Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    he wat balen meid!!!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Aah jammer! :(

Je kunt nu wel ziekenhuis bellen toch voor afspraak voor operatie toch?

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik kom mezelf hier ook even melden, kom dus ook (nog net) uit 1987 en we zitten in de eerste ronde!! :)

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mlien, welkom! Klets lekker mee en hopelijk ben je ook snel zwanger!

Hier zo meteen alweer naar bed..nog 1 dag en dan eindelijk weeekend! Nog een week werken en dan lekker vakantie. Tel lekker af:D

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Ja k heb gister gelijk het ZH gebeld.. Was de planner er niet..
    Dus nu word ik ZSM terug gebeld.. Nou hang vanmiddag weer aan die telefoon ze gaan t maar regelen!

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou meiden mijn operatie datum staat vast..

As woensdag 28 juli.. Erg spannend dus..

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oww dat is al vrij snel zeg! hopelijk is de uitslag dan goed...

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja laten we het hopen..

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zo Jeem, a.s. woensdag al, dat is echt snel! Hoop dat het goed nieuws oplevert!

Hier spring ik een gat in de lucht, weeeeeekend!:D

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hey Dames,

Hier in huis flink bezig met verbouwen, 1e deel bijna klaar. Daarna moet de hal nog en dan gaan we ons richten op de babykamer. Heb d'r al zin in!

Vandaag nog een leuk cadeautje gekregen, name it slofjes voor de baby, van manlief:)
    Verder nog een positiebroek bijgekocht, stond vanmorgen voor m'n kast, echt drie broeken, 2 rokjes aangehad, kreeg het met geen mogelijkheid meer dicht. Ga dan zo meteen ook alles wat me nu neit meer past in een doos stoppen en die openen we dan weer volgend jaar na de bevalling;) Dan weet ik wat mijn doel is om weer in te passen, haha!

Verder moe, maar wil ook vanalles doen..Dat gaat niet echt samen. Flink last van mijn onderrug. Merk dat ik dat de laatste twee weken toch wel erg vaak heb, vooral als ik echt vermoeid ben. Hoop dat het geen voorteken is.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke:
    leuk de babykamer straks!
    hier is mijn ventje bezig met nieuw plafond en dan daarna nog isoleren en dan kunnen we gaan schilderen :D

morgen naar babydump.... ben benieuwd of we iets leuks vinden!

last van je onderrug balen zeg!! moet je het toch wat rustiger aan doen.

hier helemaal kapot lag pas om 12 uur in bed en moest vandaag hele dag werken pffff.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dag dames!

Vandaag de 12weken echo gehad. Alles zag er mooi uit, zal een dezer dagen foto plaatsen. Erg leuk, lag er duidelijk bij.
    Ben overigens toch weer een dag vooruit gezet, 8 febr. zal mijn vermoedelijke bevaldatum worden.

Naomi, hoe was het bij de babydump?
    Wij zijn er vorige week geweest, maar vond het erg tegenvallen.
    Gaan komende week wel weer terug naar de babydump omdat de kinderwagen die we willen daar het voordeligst is.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: het was hartstikke druk bij babydump bah was niet fijn. hebben wel van alles gezien en gaan binnenkort terug met moeder en zus hihi.

wat super dat de echo goed was!!!!!!! gefeliciteerd meid. nu kun je echt gaan genieten nu je de 12 weken voorbij bent :D

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meis,

Leuk dat je echo zo goed was! Toch altijd weer een geruststelling he?

Nou ik moet me woensdag om 9 uur melden in het ZH dus nog steeds erg spannend!

Ik hou jullie op de hoogte :D

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zo Jeem, woendagochtend is het zover! Spannnnnend! Hou ons inderdaad maar op de hoogte..:p

Naomi, bij ons was het laatst ook al zo druk..was op een vrijdagmiddag (ik dacht er zal wel geen mens zijn..mooi niet dus)
    Ach ja, we gaan volgende week nog een poging wagen, dan bij de babydump in Heerlen en niet meer in Eindhoven.

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem, meid alvast heel veel succes morgen! Toi toi toi! Laat je ons snel wat weten??

Hier ontzettend moe, vandaag ook echt gebroken op m'n werk. Daar nu dus ook afspraken gemaakt zodat ik wat minder druk heb. Wel fijn.
    Voel me aan de ene kant opgelucht (zit echt zo tegen m'n grenzen aan qua vermoeidheid:(), maar aan de andere kant voel ik me ook 'slecht', omdat ik voor mijn gevoel dan ook "faal".

Nou ja, we zullen zien.
    Manlief roept steeds dat ik "vergeet" dat ik zwanger ben.
    Wie weet zit daar wel wat in..vind het erg moeilijk om me "moe" etc. te voelen, want denk dan, kom op..ben 23! Zucht:p

Hoe is het me de rest hier??

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey Lonneke,

Dank je wel en natuurlijk laat ik het weten :D

En goed van je dat je wat afspraken gemaakt hebt.. Aan jezelf denken én aan je baby!
    Logisch dat je denkt dat je faalt want idd je bent 23 :p Maar je bent een hartstikke mooi baby'tje aan t maken in die buik van je en dat vreet een hoop energie ;)

Nou meiden ik ga me klaar maken moet er om 9 uur zijn :D

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    Jeem suc6! je zult misschien al wel klaar zijn.
    hopelijk is alles goed gegaan meid!

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo even een berichtje van mij.

M'n operatie is goed gegaan heb nog wel veel pijn zowel in mn buik als mn schouder door het gas.
    Heb 2 inimini gaatjes in mn buik 1 bij mijn navel en 1 bij mn schaambot. Dat is ook een beetje gevoelig maar doet geen pijn. er zit ook in elk gaatje 1 hechting die is gelukkig oplosbaar dus ook daar hoef ik niet voor terug te komen..

Maar een voordeel alles is goed geen verstopte eierstokken of verklevingen! Nu moet ik 17 september weer terug komen en dan gaan ze kijken hoe groot de kans is op een spontane zwangerschap... En of we verder geholpen worden ja of nee.

En naomi nee ik was nog niet klaar hihi werd om die tijd pas naar beneden gereden en ging pas om half 12 de ok in ;) hihi

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jeem: fijn dat alles goed was!!!
    17 september dat duurt nog wel een tijdje zeg.

Deel Deze Pagina