken af en dan kan ik eindelijk aan de opruim. Hoop dat ik dan ook wat minder moe ben..dan kan de toekomstige kinderkamer vrij gemaakt worden.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat is het hier de afgelopen dagen rustig, zeg;) Waar zijn jullie allemaal, hihi!

Hier proberen beetje uit te rusten in het weekend. Wil niet echt heel hard lukken, nog steeds slecht slapen:( Heb gelukkig over twee weken vakantie en daar ben ik dan ook echt aan toe, pff!

Hoe is het met jullie?

Jeem, al iets gehoord over operatie?

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@ Lonneke nee nog niets ik moet bellen op de eerste dag van mn menstruatie dus dat is over 2 of 3 dagen.. Als het goed is krijg ik dan wel mn operatie datum door.. Dus weerrr wachten..

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@jeem: hopelijk kun je snel terecht dan ben je van de spanningen af!

hier gaat het lekker zijn gangetje :) gisteren vreselijk drukke dag gehad. lees: van 9 tot 5 werken naar huis omkleden en naar een BBQ tot half 11:p
    maar het was zeer geslaagd! vanavond weer BBQ hihi wat vervelend:p

de kleine beweegt flink! ik voel regelmatig kleine schopjes en heb 1 karatetrap gehad tegen mijn hand hihi ik schrok er zelfs van. jammer genoeg daarna niet meer kunnen voelen vanaf buitenkant dus mijn ventje moet nog even wachten ;)

nog 3,5 week en dan weten we wat het gaat worden vind het zooooo spannend! ze zouden het nu ong. kunnen zien maar laat geen echo extra maken hihi.

nou heb weer genoeg geluld he hihi, fijne zondag meiden!!

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem, spannend dus. Hoop dat je dan snel je operatiedatum hoort. Weet je tenminste ook weer even waar je aan toe bent.

Naomi..drukdrukdruk daar. Leuk dat je de kleine al voelt, lijkt me zo'n apart gevoel. En wat spannend dat afwachten op wat het gaat worden.
    Ik zet bij je in op een jongetje (vraag me niet waarom:p)

Hier ook een drukke dag gehad, nu weer bekaf. Baal enorm dat ik morgen weer moet gaan werken want heb echt het idee dat ik geen weekend heb gehad:(

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    jeem: spannend hoor! hopen dat er wat uitkomt waar jullie wat mee kunnen!

wat een rust hier verder. ik heb zelf ook niet veel te melden, ben druk in afwachting voor NOD...

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@lonneke: hihi zelf hebben wij ook een voorgevoel voor een jongen :) en mijn tante ook de rest denkt meisje hihi. nog een goede 3 weken dan weten we het!

@sahi: wanneer is je NOD? je hebt geen banner dus kan het niet zien hihi.

hier vandaag 16 weekjes!!!!

kreeg gisteren bij mijn paranormale genezer te horen dat de kleine erg druk was hahaah ja dat heb ik al gemerkt:p moest rustgevende muziek gaan luisteren en zo een ketting met bel gaan dragen zodat ik daar na de geboorte ook profijt van kan hebben. hij groeide erg goed zei tie en hij vond mijn buik ook al lekker dik worden hihi.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    mijn buik vandaag, 16 weken dus :)

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oeh inderdaad Naomi, wat een buikje:D:D En dan maar aan de rustige muziek jij:p En wat moet zo'n bel doen dan? Heb nl. ergens gelezen dat dat voor veel onrust zorgt bij het kindje:(

Ik morgen 11 weekjes, joehoe!

Sahi, wanneer is je NOD dan?

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: zo een bel moet rustgevend werken en het kindje herkent het straks als hij geboren is en wordt er dan hopelijk ook rustig van. heb er altijd goede verhalen over gehoord.

hetzelfde als altijd hetzelfde soort muziek draaien die kennen ze dan en worden ze rustig van. jij morgen 11 weken wat gaat de tijd snel he hihi.

Deel Deze Pagina