Nog meer mensen die WEL van schoon houden?

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik ben zo schoon dat ik er soms gek van wordt ;)

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik hou me trouwens ook aan een heel vast schema elke week. Dat werkt lekkerder.

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik hou ook van ontzettend schoon hoor........ik hecht heel veel waarde aan (persoonlijke) hygiene, vind dat echt belangrijk.

Ik was mijn handen na ieder toiletbezoek met water en zeep, soms was ik ze wel meer dan 40x op een dag, ik gebruik iedere dag schone handdoeken, douche iedere ochtend, poets 3x per dag mijn tanden, trek iedere ochtend een schone onderbroek aan.....en zo kan ik nog wel ff doorgaan:D

Voor mij zijn deze dingen heel normaal:)

4. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Hey Daantje22, ik lees net hoe vaak jij je bed verschoont, toilet schoonmaakt etc. Echt best veel in mijn ogen. Mag ik je vragen hoeveel uur in de week je betaalde arbeid verricht?

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

6. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Nouja wat een raar gezin :$ Dure kleding & auto's voor de show maar het huis niet ;) terwijl die het 'belangrijkst' is

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

Dat is toch een keuze of prioriteit die je kan hebben en niet belangrijk, ik kan wel 80 uur werken ik zou mijn huis door dat niet laten verslonzen dan zou ik minder werken want huis staat op 1 hier samen met de kids.

Daarnaast als je werkt word het ook niet zo vies als fulltime thuis met kids dus dat scheelt weer. Ik zet vaak kookwekker even racen en klaar...

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik werk ook niet en ja het is hier schoon maar echt niet dat ik op mijn gemakkie kan gaan poetsen met 3 kinderen die altijd om me heen banjeren. Daarbij is er aan de andere kant van de kamer alweer rommel gemaakt als ik even mn kont keer. Mijn man is amper thuis en maakt alleen maar rommel als hij thuis is dus daar heb ik ook niets aan haha.

9. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Haha komt heel erg bekent voor allemaal ;)

10. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden en hun eigen idee van schoon en hygiënisch. Zo'n discussie kan een eeuwigheid doorgaan, iedereen denkt er weer anders over.

Maar wat ik me dan afvraag he over de moeders die hun kind achterna lopen met een doekje en zoveel mogelijk bacteriën weg willen houden bij hun kind. Gaan die kinderen dan ook niet naar een kdv? Want geloof me, daar eten kinderen echt wel wat van de vloer, stoppen ze speelgoed in hun mond waar andere kinderen ook aan gesabbeld hebben en ga zo maar door. En geloof me hoe schoon een kdv ook is en hoe netjes de leidsters ook zijn, het is niet te voorkomen dat zulke dingen gebeuren.

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mijn man wordt gek van mij, als we woorden hebben ook echt daarom.
    Hij zegt dat ik mij verheug op het schoonmaken voor de volgende dag, Ik maak planningen en die moeten dan ook gedaan worden anders kan ik niet functioneren...
    Eigelijk ben ik gewoon te erg met sommige dingen... maar sinds onze hond (die haart enorm) ben ik wel iets erger geworden.
    Bed verschonen elke week, moet gewoon!

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Terug lezen is ook een vak ;)

13. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik hou wel van schoon, alleen ontbreekt het me af en toe aan tijd en energie!
    En eigenlijk is het zo ook wel goed!

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach, ik heb nu eenmaal veel meer puf op de dagen dat ik thuis zit met de kids om er nog even een was in te gooien, de vaatwasser te doen, te stofzuigen, dweilen, afstoffen en de wc's.
    Als ik heb gewerkt, en ik de oudste uit school haal, dan is het snel eten klaarzetten, zwemles ( of i.d. ), eten, kinderen op bed, naar mijn paard en daarna nog stofzuigen en al dat soort dingen.
    Ga niet beweren dat het niks uitmaakt of je nu wel of niet werkt, want dat is BS.
    Ik krijg thuis ook een hoop schoon met 2 kinderen om mij heen. Alleen de was opvouwen en dweilen lukt niet.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    als ik die andere topics zo lees heb ik complete smetvrees :)!

16. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik zie niet hoe mensen met kinderen en een betaalde baan ook nog eens al die huishoudtaken intensief volbrengen. Vind het knap hoor!
    Maar bij mij is het het eerste wat er bij inschiet.
    Ben gewoon moe na een dag werk. Ben blij als ik om zes uur thuis ben, en kan gaan koken.

17. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Draak ik zie je lezen ...
    Vlucht nu t nog kan!!!!

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland

Hahaha en ik lees jou typen dus mijn tip naar jou is hetzelfde :D Was gewoon benieuwd hoeveel er werd afgegeven over het andere ''kamp'' ;)

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja ik zegt de gek!!!! :D:D:D Ik vind het zó lekker als dingen en mensen fris en schoon ruiken.....

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Onze kraamverzorgster zei ook dat ze zo vaak in ranzige huizen moest werken en de ouders waren zich hier echt niet van bewust. ;)

Mijn man had laatst in Nederland bij een bevriend stel gelogeerd. Het beddengoed was vies, rook muf en het zat onder de katten haren. Het hele huis rook naar kattenpis en zat onder de haren, zowel van menselijke als dierlijke aard. :$ Hij is de volgende dag maar snel in een hotel gaan zitten. ;)

Deel Deze Pagina