Hallo, Ik zit met een vervelende vraag. Mijn darmen zijn de laatste week,nogal rommelig en moet veel naar de wc, echter is het steeds dunne ontlasting die sorry voor de uitdrukking maar niet aangenaam ruikt... Het is geen diarree maar toch maak ik me wat zorgen ondertussen al 4 keer deze week zo voorgehad. Ik heb wel al bijna elke dag een appelsien en/of banaan op..weet niet of het ermee te maken heeft. Ben bang voor ziektes of infecties.. Ben nu 36 weken en 3 dagen zwanger.. Help?? Moet ik naar de dokter?
Ik had het ook vaak ik dacht dat het kwam omdat de baby MN darmen aan het verdrukken was. Na de bevalling ook nog ren tijdje last gehad van MN darmen. Is daarna weer normaal geworden. Maar als je je zorgen maakt kun je altijd even de ha bellen
Volgens mij is het miet zo gek dat je darmen van slag zijn. Belangrijk is wel dat je goed blijft drinken. Minstens 2L water per dag. Voel je je verder wel goed? Geen koorts? Anders zou ik voor de zekerheid wel even langs de HA gaan.
had het ook de laatste weken van de zwangerschap. bij de gyn aangegeven en zij zei dat het normaal was zolang er verder niks is natuurlijk
Zal het misschien nu ook de buikgriep kunnen zijn? Het heerst heel erg momenteel hé. Iniedergeval beterschap!