Oververmoeid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jubbos, 3 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Dag dames,

Hebben jullie dat ook? nachtenlang niet slapen, ik slaap gemiddeld 3 a 4 uur per nacht en ik ben nu ingestort vannacht van 00.30-05.00 niet geslapen en de wekker van mijn vriend ging om 05.45 en dus weer wakker, ik hou het niet meer vol...Ik heb me sinds maandag weer ziek gemeld op mijn werk (werk fulltime) maar ik was pas net 3 weekjes weer fulltime aan de bak, de eerste drie maanden waren een hel....en het gaat nog niet echt beter zeg maar.

Gister bij de verloskundige ook nog besloten om naar een psycholoog te gaan omdat ik het niet trek (zie eerder een topic paar weken terug).

Heeft iemand tips voor het niet slapen zodat ik wel kan slapen want dit tot de bevalling gaat echt niet, ben nu 15 weken.

Thanx voor het luisteren

Liefs Marlous

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Laat jezelf eens gaan en ga overdag eens slapen, ook al lig je stil, je lichaam rust wel een beetje, en dat kan enorm veel helpen.
    Als je bv smorgens huishouding doet, ofzo, noem maar even wat, en smiddags even gaat liggen op bed of bank, zodat je lichaam je spieren even niks te doen hebben, en je doet je ogen dicht, geen tv ofzo, misschien wel een boekje, dan slaap je ook denk ik wel.

Zelf heb ik een tijd met bloedarmoede rond gelopen zonder het te weten, was ook heel moe, dacht dat ik gewoon een griepje had, en ging gewoon liggen op de bank, en dan sukkelde ik bijna weg, ging ik naar boven, sprak ik af met me vriend dat hij me naar 2 uur wakker maakte, dat deed hij naar een paar dagen ging het al wat beter en sliep ik snachts ook wat beter.

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi Alecia,

Helaas werkt het niet voor mij, ik slaap overdag dus ook niet, lig al 2 dagen plat en doe niks...klein beetje opruimen verder komt het op mijn vriendje aan, heb er gewoon de puf niet meer voor.

Mijn HB is 8,2 dus die is prima, geen bloedarmoede dus

Ik zou er alles voor over hebben om een nachtje door te slapen..misschien kan ik iets homeopatisch nemen? Mag dat, weet iemand dat?

Groetjes,

4. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Ik zou je laten prikken op vit B12 of je die niet tekort hebt, hier heb ik ook last van gehad.
    Succes verder

Groetjes Jessie33

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Homeopatisch middel mag. Ik slaap ook al vanaf maand drie heel slecht; gemiddeld vier uur per nacht. Op zich ben ik er wel een beetje aan gewend en als ik vrij ben (de weekenden) slaap ik gewoon twee uur 's middags op de bank. Heerlijk. Maar goed, homeopatisch middel mag dus. Verloskundige raadde mij Dormiplant aan van VSM. Heb het direct gehaald en geprobeerd. Eerste keer gelijk heelijk geslapen, 8 uur lang! Wat een luxe! Nacht daarop wel wakker geworden maar direct weer ingeslapen, dus niet wakker gelegen. Nacht daarna hielp het niks. Het is dus beetje af en aan. Af en toe neem ik het in. Afgelopen nacht voor het eerst weer eens 8 uur geslapen zonder pillen... dus ja... Maar dat middel is dus wel het proberen waard hoor.

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

dank je, heb net mijn huisarts gebeld die raade Avena Sativa complex van A Vogel aan dus die ga ik eerst proberen, thanx iig voor de tip.
    Het lastige is dat ik het CVS heb en daardoor echt nu niet weet waar ik het zoeken moet...hoop dat het homeopatische helpt...
    Overdag slapen lukt dus ook niet, dan zou ik nog kunnen bijtanken...pfffffff om af en toe helemaal tureluurs van te worden!

Deel Deze Pagina