Nog meer meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety23, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lonneke: hihi ja ben ook zeer trots op mijn buik :D
    hij groeit met de dag lijkt het wel hihi. zometeen mn trouwjurk weer eens passen is alweer 2 weken geleden dus zal een hele verandering zijn nu :p

@sahi: en al getest????

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Het schiet op dat trouwen, nog eventjes!:p Leuk leuk leuk!

Oh ja, hier vandaag 16 weekjes, jeej!:D

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jippie!! hihi tijd gaat snel he nu! over een maandje 20 weken echo dan of nog geen afspraak gemaakt??

ja trouwen gaat echt opschieten nu! nog 2,5 week haha :)

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Heb 22 sept de 20-weken echo:) Dus nog 4 weekjes aftellen.
    Spannend hoor, nog 2,5 week tot het trouwen. Wel helemaal klaar er voor?

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zo goed als klaar ja hihi. trouwen heeft bij ons nu op een laag pitje gestaan, de baby krijgt veel meer aandacht hahaha.

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Heeey Meiden!

Sahi spannend hoor!

@ Lonneke gaat bij jou ook al hard zeg:D Wil je weten wat het word??
    @ Naomi nog 2,5 week oeeehhh hier nog 2 :D

7. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Noami: Wat een super mooi buikje heb je!

@ Sahi: En en??? Ben ook zo benieuwd ik duim ook voor je!

@ Blike: Gezellie, je bent van harte welkom zou zeggen enjoy the club!

@ All: Hier gaat het al wat beter denk aan een verwaarloosde blaas onsteking. Vind het weer zo spannend allemaal de tijd gaat nu ook weer zo ontzettend langzaam terwijl ik daar de laatste maanden toen we er niet mee bezig waren geen last van had. Ook gewoon nog 13 dagen wachten . Sorry or laat me ff gaan haha! Heb net weer paar afleveringen van voetbal vrouwen gekeken, heerlijk hoef je lekker niet bij na te denken!

Fijne avond meiden!
    X

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @Naomie123, wat een mooie echo zeg, wat duidelijk. En wat ben je mooi zwanger! :D

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Blike: Sorry! Jij nog van harte welkom!

Jeem: Ja het gaat ineens hard (Naomi had het al gezegd dat het ineens snel zou gaan..en ze heeft gelijk:p) We willen weten wat het wordt, over twee weken hebben we een geslachtsbepaling. Ben benieuwd! En jij over twee weken trouwen, super! :D

Enjoylive: Misschien toch even idee om naar de ha te gaan en een potje in te leveren. Een verwaarloosde blaasontsteking kan op je nieren overslaan en kan er voor zorgen dat je een nierbekkenontsteking krijgt! (wat dan ook weer onvruchtbaarheid kan veroorzaken) Dusss..huisarts?:p

Lig hier in bed met de laptop, heerlijk. Alleen is het ding erg langzaam. Maar ja achter de pc zitten blegh..doe ik al de hele dag op mijn werk en dat is niet echt fijn voor mijn rug.

Nog geen nieuws van Sahi?

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ben net thuis, nog geen rode duivels gespot. vriendje is even met vrienden weg en ik denk dat ik zo toch echt ga testen als hij hier is. moet constant plassen, ben super zenuwachtig, echt om gek van te worden... als ik nieuws hebben hoort heel ZP het, wees maar niet bang!!

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Oeh spannend..... (*duimt heel hard) ;)

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    En en en..Sahi, we wachten! Duim duim duim!

Hier overigens me aan het verdiepen in ouderschapsverlof.
    Pfff wil er financieel uithalen wat er uit te halen valt etc. Wat een brok om alles uit te zoeken.
    Ga komende week bij P&O maar eens vragen om een berekening wat ik aan loon overhoudt als ik bepaald aantal uren ga opnemen en wat dit dan doet met mijn pensioenopbouw etc.
    Vraag me ook wel af hoe het zit als ik bv. 2 jaar ouderschapsverlof opneem en dan weer zwanger wordt (als alles meezit willen we ong. 9 mnden voor 2e kindje beginnen) Komt goed!:p

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jeem: ja inderdaad voor jullie nog 2 weekjes spannend he?

@blike: dank je :) altijd leuk om te horen

@lonneke: hihi ja de tijd vliegt als je de 12 weken voorbij bent. heb het idee dat het steeds sneller gaat.

@enjoyllive: verwaarloosde blaasontsteking.... dat is niet prettig beterschap ermee!

was ik net lekker bij mn moeder wordt ik gebeld dat mn ventje zich buiten gesloten heeft staat hij samen met mijn vader en onze hond buiten hahaha sukkels!

gelukkig was ik al klaar met het passen van mijn trouwjurk, hij staat trouwens nog super! er hoeft niets aan vermaakt te worden. kon ik weer terug naar huis racen:p

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Naomi: Fijn dat je jurk nog past, je gaat toch nog wel een keerjte passen volgende week of niet? En slim van je ventje dat hij zich buitensluit, gelukkig kon die jou bellen:p

Manlief en ik hebben ons ook buitengesloten paar jaar geleden toen we net samenwoonden en nog niemand de sleutel hadden gegeven. gevolg: raam in moeten slaan, haha!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hahah dat is best lullig! ze hadden via de achterdeur naar binnen gekunt die stond nl nog open maar wij hebben geen poort dus dan moeten ze over de schutting klimmen en mn ventje kan dat momenteel niet met zn rug en mn pa was bang dat de schutting hem niet zou houden hihi.

ja ik pas de jurk over een week nog een keertje! maar ik blijf hem wel passen hoor is elastisch hihi. kunt wel zien dat hij nu boven bij mn buik wat begint te trekken (rimpelvorming)maar ach dat krijg je als je zwanger bent ;) daar maak ik me echt niet druk om.

de kleine meid hier is weer lekker aan het trappelen, mee dat ik dit typ zie ik mijn buik op en neer schieten en een harde trap haha.

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oeh gelukkig, ik was al bang dat hij nog last-minute vermaakt moest gaan worden. Ben erg benieuwd naar je in trouwjurk!
    Leuk dat die kleine meid van jullie zo trappelt.
    Ik meende vorige week wel eens wat te voelen, maar nu eigenlijk niets meer gevoeld, dus denk niet dat het al wat geweest is vorige week.
    Ach ja, ff geduld hebben;)

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    had ik ook meid bij mij zat er ook een week (of langer) tussen. je voelt de kleine nu echt sporadisch, het is ook heel vroeg dat ik de kleine zo vroeg al zo vaak voel.

jullie krijgen wel een fototje te zien hoor van mij in trouwjurk :)

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ben benieuwd, wacht gewoon geduldig af!

En wacht ook geduldig af op je foto met je trouwen;)

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    meer kun je niet doen. je zal de kleine vanzelf heel veel gaan voelen!

ik ga slapen. tot morgen!!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik duik ook maar m'n bed in. Was eigenlijk stiekem aan 't wachten op 'n berichtje van Sahi.
    Maar goed, komt dan morgenvroeg wel;)

Truste!

Deel Deze Pagina