Hoi meiden Vanmorgen deed ik nieuwe batterijen in een verlichting en ons dochtertje zat naast me op de bank. Ze begon te lachen en likte langs een batterij. Direct afgepakt natuurlijk. Nu huilde ze vanmiddag hard en kwam ik boven en had ze gespuugd. Heeft dit met die lik aan de batterij te maken misschien of kan dit geen kwaad en is het als het ware toeval dat ze vanmiddag moest spugen Heb geen idee of je ziek kan worden van zoiets hoor, vandaar mijn vraag Bedankt alvast!
Was de batterij uitgelopen? Anders zou het misschien kunnen. Indien niet lijkt het me niet dat ze daarvan heeft overgegeven.
mwah zou het niet verwachten, wij deden dit als kind ook wel veel. Als er roest aan de batterijen zat zou ik wel even gaan bellen.. Misschien wel gewoon een virusje onder de leden? Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon altijd even bellen naar de huisarts.. Ze zijn er ook om je gerust te stellen he
Dan lijkt het me niet van de batterijen te komen... En wat lydian zegt: even de ha bellen. Kan nooit kwaad als je ongerust bent.