Hoi dames Ik heb al eventjes last van harde buiken en vorige week maandag was het bijna opname vanwege bloedverlies en teveel harde buiken. Nu ging ik naar de toilet en zat er iets heel raars aan mn wc papiertje. Wat zou dit in godsnaam zijn? Sorry voor de vieze foto maar ik weet echt anders niet waar ik het kwijt kan..
Het lijkt op een slijmprop en sommige vrouwen kunnen hem al wat eerder in de zwangerschap verliezen.. zou toch wel bellen liefss
Lijktop slijm, misschien gedeelte slijmprop? Zou wel ff bellen voor de zekerheid. Vooral omdat je vorige week al bijna opgenomen was.
Hoe kan dat nu al een slijmprop?. Bah de schrik zit er alweer goed in!. Aangezien ik al 2x te vroeg bevallen ben met 25+5 en 26+6 weken. Beginnen we toch niet opnieuw pfff
Ik zou dan de gyn moeten bellen ben al 2x te vroeg bevallen en sta bij de gyn onder controle. Blegh ik wil dat helemaal niet raak al half in paniek liefst zou ik me nu ver onder het dekbed willen verstoppen
Ik zou zonder voorgeschiedenis zeker weten bellen,maar met jou voorgeschiedenis driedubbel zeker weten bellen!Niet meer afwachten hoor.
Ze zien me alweer aankomen.. zucht Ik ga zo dan maar bellen en mn man wakker maken. Die komt uit de nacht. Jeeuj langleve zwanger zijn Sorry voor de mensen die graag zwanger willen worden oid. Maarja zwanger zijn is niet altijd leuk....
Neem datgene wat je hebt opgevangen even mee in een potje. Dan kunnen ze dat ook even zien! Succes! Hoop dat het niets ergs is wat de bevalling in gang zet.
Nou het heeft bij mij heeeeel lang geduurd voordat ik zwanger was, wilde het erg graag, en toch vond ik het niet altijd leuk! Ik verloor ook bloed en dat is gewoon niet tof. Sterkte!
Jammer dan, je kindje gaat voor, of hun je nou vervelend vinden of niet ( dat zal heus meevallen) gewoon schijt aan en bellen!!
Succes meid weet wat het is, ook twee vroeggeboortes nu al aan de medicatie voor mijn baarmoeder kalm te krijgen canaf twaalf weken en nu met 20 weken suppos. Hoop het meevalt sterkte
Jeetje snap het dat je geschrokken bent. Ben heel benieuwd wat je te horen gaat krijgen als ze je terug bellen. Succes!