Hier ook in de zorg, revalidatieafdeling. Heb kerstavond en gisteravond gewerkt, vandaag vrij en dan morgen en overmorgen weer s'avonds..en dan lekker vrij tot na oud en nieuw. Vind het wel wat hebben, zo met kerst werken
Hier vandaag van 12 tot 19 uur... werk bij de technische afdeling van een internet provider.. gaat natuurlijk ook hele jaar door! Werkse allemaal vandaag!
Ja hoor, in de horeca. Vrijwillig voor opgegeven (is een soort bijbaantje) Vanmiddag weer om 17 uur beginnen, 16 uur weg dus.
Hier 3 dagen vrij met Kerst, maar met oudjaar werk ik 3 dagen de late (15u tot 22u). Werk als vpk in een wzc Ben blij dat ik met Kerst vrij was, oudjaar werken vind ik geen ramp want we gaan toch nergens hene.
Kerstavond gewerkt 1ste kerst van 08.30 tot 11.30 En vanavond van 18.00 tot 19.30 Voordeel van in de thuiszorg werken
ik werk elke dag haha.. Ik heb thuiswerk en werk wanneer ik dat wil.. maar werk normaal 7 dagen per week. 5 uur per dag
Ik sta in een groot warenhuis, zijn vandaag geopend van 11 tot 7. 😫 Gelukkig sta ik vandaag niet alleen in mijn shop, anders had ik me best zielig gevoeld haha. In de zorg snap ik dat je door moet werken, dan is het ook nog dankbaar werk. Maar in een winkel vind ik het maar raar en zonde van mijn dag haha, mensen kunnen nog geen dag zonder winkelen en maar klagen dat het zo druk is. Blijf gewoon thuis zou ik zeggen.😉
Horeca, dus 2 dagen knallen en morgen ook nog! Manlief vertrekt zo met de kinderen naar mijn vader, heb ik nog even lekker het huis alleen tot half 4
Mensen kunnen best een dag zonder winkelen denk ik, maar als het aangeboden wordt zal er ook gebruik van gemaakt worden. En dat mag iedereen zelf weten toch? Hier stond zaterdag een oudere vrouw ook een scene te schoppen in de Jumbo omdat zij het belachelijk vond dat ze gister open waren. Die medewerkers legden ook uit: mevrouw wij zitten hier helemaal niet mee. Overdag hebben wij (veelal scholieren( toch niks boeiends te doen en we worden 300% uitbetaald.
Ook zorg wiikverpleging .. Kerstavond gewerkt ,. 1ste dag vrij vanmorgen van 7 tot half 1 gewerkt en moet straks weer van 17:30 tot 22:00 uur ,. Oudejaarsavond avonddienst nieuwjaarsdag ochtenddienst 😱 Die zal zwaar vallen
Ik werk in een hotel, gisteren was ik vrij, vandaag ee ochtenddienst gehad en morgen en woensdag ook nog ochtenddienst. Tja
Nope, had op het werk aangegeven dat ik graag een dagdienst wilde draaien tot 14:00 uur (logistiek). Maar ben niet ingepland dus ze hadden er vast al genoeg haha.
Natuurlijk mag iedereen zelf weten of ze gaan winkelen of niet, maar ga dam niet staan zeiken dat het zo druk is overal. (Duh, wat verwacht je anders op zo'n dag) Dat scholieren het fijn vinden snap ik, maar ik vind het wel steeds verder gaan allemaal. Ik ben op 1 januari dus ook open, pfff vind dat echt te gek worden hoor, en ben zooo blij dat ik die dag niet hoef te werken! 😅 (Afgelopen week waren we de hele week geopend tot 10u 's avonds, ben afgedraaid)
Maar is het dan verplicht dat je moet werken met kerst? In de zorg snap ik, maar in een warenhuis niet. Las ook een artikel op internet dat FNV vindt dat er tegenwoordig zoveel mensen werken met kerst. Dat dat niet erg is, zolang je maar extra betaald krijgt en het geen verplichting is. Werken met kerst is tegenwoordig niet echt meer uitzondering geloof ik...