Nog meer mensen die wachten op een knaltest (ovulatietest)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by christine1987, Oct 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Die laatste lijkt mij aardig positief, tenminste, als je daarna weer lichter hebt getest. Hij is het eigenlijk net niet inderdaad. Maar net wat mama larissa zegt, sommige dames testen misschen niet helemaal donker :( Ik weet niet, hier is hij 2 gelijke strepen.

Mama Larissa: spannend, hoop op een positieve test over een week of 2 voor jou!

2. christine1987

christine1987 Niet meer actief

vandaag weer een lichtere test, ik zal straks even foto,s plaatsen van de test, misschien dat jullie er wat wijzer van worden... op 3okt en 4 okt wat rekbaar slijm gehad bij het afvegen... dus zou zeggen dat ie op die dag is geweest?

3. christine1987

oeeeeeeeeeeeh spannend!!!! klussen maar hahaha

4. christine1987

dit zijn al mijn testen! de eerste foto is van 30 sep tot 6okt, de laatste is van vandaag.

op de 2e foto zie je extra testen die ik op 3 en 4 okt extra heb gedaan!

zal tegen 12 uur nog even een testje er tegen aan gooien ben benieuwd of ie donkerder is

Attached Files:

5. christine1987

in het echt zijn de testen nog duidelijker

6. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Jaaaa ik ook!! Deze ronde voor t eerst aan de ovutesten :D vandaag mijn meest donkere teststreep gehad maar weet niet of het positief is.... strax wr nog een testje wagen ;)

7. christine1987

kun je een foto plaatsen?

ik had op 32 okt en 4 okt rekbaar slijm met afvegen maar de test geeft aan dat ie toch nog niet donker genoeg is ?

8. MysteriousG

Had ik paar dagen terug ook. Nu geen rekbaar slijm mr maar wel donkere teststreep.
    Dit is mn test van 15 min gelden. Mn tweede test van vandaag. Hij is donkerder dan een uur geleden.. :D

9. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Spannend meiden!!!

Christine, ik wil je aanraden het bij 1 type test te houden, dan is vergelijken ook makkelijker.
    Volgens mij zijn die blauwe testen een stuk gevoeliger dan de roze sensi testen.
    Toch denk ik dat je ei al geweest is!

Rekbaar slijm is bij mij vaak al vanaf 6 dagen voor de daadwerkelijke eisprong ;)
    En er is bij mij weinig opbouw in de testen (zoals te zien op de foto) ineens issie dan donker of zoals nu gelijk 'knal' positief.
    Vandaag 1dpo, die 2 weken wachten vind ik altijd zo lang duren :)
    Nu kunnen we wel allemaal aftellen tot onze NOD, de mijne zet ik op 19 oktober.

10. christine1987

hihi ja ik heb 2 soorten testen inderdaad, sensitest was op en had toen die blauwe besteld, die gebruik ik nu en blijf ik gebruiken :D wanneer denk jij dat ik mijn ei heb gehad en dus mijn nod moet hebben nu?

11. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hoe was je 2e test van gister en hoe was je test vandaag?

12. MysteriousG

Gister had ik toch echt mn knaltest, want vandaag worden ze lichter ;) gisteravond en vanochtend lkkr gezellig gemaakt :) nu maar mn nod afwachten...

Share This Page