Nu kan er natuurlijk van alles komen...... Maar het is serieus, heel serieus. Ben blij dat ik het heb gedaan. Heb er echt heel lang over gedacht, maar durfde het op de een of andere manier niet. Ik heb contact opgenomen met de politie in het buitenland die het ongeluk van mijn vader (uhm hoe zeg je dat???) behandeld hebben...weet niet of behandeld klopt, maar jullie begrijpen me hopelijk wel. Denk dat de meeste mijn verhaal over mijn vaders ongeluk wel herinneren. Zo niet....mijn vader is 01-08-2012 om 10.10uur omgekomen in een auto ongeluk met een vrachtwagen in het buitenland. s'avonds rond half 7, denk ik, kreeg ik het via de telefoon te horen van mijn broertje. Van mijn stiefmoeder krijgen we niet alle informatie los over het ongeluk, lichamelijke toestand van mijn vader, preciese bevindingen bij de autopsie enz. Ik wil dit wel allemaal weten! Ik heb ze dus een verzoek gedaan om die informatie te krijgen. Ook heb ik aangegeven dat ik graag contact zou willen met de vrachtwagen chauffeur. Het ongeluk is de schuld van mijn vader geweest, dat weet ik wel. Die chauffeur is natuurlijk zwaar getraumatiseerd en dat vindt ik heel erg voor hem(gelukkig is hij niet ook lichamelijk gewond)! Zou graag willen laten weten dat ik aan hem denk en dat ik hem helemaal niets kwalijk neem. Het was niet zijn schuld! Wie weet heeft hij ook wel vrouw en kinderen die ook heel erg veel last hebben van wat er is gebeurt. Bedoel voor hem is het natuurlijk al erg genoeg. Ik denk dat hij ook iets zou kunnen vertellen over de paar secondes voor de klap. Poeh is best een hele stap voor me dit......maar ben blij dat ik het heb gedaan. Nou hoop ik alleen wel dat ze me ook informatie kunnen geven en ik hoop dat ze op zijn minst mijn bericht aan de chauffeur willen geven(heb echt zo met die man te doen). P.S. Ik heb heel erg de behoefte(vraag me niet waarom) om de foto van het ongeluk met jullie te delen. Er is geen lichaam of iets op te zien. Alleen de auto, de weg en brandweer enz. Maar plaats het alleen als er mensen zijn die het oké vinden.
hoi hoi, Vind het heel sterk van je dat je je afvraagt hoe het met die chauffeur is. Lijkt me echt heel moeilijk als je zoiets meemaakt. Hopelijk krijg je van de politie los hoe en wat daar gebeurd is en kun je het dan een plekje gaan geven. Waarom krijgen jullie die info niet van jullie stiefmoeder los? Wat mij betreft mag je die foto hier wel neerzetten. Je zou het anders ook gewoon in je album kunnen zetten en als mensen dan willen kijken dat ze daar zelf voor kunnen kiezen. Reacties krijg je er hier toch op. Hoop nogmaals dat de politie je vragen gaat beantwoorden.
Hier ben ik het helemaal mee eens. En ook ik hoop dat je de informatie zal krijgen die je eigenlijk ook hoort te hebben over je vader en die bewuste nare dag. Wat de foto betrefd, ik hoef hem niet te zien, maar ik heb er ook niks op tegen als jij die hier wilt delen en daarom besluit op hem hier neer te zetten. Heel veel sterkte (alsnog) met het verlies van je vader.
Je zou het anders ook gewoon in je album kunnen zetten en als mensen dan willen kijken dat ze daar zelf voor kunnen kiezen. Reacties krijg je er hier toch op. hier ben ik het ook welmee eens.. Hopelijk krijg je de info los meis..
Wat moedig van je dat je deze stap hebt gezet. Ik hoop dat je alle info krijgt die je wilde horen. Wat mij betreft kun je de foto hier wel plaatsen, sterkte meis!
Ik vind het ook enorm moedig van je en zou de foto inderdaad ook in je album zetten. Heel veel sterkte!
