Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lekker dat het terras zo goed beviel, lonneke.
    ik hou ook wel van anoniem blijven. Als mensen weten wie ik ben, dan weet ik aan hun nick hen ook wel te herkennen neem ik aan ;) Dus ik ben hier niet bang voor herkenning.

hier nog geen ongi gevoelens. ben zo bang dat ik mezelf voor de gek hou, durf er echt nog niks van te geloven/verwachten... als het echt raak is, dan zal heel ZP het wel horen/lezen, zo blij ben ik dan!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Sahi: nog geen ongi te bekennen?? Duim voor je!

Hier bij de VK geweest. Alles was goed, mooi gegroeid:D

3. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    Heee meiden,

So volgens mij ben ik ziek van mijn ei-sprong kan dat?????. Gisteren ergguh misselijk en heel veel buikpijn en amper wat gegeten en vandaag nog niet veel verbetering. Gek knagend gevoel in me buik urine stinkt ook meer heb ik het idee.
    Wat voel ik me beroerd buitengewoon. Heb er de vorige 3 maanden helemaal geen last van gehad. Maar het kan wel kloppen gezien mijn cycles!
    Gelukkig woensdagavond pas werken kan ik nog even mijn gemak houden.

Groetjes! X

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lonneke: super dat het goed was bij de vk!!!

@enjoyllive: urine die stinkt en niet lekker zijn, kan het geen blaasontsteking zijn??? ik heb geen idee of je echt ziek kan zijn tijdens je eisprong. hopelijk voel je je snel weer beter en flink klussen he!!

@sahi: spannend hoor, wanneer ga je testen?

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Hoe is het nog bij jou? Al in de meidendingen?:p

Enjoylive: Poeh geen idee..Heb het in ieder geval nog nooit gehoord die klachten bij eisprong. Vreemd! Misschien ben je gewoon ziekjes en komt het net zo uit.
    Gelukkig heb je nog ff vrij, dus doe lekker rustig aan!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lonneke: hier gaat het prima!!! buik groeit lekker nu, dus de kleine als het goed is ook hihi. al wel wat roze kleertjes ja hihi eigenlijk allemaal gekregen ;)

kamertje begint op te schieten nu, de paarse muur nog 1 keer en dan is het schilderen klaar als het goed is. dan kan het plafond erin en de meubels naar de plek :D

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oeh wat leuk, ga je de babykamer ook aan ons showen??:p

Vandaag met hartje luisteren duwde/schoptje baby paar keer tegen dat ding (doptone?) aan, echt zo'n bonk. Grappig!
    Over 2 wkn weten we het geslacht, spannend!:D

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    natuurlijk laat ik een fototje zien als de kamer klaar is!!!

over 2 weken al het geslacht spannend zeg!! mogen wij het ook weten of houden jullie het geheim??

haha leuk he dat ze er tegen aan schoppen, hier deed de kleine dat de hele tijd tijdens de 20 weken echo:p dan voel je het en zie je het heel apart was dat...

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier mogen jullie het weten..:p In het dagelijks leven (dus ook op hyves;)) gaan we het geheim proberen te houden. Hoop dat het lukt!
    Begin steeds meer het idee te krijgen dat we een jongen krijgen (Vraag me niet waarom..) Misschien gewoon omdat we geen jongensnaam weten haha!

Ben benieuwd naar het kamertje Naomi!:D

Jij had trouwens toch ook al het kindje vrij vroeg voor het eerst gevoeld of niet?
    Ik meende vorige week ook wat te voelen, maar kan het nog steeds niet plaatsen:p

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja klopt ik voelde onze kleine meid met 14/15 weken voor het eerst, ik twijfelde toen nog wel heel erg maar weet wel zeker achteraf dat het de kleine was.

ik zal op je hyves mijn mond erover houden ;) leuk dat we het hier wel mogen weten! wij hadden dat ook met de jongensnaam en toch wordt het een meisje hihi. gelukkig want die naam vond ik veeeeeel leuker hihi.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ben er vandoor. gaan even naar mn ouders, mn ventje moet zijn complete pak voor ons trouwen nog eens aantrekken nu alles compleet is.

12. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Lonneke: Ahhh wat leuk dat wij het mogen weten! Ben zo benieuwd!

@ Noami: Oh ik ben ook zo benieuwd naar het kamertje. Wij vinden paars met zilver heel leuk voor een meisje en blauw met zilver voor een jongen. En dan willen we bv de tekst the prince sleeps here in het zilver, of the princess sleeps here haha misschien ook idee voor jullie!

@ All: Hier nog steeds niet helemaal lekker, blaasonsteking zou kunnen maar dat heb ik best vaak gehad en dan heb ik niet deze klachten!
    Pffff paar boterhammen gegeten kreeg meer niet door mijn keel.
    Straks de poezen van vrienden eten geven want die zijn op vakantie. Daarna nog maar weer eens bankhangen met mijn schatje en voetbalvrouwen kijken. En natuurlijk klussen klussen en nog eens klussen :p ff tanden op elkaar met die buikpijn!

Fijne avond meiden xx

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nog geen ongi. werd vroeg wakker, moest enorm plassen, maar vriendje zei dat hij nog even wilde wachten, omdat ik nu nog niet zeker weet dat ik nog niet ongi ben geworden. net nu ik het durf, krabbelt hij terug ;) Maar we kijken vanavond of morgenochtend even wat we doen. ik wil per se dat hij in de buurt is als ik ga testen, omdat het ook zijn kind zou zijn dan en omdat ik denk ik een hele harde knuffel nodig heb, of het nou posi of negi is.
    dus ik weet eigenlijk nog niks, maar ik denk dat dat betekent dat ik genoeg weet, hahaha;)

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames, is er nog plaats voor een 87'er die ook heeel graag zwanger wil worden?
    Zou me graag aansluiten bij dit forum.

Mijn naam is Sophie en ben dus 23 jaar :)
    Mijn vriend is 31 jaar en we hebben na de vakantie besloten om samen voor ons eerste kindje te gaan.

Hebn 6 augustus mijn laatste pil genomen en ben 13 augustus voor het laatst ongesteld geweest en zit nu op dag 16 van mijn cyclus...

Ben dus vol ongeduld aan het wachten op mijn eerste ei.

liefs Sophie

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sahi: je hebt een hele regelmatige cyclus zie ik.... hoelang ben je nu overtijd? ik denk dat de test positief uit zal slaan, ik duim voor je meid!

@sophie: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen!
    hopelijk zijn jullie snel zwanger!

@enjoyllive: wel een leuk idee maar dat gaan we niet doen hihi. vind het makkelijk als de kamer ook voor een volgende gebruikt zouden kunnen worden en stel dat dat een jongen is hihi.

hier vandaag 21 weken wat gaat de tijd toch snel! nog een paar weken en dan zou ons kindje levensvatbaar kunnen zijn :D

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja ik heb een hele regelmatig cylcus, maar was vorige keer wat meer overdag ongesteld geworden. denk zelf niet dat t invloed heeft. ik denk dat vriendje vanavond wel een test aan durft en dan doen we die samen (al zal ik natuurlijk het plaswerk moeten verrichten). ik vind het echt super spannend!!

blike/sophie: Welkom!

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @sahi, succes vanavond, zal voor je duimen :)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier nog de echo foto van de 20 weken echo!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ook maar even mn buikje weer showen :)
    er is 2 cm. bij in vergelijking met vorige week en dat kun je goed zien vind ik hihi!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wow inderdaad naomi! Mooie buik man! Echt zwanger:D
    En mooie echo natuurlijk:)

Sahi: Vanaaf nog niks, gewoon testen! Duim voor je!

Enjoylive: Hoe is het met je? Nog last van je klachten? En geklust?:p

Hier weinig nieuws eigenlijk. M'n emoties gaan zo op en neer, af en toe vind ik mezelf echt labiel, haha! Te erg!

Deel Deze Pagina