Nog meer mensen die geen knaller hebben bij ovutesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Blondie84, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op dag 21 vanaf dag 7 getest om te kijken hoe mijn lijf werkt en wanneer een eisprong enz. Maar heb het idee dat de streepjes lichter worden weer. Heb ik dan geen eisprong? Zijn er meer die dit herkennen?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je alle testen nog?
    Maak dan eens een foto ;)

3. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    dit zijn de testen

Bijgevoegde bestanden:

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Er zit nog geen positieve tussen helaas....

Hoe lang ben je nu bezig met zwanger worden en hoe zijn je cyclussen?

5. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sinds oktober bezig. Dit is de 4e ronde Cyclussen zijn erg onregelmatig 38-60-48. Zit nu op dag 21 van mijn cyclus.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dan is je cyclus helaas weer langer.....stom he, maar ik zie iig geen posi ovu test dus zeker doortesten.

7. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ben er ook bang voor... Maargoed blijf gewoon doortesten om te kijken of er wat gaat gebeuren. Heb wel een gevoelige onderbuik en linksonder in mijn buik wat steken dus wie weet komt het eraan. Hoop wel dat ik een eisprong heb iig. bedankt voor je reactie :)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jij hebt de sensitesten?
    Ik vindt zelf de zwangerenkids fijner ;) die van jou zijn erg gevoelig....ik had ook erg gevoelige en dacht daardoor steeds een ei te krijgen, ook altijd een duidelijk streepje op de test.

Bij z&k lopen ze mooi op en ben je iets relaxen zeg maar hahaha..

Maar er hoeft maar een ei te komen ....;) dan heb je gewoon een kans

9. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Heb ikook blondie! En toch is mijn eisprong geweest, weet het bijna zeker!! Ik heb ook wel eens gelezen dat het per vrouw verschilt hoe donker ze worden!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kijk als ze nu steeds lichter gaan worden heb je misschien iets ronde de 20-21 ste gehad.....

11. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Ze worden zeker lichter. Ik test nu ook niet meer, zondagochtend was de laatste test en je zag amper nog wat.
    Dus als ik vlak voor nod een donkerdere streep zou zien op de ovulatietest dan is er wel wat aan de hand!

12. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ik had nooit een knaller bij die ovulatietesten..
    ik heb toen op een gegeven moment die van clearblue gehaald met een smily. Ideaal.. geen gezeur met die streepjes gewoon duidelijk een smily.

13. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lov23 oké dat lijkt me idd wel iets relaxten ja. Volgende ronde die maar eens proberen, ook omdat ik zowiezo niet weet hoelang mijn cyclus is blijft het gissen en is minder relaxt. Ja idd heb er maar 1 nodig :) nog maar even wachtten,wie weet komt het volgende week , is het een echt paasei :) jijmag over een weekje testen... Spannend!
    @ Maddog fijn je berichtje, dus ik ben niet de enigste. Zie ook dat je over 11 dagen kunt testen... Spannend!

14. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jipje, ja dat is ook nog een optie die van clearblue.

15. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Graag gedaan! Ik heb mijn rijtje op de groep, van zwangerschap en ovulatietesten staan, duidelijke en onduidelijke

16. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jipje, welke is dat van clearblue? Is de digital zowiezo met smiley?

17. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maddog, waar staan ze kan het niet echt vinden..

18. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde, ook zo'n rijtje waar je totaal geen wijs uit wordt.

Ik doe er ook CB bij als ik twijfel over het streepje, dan zit je jezelf ook niet gek te puzzelen.
    CB is wel duur, maar via internet kun je er 20 voor 36 euro kopen, dat is een stuk voordeliger dan in de drogist.

Bijgevoegde bestanden:

• ovu.jpg
      ovu.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,9 KB
      Weergaven:
      54
  19. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo mckenzie, ja ik zie het. Frustrerend he.... Ik heb ze net besteld die van clearblue. Dat maar eens proberen... Hoop voor jou ook snel je ei!

20. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Bij mij was het nu juist andersom. Mijn test ging wel van licht naar positief, maar nu nog steeds. En vanmiddag bij de laatste test ook een CB digital gedaan en die was negatief ;) Dus ik vind het wel echt handig om de CB er naast te houden voor t geval ik twijfel over een streepje... dus dat is wel een aanrader als je dipsticks gebruikt. Zou niet alleen maar CB gebruiken want dat wordt dan een duur grapje, maar wel voor als je twijfelt over je dipstick test.

Ik zou dus van jou nu ook zeggen dat je eitje nog niet is geweest en je positieve test nog moet komen.

Deel Deze Pagina