Bij de eerste donkere streep (derde test van links) gaf mijn CB een smiley en bij de meest linkse, dus de laatste test, was CB negatief
Goeie tip! Ja zou het verschil in streepjes niet echt kunnen zien maar de cb wel dus... Morgen krijg ik ze als het goed is binnen. Ga het morgenavond meteen proberen. Ja wie weet is mijn ei nog niet geweest.
Afgaande op je vorige lange cyclussen is het ook wel logisch dat je je eisprong nog niet hebt gehad. Vooral als je weer een lange cyclus hebt. Ik ga uit van de luteale fases. Dat is de fase tussen eisprong en ongesteldheid. Deze is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt. Bij een cyclus van 38 dagen heeft je eisprong dus vermoedelijk plaatsgevonden tussen dag 20 en dag 28 van je cyclus. Bij een cyclus van 60 dagen tussen dag 42 en dag 50. Bij een cyclus van 48 dagen tussen dag 30 en dag 38. Kortom, de kans zit er dik in dat je eisprong nog moet komen! Blijven doortesten en klussen dus.
Ik heb nooit een echte knaltest gehad..ik wist dat ik m'n ei gehad als de testen ineens lichter werden. Wel waren de testen die kleurde wel maar 7 testen.
Hoi be happy dankjewel voor de uitlegz ja idd dan duurt het nog even als het weer een langere cyclus is... Ik blijf gewoon doortesten en klussen zowiezo haha
De clearblue heb ik binnen en wat ben ik een muts meteen er 2 doorheen gejaagd. De eerste te laat in de houder gedaan, de 2e gedaan toen er nog een boekjesafbeelding of stond...... Dat krijg je als je nooit beschrijvingen leest... Nu 8min wachtten en dan nog maar eens proberen... Vanmorgen met sensitest een vele duidelijkere maar getest met ochtend urine.. Ik weet t niet doen... Ongeduldig ben ik vandaag vreselijk haha.
De CB heeft (vind ik dan) best een hoog storingsgehalte, dus dat het boekje in beeld komt. Ik heb het zeker 3 keer per ronde en ik weet echt wel hoe ze werken na zoveel oefening Ik hoop op een smiley voor je Ik doe zelf in de ochtend een sensitest en in de avond een CB (of 's ochtends als ik test aan mijn sensitest uitslag).
Nog steeds geen piek kunnen ontdekken. Nu ook een aantal dagen met de cb aan het testen maar geen smiley.... Wel last van zware/opgezette/ gevoelige buik.... Gewoon doortesten... Maar wanneer zou ik een zwangerschapstest doen gezien mijn cyclussen? 38,60,48dgn Ben wel een week,1,5 week begonnen met shatavari capsules (hoop dat die het wat verkorten)
ja hoor, hier nog iemand. Ik krijg nooit een knaller en soms krijg ik niet eens een smiley bij de clearblue. Ik weet echter wel d.m.v. de MMM dat ik een goede eisprong heb. Ik ben super regelmatig en heb altijd mijn eisprong rond dag 19. Ik heb wel eens toen in het ziekenhuis mijn cyclus werd gevolgd, dit thuis ook bijgehouden met ovutesten. Ik wist toen door de echo dat mijn eisprong was geweest, maar toch geen knaller van een ovutest. Ik krijg nu IUI en moet mijn eisprong bepalen aan de hand van ovutesten. Dat is dus best lastig omdat hij nooit knalt. Pas de dag erna weet ik het eigenlijk omdat ze dan weer lichter worden. Ik zie vaak in topics staan "nog niet positief, doortesten" maar dat is dus voor iederen anders. Wat voor de een nog niet positief is, kan voor mij bijvoorbeeld een hartstikke positieve test betekenen.
sorry... erg late reactie, maar dat waren idd die digitale van cb, maar ik lees dat je nog steeds geen smiley hebt gehad hoeveel cyclussen heb je al gehad? en hoe lang duurde deze ongeveer? als je dat weet kan je ongeveer berekenen in welke week je de ovutesten moet gebruiken.
Hallo, ik heb het idee dat het ook erg precies kan komen wanneer je test. Ik had bijv. vrijdagmorgen wel een knaltest (teststreep duidelijk donkerder dan controle), 's avonds wel een positieve test met teststreep gelijk aan controlestreep, maar daarna nam het ook snel af (teststrepen lichter dan controle). Vorige cyclus nooit een knaltest gehad.
Hallo dames. Ik voel mijn eisprong elke maand maar kan daar niet op wachten ivm donorzaad. Dus ik test wel. Ik heb de sensitest ovu testen en xo'n licht streepje als ik op de foto's voorbij zag komen was bij mij de positieve test! Elke dag niks te zien. Zaterdag een licht streepje. Maandag vroeg mijn ei. Dus een knaltest heb ik ook nog niet gehad. Maar ja elke dag een vasg streepje is natuurlijk erg onduidelijk en zenuwslopend. Succes!
Die van mij zien er precies zo uit, maar ook elke keer geen knaller. Kan natuurlijk ook aan het ontpillen liggen. Ik ga volgende maand gewoon vrolijk door met testen haha, en ga dan een andere proberen, ik heb het idee dat de sensitest hem voor mij ook niet is.
Ik had deze maand de sensitest dipstick sensitive. Deze gaf meerdere dagen een licht streepje en twee dagen voor mijn ei een veel donkerdere. Dus volgende maand die maar weer