nou idd maar over 4 dagen mag je weer testen? spannend ofniet? zal voor je duimen dat het een dikke streep wordt aan de goeie kant
ja over 4 dagen indd En hou t nu al niet meer maarja helaas toch afwachten... Voel weer van alles ( uiteraard ik voel elke maand van alles ) En meer als hopen kun je toch niet doen
nee kan me voorstellen... maar het gevoel zal idd wel iedere keer aanwezig zijn,... maar wat is er mooier als een kleintje in je buik die gaat groeien en hopen mag altijd!!! suc6 ermee(Y)
Nou geloof me dat is het beste gevoel ter wereld. Heb het al 1x mee mogen maken helaas mk.. Jij ook succes meid..!! Duim voor je
hallo 2 jamy's ik hoop ook snel zwanger te mogen raken het lijkt me zo geweldig iets van jullie samen dat leeft in je buik
Dat is hert ook hoor..!!! Zeker als je de eerste x je echo krijgt het hartje hoort en zelfs je baby voelt...!! Dat is niks mooiers
lijkt mij ook het mooiste wat er is!!!! moet nog even geduld hebben gezien k nog 5 dagen de pil moet slikken... maar geduld is een schone zaak
Ja indd verw8 je eigenlijk ook niet echt meer rond die tijd maar ja toch gebeurd... 3 jaartjes geleden nu hoor dus het heeft een heel mooi plekje gekregen
@jeem22 18weken dat is al best ver en dan een miskraam, in ieder geval hoop ik ook voor jou dat je snel weer zwanger mag zijn