@ Naomie: Ik heb je toegevoegd or ! Alleen waar komt de naan Naomi vandaan als ik vragen mag? Leuke foto's ook op je hyves en wat een mooie paarden! En een paarse muur is heeeeeel gaaaaaf. Maar is babydump verder wel een goede zaak? Of wat vind jij? @ All: Vanavond op ziekenbezoek geweest in het z'huis bij mijn oom. Nu met bakje thee op de bank, heb diaree niet echt om vrolijk van te worden. Morgen ochtend naar mijn schoonmaak adresje en s'middags mijn eigen boeltje doen! Fijne avond meiden! X
@enjoyllive: oww dan zal ik eens gaan kijken hihi. de naam naomi komt omdat ik dat een mooie naam vond voor een meisje hahaha ( is niet de naam die het wordt hoor vind hem nu niet meer zo super) zijn geen eigen paarden hoor allemaal van de manege. ja hoor babydump is verder wel een goede zaak, heb er geen grote aankopen gedaan dus weet het alleen uit de kleine dingentjes die ik daar gekocht heb. beterschap.... vervelend zeg diarree.
Naomi: Ik heb je ook maar op hyves aangemeld Wat leuk, de babykamer al een paarse muur. I (L) Paars haha! Als het hier een meid wordt, wordt het wel knalroze..manlief vind het maar niks, maar ik vind roze zo leuk. En we hebben al een paarse muur in onze woonkamer Enjoylive: Ik vind dat je er gewoon voor moet gaan. Zekerheid heb je nooit en voor hetzelfde geld duurt het nog een jaar voor je zwanger bent (hoop het natuurlijk niet!) Met een jaarcontract kom je ook al een heel eind en als jij goed je werk doet, dan zullen ze dat contract daarna ook wel verlengen in vast of nog een jaarcontract. En zo niet, dan is het helaas pindakaas, hoe zuur het ook is. Ik ben ook altijd in afwachting geweest van vaste baan ivm kopen van een huis, uiteindelijk toch maar gewoon met een intentieverklaring een huis gekocht en ben blij dat we het zo gedaan hebben. Kids wilde we ook mee beginnen, maar dat hebben we uiteindelijk toch nog eventjes uitgesteld vanwege ons trouwen, wilde niet met een dikke buik trouwen. Oke, om een lang verhaal kort te maken, ga er voor meid! En je vader, ach hij moet het er ook maar gewoon mee doen. Hij zal het vast heel leuk vinden als het eenmaal zo ver is, maar mannen zijn ook vaak wat praktischer en ik snap zijn beredenering ook wel. Jeem: Wat voor een kleur pak heeft jou ventje eigenlijk met het trouwen? Ik heb gisteren overigens mijn haren flink korter laten knippen, ik gok dat er zo'n 15 cm van mijn haren af is. Nog over mijn schouders,maar heel leuk geknipt. Vond het tijd voor eens wat anders en nu ik toch al getrouwd ben boeide het me niet zo veel (was daarvoor als de dood dat men zich zou verknippen, omdat ik met lange haren wilde trouwen) Bovenop is het heel kort in laagjes geknipt. En heb het ook meteen donkerder laten verven, iets waar ik erg aan moet wennen. Maar ach, ik ben blij met het resultaat! Zo meteen naar een verjaardag
@ Lonneke! Heb je ook hyves? En lijkt me leuk je haar. Bedantkt voor je reactie erg lief. Wij gaan er ook gewoon lekker voor me vader draaid wel bij als het zover is haha! @ All: Poets middag pffffffffffff en vanmorgen ook al naar mijn schoonmaak adresje geweest. Vanavond fitnissen even het luie zweet eruit! Fijne dag x
Heey meiden, @ Lonneke mijn vriend zn pak is bruin/grijs met een creme kleurig overhemd en een zandkleurige stropdas Verder hier de eerste tekenen van mn ongi!
@jeem: dat zal ook wel mooi zijn, dat pak van je vriend! wij hebben overhemd en stropdas nog niet hihihi komt binnen een week wel hoop ik hier vanmiddag geschilderd heb het kleine muurtje op de babykamer gebroken wit geschilderd (was eerst lila hihi). vanavond de grote muur gebroken wit en dan zijn alle muren 1 keer gedaan. wat zal mn ventje opkijken straks als hij ziet dat ik een muur gedaan heb, dat verwacht hij namelijk helemaal niet! nu beneden maar wat opgeruimd en dan zo keuken schoonmaken en stofzuigen en dan ben ik klaar voor vandaag. ow ja en de was ophangen en de hond uitlaten hahaha. begin steeds poetseriger te worden wel fijn.
Enjoylive: Ik heb je ook maar even aangemeld op hyves En inderdaad, je pap draait vast bij Jeem: Klinkt goed, nu hopen op een stralende dag! Jammer dat er weer de eerste tekenen van een ongi zijn Balen! Naomi: Flink aan de poets en klus zo te lezen, je hebt d'r zin in Hier net terug van verjaardag, nu best moe, maar heb eigenlijk ook nog wel zin om wat te doen..maar wat..
