Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: Werk ze dit weekend!

Hier vannacht een beroerde nacht gehad, ontzettende rugpijn onder in mijn rug, net boven mijn stuitje:S Wist me echt geen houding te geven. Nu ook weer last van mijn rug, kan het denk ik het beste omschrijven als een ontzettend moe-gevoel in mijn rug nu:S
    Bah,hoop dat het weggaat, wordt er moedeloos van:(

Dus, vandaag een rustdagje hier. Even helemaal niks denk ik. Net wat gepoetst, maar merk dat dat niet zo verstandig was. Nu is manlief de rest aan het doen.

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@ Enjoylive werkse idd balen hoor die weekend diensten ( tenminste lijkt mij )

En Lonneke vervelend zeg die rugpijn! Bah

Hier een verjaardag straks van mn neefje dus net gedouched zo ff aankleden en dan gaan we lekker weg :D

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jeem, hoe was de verjaardag gisteren?

Hier vandaag uitgeslapen, nog steeds "last" van mijn rug. Pff wat voel ik me een zeur. Hoop niet dat dit een slecht voorteken is. Volgende week maar eens met de VK over hebben, aangezien ik nu dagelijks pijn heb in mijn onderrug en van die vervelende scheuten in mijn bil krijg wat zo doorschiet:S
    Heb deze week gelukkig nog vakantie, dus rustig aan..heb wel weer zin om te werken, maar zie wel op tegen het vele zitten. (lang leve het bureauwerk....)

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey,

Ja de verjaardag was heel gezellig :D
    Lekker gegeten enzo en nu weer aan het werk...

Maar balen joh dat je zo'n last van je rug hebt zeg!

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Werk ze vandaag!

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Vanmorgen gewerkt! Vanmiddag vriendin met de kleine meisje op visite gehad. Nu net gegeten en op verjaardag van mijn opa.
    Pffffffffffff wat een weer zou je toch depri van worden ZUCHT. Het is ook gelijk weer zo koud!
    Meiden fijne avond! Jullie nog plannen!

X

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enjoylive: het weer is inderdaad om depri van te worden..én dat noemen ze dan zomer he;) Sinds mijn vakantie is het nog niet eens écht zomerweer geweest volgens mij:(

Hier vanavond geen plannen. Lekker bankhangen met een kopje thee en chips erbij (eigenlijk heb ik zin in een glaasje rose, haha!)

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou idd meiden wat een weer!

Heb vandaag gelijk maar even een optie gezet om ergens binnen foto's te maken haha :D

Nu ook weer aan het werk bah geen zin heb zin om met een dekentje op de bank te zitten met een kop thee erbij :D

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    jeem ik ken het gevoel. met dit weer zit ik liever met een bak thee onder een dekentje op de bank. en dus niet zo in mn auto richting werk...

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ben ik weer even meiden,

heb het vreselijk druk afgelopen dagen en dat terwijl ik alleen zaterdag werkte afgelopen week hihi.

wat een weer zeg het lijkt wel herfst hier hihi. temperatuur vind ik heerlijk zo alleen die regen en wind :(

@jeem: ja wij hebben maar 1 plek voor binnenfotos en daar vind ik niets aan dus ik hoop echt dat we goed weer hebben!! het is nog 3 weken he dus misschien is het dan weer redelijk hihi.

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Indd naomi wij hadde er gelukkig iets meer ( 3 )

We hebben nu de optie gedaan in een bomen kas en deze hebben als showroom een jungle na gemaakt :D Echt onwijs gaaf!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jeem: owww dat klinkt super!!!! dat wil ik ook hihi jammer dat het te ver rijden is met koets:p

wij hebben een cultureel gebouwtje en ik heb echt een hekel aan iets met cultuur!!! maar ja is de engiste mogelijkheid die we hebben dus we moeten wel als het slecht weer is.

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owww jaaa bah nee daar hou ik ook niet van hoor..

Wij hebben hier in Den Haag juist veel van dat soort dingen en daar hou ik echt niet van! Dan zou ik nog liever in de regen mn foto's gaan maken hahaha :D

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nou dat had ik ook hahaha. vind het dan alleen zo zonde van mn jurk en schoenen hihi.

wij hebben allebei gewoon heel goed weer ;)
    hebben jullie alles al geregeld?
    hier zijn we ver klaar nu (gelukkig) volgens mn draaiboek moet ik om 5.45 uit bed op onze trouwdag!!! wat zal ik moe zijn savonds haha

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha jij ook al zo vroeg :D

Hoelaat trouwen jullie?

