Hey naomi, Idd duurt erg lang. Maar ik moet eerst mn menstruatie wéér afwachten. En deze kan langer wegblijven door de ingreep.. En eigenlijk mocht ik terug komen in de week van mn bruiloft maar dat wilde ik zelf niet. Ik wil die week echt genieten en blij zijn. Dus dan maar een weekje later.. En achja ben t wachten onder hand wel gewend hihi..
hmm nee de week van het trouwen zou ik toch ook echt niet doen! nou ja de tijd gaat heel snel eerst lekker trouwen en daarna pas weer terug. hopelijk is het voor die tijd raak!
Jeem, fijn om te horen dat het goed met je gaat en weinig last van pijn hebt. Wel jammer dat jullie nu weer moeten wachten tot 17 september, bahbah! Ik ben wel blij dat ik nu wat rust heb op mijn werk, nog 1 dag..en dan vakantie!!!!! Ik ga morgenavond even gillen haha.
Dag dames, Hoe is het hier nog? Ik heb al twee dagen migraine, moet zeggen dat het nu eventjes gaat (dus dan ook snel ff alles checken hier haha), maar duik zo mijn bed weer in. Mn hoofd blijft aan het zeuren. Moet het maar doen met paracetamols (max. 3 p dag), waar ik dus absoluut geen voorstander van ben. Maar kon het niet meer uithouden Hoop dat ik vannacht weer goed slaap, zonder hoofdpijn of overgeven:S En dan eindelijk kunnen genieten van m'n vakantie!
Hey Lonneke, Balen dat je migraine hebt zeg! Ik weet hoe het is heb het soms ook erg vervelend! Hier gaat het redelijk.. Kan nog steeds weinig doen ivm pijn in mn buik en daar baal ik dus flink van want word nu wel gek van het thuis/binnen zitten... Want ook binnen kan ik niets doen!
Hey Jeem, Toch veel last van je operatie dus? Beterschap. De hele tijd binnen zitten is ook niks, hoop dat je je snel beter gaat voelen. Mijn hoofdpijn is gelukkig verdwenen(hoop dat ie ook wegblijft) Vandaag maar niet te veel doen (ook al wil ik veel..)
Hey meid Fijn dat je hoofdpijn weg is! Altijd een verademing! Ja ik heb dr idd veel last van ( had ik eigenlijk niet verwacht ) Maarja en idd dat binnen zitten word er knetter van..!! Gelukkig gaan we vandaag naar mn moeder toch ff dr uit en een andere omgeving
Let goed op jezelf en rust lekker uit. Geniet van je uitstapje vanmiddag! Hier gaan we zo lekker het bos in, ff d'r op uit
heej meiden. jeem: wat fijn dat er geen verklevingen te zien waren. Dat geeft toch hoop. nu weer wachten... Bah! hier is ongi net weer voorbij en ik ben nog een week alleen thuis. ik zit echt een beetje te balen van mezelf, voel me een beetje zielig en weet niet wat ik met mezelf aan moet... Maar ik kom er wel weer overheen. Begreep van een collega dat het hard werken wordt komende week, dus dat is lekker afleiding.
Hey meiden, Nou ik kom net terug van de HAP... En heb een flinke bacteriële wond infectie Heb een zware AB kuur gekregen en die moet voor dinsdag ochtend aangeslagen zijn.. Zo niet dan moet ik naar het ZH en word ik waarschijnlijk opgenomen
@jeem: meid wat vreselijk balen!!!!!! hopelijk slaat de kuur snel genoeg aan. wat zul je je ellendig voelen met zo een zware kuur! *knuffel*
Ah Jeem! Ook van hier een knuffel meis! Hoop dat je antibioticakuur snel aanslaat..het zit je niet mee
Joehoe, vandaag 13 weken! En Naomi je hebt gelijk, nu vind ik het toch ineens 'n stuk sneller gaan. Hier vandaag 'n dagje even dagje weinig doen. Gaan vanmiddag met ons oppaskindje even naar de kinderboerderij. Lekker laten rennen en moe laten worden De rest van de week druk, maar vooral met leuke dingetjes Vanavond op bezoek bij kennissen, morgen kinderwagen bestellen, donderdag op bezoek bij vrienden en vrijdag gaan we 'n paar daagjes op vakantie!
