Hey meiden! zo ik ben ook weer thuis van een dagje werken en pff wat was het stil zeg bahhh.. Nu wachten tot mn mannetje thuis komt en dan eten halen en koken
enjoylife: er was geen reden om daar onderzoek naar te doen, dus geen idee. we moeten uitgaan van pech en dat het kindje anders waarschijnlijk niet in orde was geweest. pas als het vaker misgaat of als daar een speciale reden voor is, gaan ze verder onderzoeken, maar normaal onderzoeken ze t niet.
Ik ben er ook weer. Lekker Jeem een weekje naar Limburg in februari. Waar ga je ergens naar toe? Sahi, jij dus een lekker weekendje Frankrijk heerlijk. Ben jaloers Naomi, hoop dat je dat beebje er bij krijgt, lijkt me wel leuk zeg! Sammie121 welkom, wij hebben twee rondes ovulatietesten gebruikt, eigenlijk vanaf het moment dat we er ook voor gingen,aangezien ik een lange en onregelmatige cyclus had en dus neit wist wanneer mijn ei was. En zie ook bij mij het resultaat, inmiddels 14 weekjes zwanger.
@lonneke: ja zou echt leuk zijn nog een beebje erbij morgen 20 weken echo!! heb er vannacht allemaal al van gedroomd hihi. vind het zoo spannend, hij/zij is vandaag voor het laatst ukkie vanaf morgen krijgt hij/zij zijn/haar eigen naam
Hey meiden, @ Lonneke ik ga naar beutenaken vlak bij de belgische grens @ Naomi spannend hoor ben benieuwd
Hoi meiden, Hier nog altijd ongie! Hopelijk is het snel over dan kunnen we gaan klussen. Straks gezellig filmpje kijken met de vriendin van mijn broer. Vanavond lekker mossels eten bij me moeder. Weten jullie wat ik aan het doen ben haha 40 punten dieet. En jaja er is al 2 kilo af knap he ben zo trots. Ik dacht zal ik het wel doen ivm zwanger worden ma het is altijd beter om iets af te vallen toch? Jullie nog plannen vandaag? Liefs
Sammie: Bij de eerste ronde heb ik gewoon 14 dagen geteld voordat ik ongi zou worden, echter was ik toen al na 11 dagen na de positest ongi. De tweede ronde heb ik gewacht met testen tot 14 dagen na mijn positest, die gaf dus zwanger aan. Verschilt bij iedereen, gemiddeld wordt uitgegaan van 14 dagen na je eisprong dat je dan je ongi kunt verwachten. Jeem: Dat ligt niet bij me in de buurt hehe, toch nog een uurtje rijden. Wel een mooie omgeving en je kunt alle kanten uit, dagje belgie,dagje aken etc. Naomi: Spannnnnend! Morgen je 20-weken echo en dan is het een hij of zij Hoe laat heb je je echo? Enjoylive: Ik denk dat dieeten geen kwaad kan als je zwanger wilt worden, zolang jij maar genoeg binnen krijgt. Wat ik wel heb gelezen is dat echt dieeten tijdens de zwangerschap niet goed is, omdat je lichaam dan bepaalde antistoffen aanmaakt die niet goed zouden zijn. Echter denk ik daarbij ook, op het moment dat je supermisselijk bent en nauwelijks wat binnenhoudt, toch ook lijnt? Het is natuurlijk niet te hopen maar oké. En al 2 kilo, begin is er! Wat is het streefgewicht wat je wil afvallen? Ik ben me beetje aan het vervelen, eigenlijk nergens zin in en voel me moe en lichtjes hoofdpijn:S Ga zo een boterhammetje eten en dan eens kijken of we nog iets kunnen verzinnen om vandaag, rustig aan, te doen.
@ Lonneke idd We gaan een dagje naar mn schoonzus die woont ook in Limburg weet even zo snel niet waar haha en naar Valkenburg grotten kijken België en Luxemburg
Leuk Jeem! Alleen nu nog wachten totdat het februari is Hier eigenlijk de hele dag niets gedaan..voelde me ook niet echt lekker en ach, zo'n ramp is het nou ook weer niet. Naomi: Zijn jullie overigens al uit over namen of aan het speculeren ofzo? Of is dat iets voor als jullie weten wat het wordt
we krijgen een MEISJE!!!! alles was super goed op de echo, alles werkte en was compleet. ze woog nu 350 gram en zat bovenaan aan alle curves!!
Naomi: Gefeliciteerd, een meid, wat leuk! En fijn dat alles goed was Ik ben ook zooo benieuwd naar onze 20-weken echo, maar moet nog iets minder dan 6 weekjes wachten
Ghurabaa, welkom en succes! Hier vandaag weer ontzettend duizelig geweest, nu gaat 't wel weer. Bahbah. Vanavond een terrasje pikken en lekker rustig aan.
EEN MEISJE !!!!!!!!!!!!! WOUW HELEMAAL TE GEK ! @ Ghurabaa: Welkom ook ik zelf ben deze maand gestop met de pil teminste zou maandag weer moeten gaan slikken maar dat gaan we niet doen haha! Verder mijn werk weekend pfffff valt toch altijd weer beetje tegen! X