Hey meiden, @ Lonneke niet echt pijn meer maar mn buik jeuuuukkkkkktttt verder gaat het super Vandaag ook weer aan het werk dus ja
@ Lonneke: Heeey meis, pfff jij ook al zwanger wat gaan jullie snel! Hoe lang hebben jullie er nog over gedaan als ik vragen mag? Geniet je er beetje van of heb je veel klachten? X
brrrrr er zitten hier toch een hoop spinnen in de tuin echt niet leuk! ik loop met elektrische vliegenmepper naar het konijnenhok toe anders heb ik er al een paar te pakken voor ik daar ben! en in het konijnhok zelf zat echt zo een mega grote vieze zwarte spin (bijna formaat vogelspin!!). heb er vannacht zelfs over gedroomd hihi ik zag echt overal spinnen, vriendlief vanmorgen de opdracht gegeven die grote spin dood te maken anders verhongeren konijn en cavia want ik geef ze geen eten en drinken met die spin in de buurt haha. als het goed is heeft hij hem dood gemaakt maar ik durf gewoon niet te gaan kijken wat een watje ben ik ook maar vind ze zooo eng!
Ieuwwww bah spinnen ik heb het er ook nooit zo op! Maar zijn we hier nog maar met zijn 4tjes over als ik het goed zie. Jeem, naomi, lonneke en ik! Fijne avond meiden!
uhmm er kwam toch nog weleens iemand binnenvallen of vergis ik me nu?? (leuk zwangerschapsdementie hihi).
Enjoylive: Hier was het ook snel raak, ronde 2, net voor onze bruiloft, dus we zijn toch nog nèt met zijn drietjes getrouwd. We weten dat we ons zelf echt gelukkig mogen prijzen dat het zo snel is gegaan (ook ondanks mijn lange onregelmatige cyclussen) Probeer zo veel mogelijk van de zwangerschap te genieten, maar ben ook heel bezorgd steeds, zullen ook wel de hormonen zijn Verder veel last van vermoeidheid en wat lage rugklachten. Al met al mag ik niet klagen vind ik Naomi: Heerlijk vers geperst sinaasappelsap, krijg er gewoon zin in! Ik moet zeggen dat ik ook veel "zin" heb in vanalles, maar eigenlijk ook alleen maar "gezonde" dingen. Vooral fruit doet het goed. En de spin..is die inmiddels al weg, iewww! Jeem: Weer aan het werk dus. Jeuk duidt meestal op genezing van de wond toch? En inderdaad, Mandii1987 praatte nog wel eens mee hier, maar die heb ik ook al lange tijd niet meer gezien in dit topic, is wel nog actief in andere topics. De meeste die hier posten zijn toch wel Jeem, Naomi en ik..en nu jij weer Enjoylive Hier weer moe, standaard. Ga zo ook lekker naar mijn bed. Morgen gaan we hier grote opruiming houden en woensdag ga ik een vriendin helpen met verhuizen. Vriendin van me gaat in Den Haag wonen, dus Jeem wie weet nog bij jou in de buurt
Jeem: Ze gaat in de buurt van het zuiderpark wonen, weet even niet de straat/wijk, daar kom ik morgen achter haha! Hier lekker lang op bed gelegen en zometeen opruiming houden..jeej (not, maar het moet toch eens gebeuren)
goedemorgen meiden, @lonneke: ja mandii was dat ja maar inderdaad al een tijd niet meer gezien zal ook wel niet meer terug komen dan. de spin is weg hoor mn ventje gisterochtend opdracht gegeven dat beest te pletten en in de container te gooien hihi en dat heeft hij mooi gedaan, nu alle andere enge spinnen in ons tuintje nog bah! @jeem: goed dat het jeukt is inderdaad genezing! hier vanmiddag lekker de stad in met mn moeder en nichtje (1,5) nu even sinaasappeltjes persen en een eierkoek met suiker eten hahahaah.