Goed van je zeg. Ik vind het ook echt een bijzonder mooi gebaar naar de chauffeur toe en dat jij in staat bent, ondanks dit grote verdriet, je in te leven in het verdriet van een ander. Dat maakt de wereld een beetje mooier. Het lost je verdriet niet op, dat zeker niet, maar mededogen is een groot goed. Heel veel sterkte gewenst.
Meid wat vreselijk dapper!!! En wat een mooi gebaar naar de chaffeur toe. Wat zal die man je dankbaar zijn dat je hem dit wil laten weten in persoon. En betreft die foto heb ik geen bezwaar tegen.
Ik vind jou ook een hele sterke vrouw. Ondanks je eigen enorme verdriet toch nog de ruimte hebben om het medelijden te voelen met de vrachtwagenchauffeur vind ik heel bijzonder. Ik hoop dat je gaat vinden wat je zoekt. Sterkte!!
Wat ontzettend moedig van je. Hopelijk verstrekken ze alle informatie. Ik denk dat degene het heel fijn zal vinden om je te spreken, hopelijk geeft het hem en zijn gezin en jezelf meer rust.
Respect voor jou, erg knap dat je ondanks je eigen verdriet dit wil en kan doen. Foto geen bezwaar als dit je kan helpen met verwerken.
Wat goed van je dat je dit doet.Misschien helpt het jouw ook bij de verwerking hiervan.En inderdaad ook een mooi gebaar naar de chauffeur toe.Ik zou geen moeite hebben met een foto maar als sommige mensen er moeite mee hebben dan misschien toch beter in je album plaatsen dan men er zelf voor kiezen om erheen te gaan of niet. Heel veel sterkte !!
Wat knap van je..! Heel goed en ook super hoe je ermee om gaat en erover praat. Het begrip naar die ander toe. Ik hoop dat je voor elkaar krijgt wat je graag wilt, via welke weg dan ook. Ik heb geen problemen met een foto.
dit vind ik echt heel knap van je dat je deze stap hebt genomen en je er achter aan wilt gaan en meneer in kwestie ook een hart onder riem wil steken zo super het moet erg moeilijk voor je zijn maar zo te lezen ben je onwijs sterk ik wil je onwijs veel sterkte wensen en ik hoop dat je te horen krijgt wat je wilt horen en dat ze alles uitleggen naar je foto betreft heb er geen bezwaar tegen
Dames heel erg bedankt voor jullie woorden! Eerlijk gezegd voel ik me helemaal niet sterk.....meer verdoofd. Ben nog steeds vaak emotieloos als ik over mijn vader denk(wat zijn dood betreft) en dat voelt helemaal niet als mezelf. Nou eigenlijk weet ik niet hoe ik het anders zou doen, want heb niet eerder een ouder zo plots verloren. Denk ook dat het komt omdat ik sterk moet zijn voor mijn zusje die nu zwaar depresssief is. Ze geeft regelmatig aan, naar mijn vader toe te willen. En ik snap haar! Ze is pas 18 en heeft geen ouderlijk figuur meer.....dan komt er nog bij dat ze eigenlijk vanaf haar 4de geen ouder aan onze moeder had. Haar hele leven is een gevecht, en dat is niet overdreven. Ben zo bezorgt over haar en probeer zo hard om een goede moeder, partner en mens te zijn dt ik geen ruimte meer heb voor mezelf. Maargoed, zit in therapie dus dat zal wel goed komen(mijn zusje heeft trouwens ook therapie) Maargoed ik dwaal een beetje af! Die chauffer, ik heb echt zo met hem te doen! Op de dag van mijn vaders overlijden heb ik al gevraagd of hij ook gewond was of was overleden ofzo. Bedoel tuurlijk is mijn vader het belangrijkste, maar die chauffeur is ook een mens en waardevol! Hij komt regelmatig voor in mijn gedachten en vraag me echt af hoe het met hem gaat. De foto heb ik in mijn album geplaatst en dat album openbaar gemaakt! Bedankt voor de tip, had daar zelf helemaal niet over gedacht. p.s. om de een of andere reden komen mijn emoties wel naar boven als ik hier naar jullie schrijf. Dus naast informatief, steunend enz. is zp ook therapeutisch voor mij.