Bedoel je in ronde 1 of in t algemeen?! Ik gebruik ze nu 2 rondes...hopelijk niet in ronde 3 . Ben er erg tevreden over!
Testte 6 dagen geleden een Smiley met deze haha...vroeg me idd in het algemeen af wie hierdoor redelijk snel in verwachting is geraakt
Hier ook , eerste ronde en heb zelfs nog 3 van de 7 testen over! Waren hun geld dus waard. Ps, met de dipsticks ook 2x, 1ste ronde in verwachting geraakt....maar vond de cb digis veel fijner!
Ik in ronde 4, en ik ga ze nu voor t eerst weer gebruiken. Super duidelijk of t wel of niet positief is, daar hou ik van.
ben niet zo tevreden over deze testen, bij mijn eerste zoon nooit smiley gehad, deed nochtans elke dag test en correct, maar had duidelijk wel eisprong gehad want was dan zwanger nu terug aan het proberen, vind weer mijn ei niet, nog maar 1 keer gelukt
Ik vond de testen inderdaad ook gewoon lekker duidelijk met die smiley, je weet waar je aan toe bent. Bij onze eerste was het na 3 rondes met cb digitale ovulatietesten raak en bij de tweede pas na 10 rondes (ook elke maand de cb dig. ovulatietesten gebruikt), dus dat duurde iets langer.
Ook ik heb voor het eerst van CB ovulatie testen gebruikt deze maand.. En ik had vandaag een smiley!!! Nu hebben we gisteravond en vanochtend geklust.. Kan niet missen dan toch morgenochtend ga ik weer testen om te kijken of mijn eisprong al voorbij is, dan zou het gewoon een rondje moeten zijn!
Ik gebruik ze ook maar lees wel veel verschillende dingen over wanneer je eisprong dan is. De een zegt de dag nadat de smiley weer weg is. De ander zegt op de dag van de smiley enz. Hoe lang hebben jullie erna nog seks gehad toen jullie die smiley hadden? Ik had hem nl afgelopen woensdag en donderdagmorgen was hij weer weg.