Mmmmz oke dan. Maar we waren in het begin toch met veel meer meiden? Nou ja als wij maar wel blijven gezellig klein clubje. Nu is het 2 zwangere tegen 2 niet zwangere haha zijn we in evenwicht. Vanmiddag om half 5 werken tot half 10. Er waar zijn de zonnestralen naar toe zijn die bij jullie? haha! Fijne dag meiden! Liefs
nou ik zit ook in het wachtbankje hoor! Ik heb vandaag een beetje steekjes en krampjes en nu vraag ik me af of het mn ei is of eventueel al innesteling. Heb zo'n goed gevoel deze maand, maar voel me nu erg belabberd (daarom denk ik juist dat dat goed is, ofzo... Lekker vaag he? ). Maar die steken zijn heel vaag, nooit eerder gevoeld...
Sahi, afwachten dus! Duim voor je. Jeem: Inderdaad Den Haag is voor ons een eind uit de richting, maar ach, zo heb ik wel een heerlijk weekend-adresje haha! Vriendin woont nu ook een uur rijden van me, dus een uur extra overleven we ook wel twee uur rijden is nog te overzien, helaas niet spontaan meer te doen Naomi: Gelukkig weer spinloos daar, lekker gestadt? Enjoylive: We waren volgens mij met meer, maar ja, zijn d'r maar een paar die zijn blijven "hangen". Hier vandaag flinke opruiming gehouden, wel lekker, geeft nu een voldaan gevoel. Ga vanavond weg, morgen vriendin verhuizen, dus ben d'r waarschijnlijk pas donderdag weer
@ Lonneke idd weekend adresje is ook lekker Wij hebben net een weekje limburg geboekt in februari Heb dr nu al zin in
lekker toch, zo'n weekendje of weekje weg. wij gaan volgend weekend een weekendje naar frankrijk en dan vertrekken we op zaterdagochtend en 's avonds met de tent op een camping municipal en dan zondag weer terug.
Hoi, ik kom ook uit 1987 en ben al 11 maanden bezig met zwanger worden, eerst deden we het komt wanneer het komt.. maar na 11 maanden heb ik daar genoeg van en ben begonnen met ovulatie testen, hebben jullie daar ervaring mee? weten mensen in jullie omgeving dat jullie bezig zijn?
@sammie: welkom! gezellig dat je mee komt kletsen mijn moeder en vader wisten dat we bezig waren (kan weinig geheim houden voor hun). ik heb de 3e (en tevens de ronde dat het raak was) ovutesten gebruikt, zo wist ik precies wanneer mn ei kwam en wanneer we extra goed moesten klussen en dat resultaat zit nu al 19 weekjes in mn buik hihi.
Mooi dat het zo snel gelukt is! Ik hoop dat het deze maand bij ons lukt.. kan bijna niet wachten totdat het raak is. bij mij weet niemand het, meer omdat we echt willen wachten tot de eerste 3maanden voorbij zijn. Mijn schoonzus is nu ook zwanger, dus dan wil je haar de tijd gunnen dat zij nu net zwanger is. al zou ik het liefst uitschreeuwen hoor dat we bezig zijn
@ Sammie: Welkom gezellig ! Sorry met ovulatie testen heb ervaring. Ook ik hoop voor je dat het ronde 11 raak is! En dat uitschreeuwen ken ik maar al te goed, dat wil ik nu al haha. @ Sahi: Hallo Sahi, jeetje curritage wat erg. Weet je waarom je een miskraam hebt gehad of konden ze dat niet terug vinden. Hopelijk word ook jij snel weer zwanger. Vanmorgen gewerkt, vanmiddag huishouden beetje gedaan! Vanavond bankhangen en tv kijken en jullie? X
@enjoyllive: zometeen koken en na het eten gaan mn ventje en ik naar de bouwmarkt voor venstebank en verf voor babykamer en waarschijnlijk nog even langs zijn moeder, die is paar weken geleden opgenomen bij 1 of andere psychiatrische inrichting vanwege anorexia en geen zelfvertrouwen. heb vanmorgen trouwens gesprek gehad met mensen (ben gastouder). nu is het nog afwachten of hun het positief vonden, dan heb ik vanaf maart een beebje erbij om op te passen zij was nu 25 weken zwanger dus de kleintjes schelen niet zo heel veel dan!