@lonneke: nee hoor had er helemaal geen zin in hihi moest gewoon weer eens gebeuren. vriendlief was helemaal blij dat ik 1 muur al had geverfd, hij gaat vanavond de andere grote muur doen en nog wat opruimen en plafond leggen. pffff wat een karwei nog zeg bah. ik ga zo met mn zus een huis bekijken hier in de buurt (voor hun hihi). der man kon niet meer mee (wegens overlijden van iemand uit het koninklijk huis) en moest dus overwerken hihi. ik ga wel mee hoor
En Naomi hoe was het huis bezichtigen? Hier naar Norbit gekeken, maar nu wel beetje genoeg van het tv kijken. Nog ff op internet rondstruinen en dan lekker naar bed
@lonneke: ben niet mee geweest, haar man was nog op tijd terug van zijn werk dus ik heb op mijn nichtje gepast hihi. maar ze vonden het huis niets (had het al verwacht). beneden gigantisch ruim en boven inimini klein.
Hey meiden, Hier vandaag lekker een dagje vrij heerlijk Straks weer even mn nagels doen bij de nagelstyliste en boodschapjes en huisje schoonmaken
nou meiden, hier drukke dagen voor de boeg, dus zal er wel niet veel zijn. maar dan gaat de tijd lekker snel, dinsdag is NOD en de verwachtingen in ons huis zijn hooggespannen... pff wat irritant dat wachten...
@jeem: lekker vrij, geniet ervan. mijn oppaskids komen over een half uurtje, hopelijk blijft het droog dan gaan we lekker naar de speeltuin vanmiddag en anders naar binnenspeeltuin hihi. @sahi: dan gaat de tijd inderdaad snel als je bezig bent! suc6 met alles
Jeem: Geniet van je dagje vrij! Naomi: Lekker op je nichtje gepast dus. Veel plezier met je oppaskids vandaag! Hoop op wat beter weer voor je. Sahi: Wachten is spannend inderdaad, nog even geduld dus. Succes! Hier weinig nieuws
@lonneke: mn oppaskids hebben zich prima vermaakt (voor het eerst). we hebben goed weer gehad dus zijn lekker 3 uurtjes naar de speeltuin geweest ze hebben zichzelf prima kunnen vermaken ze hadden eindelijk geen hulp van mij nodig.
Naomi, fijn dat je oppaskids zich hebben vermaakt. Hier is het vandaag ook eindelijk mooi weer, joehoe! Dusss..proberen van 't weer te genieten hier Oh ja, toch nog nieuws! 6 september gaan we een geslachtsbepaling laten doen. Ben dan net geen 18 weken. Lang over getwijfeld of we wel niet zouden doen, aangezien we dik twee weken later dan toch 20weken echo hebben. Maar goed als beide hetzelfde geslacht zeggen ben ik er toch wat zekerder van. En ach, een extra echo is ook wel leuk!
@ All: Vanmiddag is me beste vriendin geweest met de dochtertje en raad eens vanavond naar een andere vriendin op visite met ook een dochtertje allebei nog geen 1 jaar! De kriebels gieren door mijn lijf moest het echt ff kwijt! Op zo een moment wil ik het meer en meer. Maandag, woensdag en gisteren geklust pffff en dat met dat warme weer! Wel grappig want mijn ene vriendin die der schoonzus en nicht gaan ook deze maand beginnen en ik natuurlijk ook dus word egt spannend. Alleen hun weten niet van elkaar en van mij ik ben de enige haha is wel grappig! Wat een mooie dag weer he! Heb een hondje om op te passen van een vriendin ( haar vader ligt in het ziekehuis en gaat niet best ) dus mag lekker vaak gaan wandelen! Verder weinig nieuws hier. Morgen dagje voor mijzelf Maikel gaat dagje met me vader weg! Meiden fijne avond, wat ben ik blij met dit forum ff van me af blazen hihi! X voor jullie
Enjoylive: Heerlijk toch, even stoom afblazen op het forum Ik vind het ook heerlijk hoor, probeer ook in grote delen anoniem te blijven, voor evt. meelezers En zo kan ik altijd ff vertellen wat ik kwijt moet hihi Hier vanavond nog even een terrasje pikken. Ben moe, maar ik wil niet de hele avond thuis zitten. Tis het laatste weekend van mijn vakantie, dus wil er toch nog even van genieten zo ver het gaat! En tis nu toch zo lekker weertje, dus ja
Hey dames! Gisteravond lekker terrasje gepikt met manlief. Nu verrassend weer last van mijn onderrug. Morgen weer naar de VK. Zal het er maar eens met haar over hebben, wordt er gek van. Pff. Morgen weer werken, ben benieuwd hoe me dat af zal gaan!