Ja wij zijn ook zo goed als klaar nog wat boodschappen voor het feest en dan zijn we klaar :D

Nu dus echt aftellen geblazen :D

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    moet jij er ook al zo vroeg uit hihi.
    mn vriend hoeft pas om 7uur half 8 uit bed te komen dus die kan uitslapen (niet eerlijk)

wij trouwen om 10.45:p als vervoer hebben wij een koets en we trouwen niet in roosendaal zelf maar in wouw dus we moeten een stukkie rijden en dat gaat niet zo snel met paard en wagen ;)

het zijn eigenlijk nog een aantal kleine dingen die we moeten regelen. en een overhemd voor mn vriend maar we komen er niet aan uit :(

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oehhh Jeem en Naomi, bijna trouwen! Ik ben zoooo benieuwd naar hoe jullie er uit zien:D:D Spannend. Nu hopen dat jullie nog een beetje zomerweer krijgen.

Het weer nu is echt smerig, hier regent het alweer. Vanmorgen opgestaan en weer terug in bed vanwege duizeligheid. Nu gaat het wel weer. Pff ben eens benieuwd of er nog "bijzonderheden"uit m'n bloedtest is gekomen. Zeurzeur.
    Vandaag ook neit veel op de planning staan, morgen hopen op een betere dag!

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja wij trouwen om 12 uur maar ivm dat ze bij ons precies die week 2 straten gaan openbreken:x:x

Hebben we niet genoeg parkeerplek voor de deur

Dus wij slapen bij mn schoonmoeder zodat de mensen die komen gewoon kunnen parkeren maar dan moeten we wel veel eerder weg ( lees 11 uur )

Dus ik moet ook al om 6 uur mn bedje uit :(:( hihi

Vriendlief ook want die moet om half 10 de bloemen bij de bloemist in Den Haag op halen hahaha :D Maarja die is wel eerder klaar als mij :D

Wat voor kleur pak heeft je vriend?

19. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Noami: Woon jij in Roosendaal? Wat grappig ik woon in Goes :D Ik kom best vaak bij rosada :) En twee vriendinnen van mij hebben heel veel baby spullen bij babydump gehaald schijnt hele goede zaak te zijn!

Hier regen regen regen. Mama is net weg. Heb haar ook verteld dat we weer zijn begonnen kon het niet voor me houden hoor is zo moeilijk. Gister was me vriendin er met de kleine en me pa kwam ff langs. Dus hij hog wat lief enz enz. Dus ik zo ja ja wat zou je ervan vinden opa worden. Zegt tie eerst maar eens vast contract en werkervaring opdoen. HAHA slik, ma goed hij zal het er mee moeten doen toch?! Wat vinden jullie ik heb nu een jaar contract en ze ontslaan je zelden tot nooit dan moet je echt wel een client slaan ofzo!

En idd Jeem en naomi jullie gaan bijna trouwen echt super spannend! Meiden hebben jullie ook hyves misschien wel leuk om elkaar toe te voegen. Jeem heb ik al :D!
    Nou misschien kom ik vanavond nog ff buurten ligt aan de man zijn plannen haha!

X

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: zal een foto plaatsen na ons trouwen :) ik hoop ook op een beetje zomerweer, als het maar droog is dan ben ik tevreden.

@jeem: hihi de bloemen komen de dag van te voren bij ons, die maakt een kennis van ons. ik slaap bij mijn ouders en mn ventje gewoon hier thuis, hij komt mij met de koets ophalen :D
    bij de receptie hebben wij ook parkeerproblemen maar ja dan zetten ze de auto maar ergens anders in het dorp zo groot is het daar niet dus alles is te lopen:p ze zijn de kermis aan het opzetten dan namelijk (niet bij stil gestaan!)

mijn vriend heeft een antraciet kleurig pak, heb nu een stropdas gevonden die bij mijn jurk past dus dan wordt het waarschijnlijk een gewoon wit overhemd.

@enjoyllive: ja ik woon in roosendaal hihi, dan woon je niet giga ver hier vandaan ;) rosada daar kom ik haast nooit, zondag toevallig alles afgestruind voor een overhemd voor mn vriend helaas niet kunnen slagen. babydump hier is heel groot maar het is er ook altijd heeeeeeeeeel druk vooral op koopzondag echt niet leuk meer dan.

enne een contract is een contract hoor laat je niet gek maken. de kans dat je ontslagen wordt is klein zeg je dus dan is het goed hoor.
    zekerheid heb je nooit ;)

ja leuk hyves!! als je zoekt op carola matthijssen krijg je hem wel! nu een profielfoto van de echo volgens mij.

@all:

hier hebben we net de paarse muur van de babykamer al 1 keer geschilderd, wat is dat een gave kleur zeg!!!

helaas is de hond hier weer niet helemaal lekker, baal er echt goed van.
    hij is heel erg allergisch voor granen (dachten we) dus krijgt hij vers vlees dat gaat nu al bijna een jaar goed en hij heeft nu al een paar dagen diarree met heeeeeel veel slijm erbij. ik hoop echt niet dat hij nu weer gaat reageren op vlees dan weet ik niet meer wat ik die hond nog kan gaan eten :(

Deel Deze Pagina