@lonneke: hihi wist wel dat ik gelijk had je bent de fase dat het het meeste fout gaat voorbij en dat is toch een hele geruststelling! wat voor kinderwagen ga je bestellen?? wij hebben de maxi cosi mura 4 besteld hij is ook al binnen haha maar laten hem nog ff lekker daar staan tot het kamertje klaar is het hele huis staat momenteel op zijn kop hier vandaag 18 weken de tijd vliegt echt voorbij niet normaal haha. hier vandaag ook rustig dagje. zo een hondje uitlaten en ik wil hier in huis nog wat opruimen en poetsen. we hebben de box trouwens al staan hebben we gisteren opgehaald hij is echt leuk!
Oehh Naomi, bij jou schiet het ook op! En ja, je hebt gelijk Hihi! We gaan de mutsy transporter bestellen (mits we morgen toch nog anders beslissen haha) Hebben laatst ook voor de maxi cosi mura 4 gekeken, maar ik vond hem wat te "log", toen voor de quinny buzz gekeken, maar dat ding valt van ellende ongeveer uit elkaar (kan echt niets hebben..las zelfs op internet dat als je er een luiertas aan hangt dikke kans bestaat dat het ding buigt..) Een zusje van een vriendin van me heeft de mutsy transporter, dus ook bij haar maar eens geinformeerd. Ze kan geen écht ontzettende negatieve dingen noemen. En het fijne wat ik er ook aan vond is dat hij vrij compact is als hij ingeklapt is. Ik heb afgelopen week ook weer via via veel dingetjes gekregen. Een ontzettende leuke wipper, voedingskussen, thermoflessen en rompertjes etc. Allemaal handig! De box staat hier mooi te wachten op de babykamer om over een tijd in elkaar gezet te worden. Wil hem nog niet inde huiskamer hebben nu Overigens ook via MP een boxkleed besteld van Jollein..alleen nog niets van de vrouw vernomen of ze hem verstuurd heeft. Net gemaild, dus ben eens benieuwd.
oww oke ik vond de maxi cosi mura 4 klein opvouwen, daarom hebben wij die genomen. was de enigste die in onze auto paste. heeft die misschien maar 3 wielen dan, want wij willen echt 4 wielen. quinny is inderdaad 10x niets tja ik kan de box momenteel boven niet kwijt omdat we nu de babykamer aan het verbouwen zijn, het is echt een puinhoop boven. vandaar dat hij alvast maar beneden staat, daar staat hij in ieder geval niet in de weg hihi. @jeem: hoe is het met jou meid??
Hey meiden, Leuk hoor babyspullen shoppen * is stiekem een beetje jaloers* ( in de goede zin hoor hihihi ) Hier gaat het.. De pijn is zo goed als weg en de ontsteking zit erg nog.. Zal jullie de details besparen Maar morgen terug naar het ZH en dan gaan ze kijken of de AB voldoende aanslaat.. Zo niet dan word ik weer aan het infuus gelegd met AB.. Pffff schiet lekker op dus!
Jeem jeem toch, hoop dat je AB is aangeslagen! Nee Naomi, tis toch echt ene met vier wielen. Kijk maar eens op mutsy transporter bv. bij babydump. Wij willen ook perse ene met vier wielen. Drie lijkt me zo instabiel. Hier moe, dus duik zo mijn bed in!
ja inderdaad is ook instabiel! daarom willen wij een 4 wieler. hmmm ik heb hem vast en zeker wel gezien hoor, we hebben namelijk alle 4 wielers geprobeerd in onze auto te krijgen en alleen de maxi cosi mura 4 paste, misschien klapte de mutsy wel anders op en paste hij nog niet want de bak, baby en grote hond moeten er ook in kunnen dus was echt een gepuzzel bij ons. gelukkig mochten we alles proberen in de auto te krijgen zodat we geen spijt kregen. @jeem: pffff gelukkig minder pijn maar ontsteking die er nog zit is niet best! hopelijk morgen beter nieuws meid.
Hey meiden! Nou goed nieuws! De AB kuur slaat aan JIPPIEEEE... Ik hoefde niet te blijven! Het was nog wel ontstoken maar veeeeeeel minder Nu een kwestie van goed schoon houden en die kuur afmaken en dan moet het weggaan