Even mijn frustratie kwijt. Vandaag een postpakket van post nl binnen gekregen over gevonden post. waarin vermeld staat dat uit onderzoek is gebleken dat een medewerker van postnl zijn werkzaamheden niet naar behoren heeft uitgevoerd en dat ze dus post van ons hebben gevonden. de post is gewoon van ruim een jaar geleden. Waaronder een brief van het pensioenfonds (waar we dus nu veel te laat mee zijn, maandag maar even bellen of we nog recht hebben op die voorgestelde regeling) vandaar van mij een dikke duim voor post nl :x
Yep hier ook, 15.000 poststukken gevonden in een loods maarja..ze hadden het ook weg kunnen gooien toch? Nog netjes dat ze alles alsnog bezorgen mét uitleg erbij..
Niet zo heel leuk nee,, maar toch netjes dat ze het toch nog langs komen brengen, ze hadden het ook in de prullenbak kunnen mieteren met het idee, wat niet weet...
:O Is dat een bepaalde regio? Ik heb sowieso altijd problemen met PostNL, dit is voor mij nog een dikke bevestiging.
Ik hoor dit echt steeds vaker! Maar heb nu al een paar keer gehad dat een instantie zegt iets te hebben opgestuurd maar wij hebben t niet. Naar gevoel dat iemand t misschien wel ergens gedumpt heeft ofzo.
hier is het ook drama sinds het vakantie was.. mis nu nog steeds een hoop dingen die opgestuurd zijn voorheen kreeg ik zelf eigenlijk altijd netjes maar heb wel vanuit de shop een aantal keer meegemaakt dat klanten het niet kregen .. vind het echt enorm shit dat we afhankelijk zijn van zon bedrijf ! al die zoekgeraakte poststukken je leest het continue..
Wij kregen trouwens een brief van de Belastingdienst dat we 358 euro moesten terugbetalen voor die en die datum zoals 'op de eerdere rekening stond', die hadden we dus ook niet gehad, heel fijn zoiets.. Niet bezorgd door PostNL. Ik wist niet dat dit dus zoveel voorkwam!
Wij kregen vandaag pas een rouwkaart binnen terwijl diegene donderdag is gecremeerd.... gelukkig wist ik de datum maar best lullig voor de mensen die het niet wisten. Erg slordig!
Wij wonen in regio utrecht Ja wel fijn dat het alsnog komt. Anders hadden we van niks geweten. Veel buren hebben ook een pakket gehad van 2011
Hier ook al. Ik vond al dat we de laatste weken weinig post ontvingen, maar we misten concreet de rekeningen van de hypotheek (en dat valt op) en een geboortekaartje. Fijn hè, die privatisering van de overheidsinstanties! Ook geen idee waar we heen kunnen met onze klachten, want het wordt er niet beter op.
Niet alleen de post is slecht... Maar ezorgers my god.. Tijdje geleden haal iemand t in ze botte herses om een pakje via t raam naar binnen te gooien in mn zoontje Zn kamer nog wel Als ie iets harder had gegooid lag ie on zn bed Ik was op zn zachts gezegd not amused
@ belastingdienst brieven..de meeste belasting en enveloppen worden door Sandd bezorgd! meteen klacht indienen en belastingdienst op de hoogte stellen. Zij nemen de klachten zeer serieus en bezorgers worden vaak gecontroleerd ook nog. Heb er zelf voor gewerkt tot kort geleden
Denk dat als we dat wel wisten ze ook op de 1 of andere manier kwijt zouden raken Ik hoor ook veel klachten over postnl over dingen die niet aankomen. Vind het erg. Volgens mij hebben ze het toch echt minder druk maar raken ze meer kwijt en hebben ze meer vertragingen van de post. Ik vind het knap
Oja, hier hadden ze eens vier dozen in de tuin onder de tuintafel gezet. Ik las de volgende dag het briefje pas. Maar voor hetzelfde geld had iemand het uit de tuin gehaald... Of als het hard was gaan regenen, dan waren de onderste dozen doorweekt geweest.
Mijn schoonzusje was ooit postbode. Zij deed haar werk niet goed (zeg maar helemaal niet!) en bewaarde netjes alle post in haar schuurtje. Tot er immens veel klachten kwamen bij TNT... Via bepaalde codes kwamen ze bij haar terecht en in haar schuurtje bleken echt mega veel boxen met post te staan. Veel mensen hebben hier echt schade van opgelopen.. Rekeningen nooit gekregen, post nooit gehad noem maar. Ze is gelukkig ontslagen! want vind dit echt schandalig. Begrijp je woede! Laat het duidelijk zijn dat wij geen contact hebben met haar
hmm tis niet leuk om zoiets te krijgen idd, maar wel netjes dat ze het alsnog gedaan hebben! De post is niet wat het geweest is idd....... Hier ook wel eens geboorte kaartje gekregen...naja...de helft! met een briefje erbij.....sorry fout in sorteer centrum...excuus....(de verzender kreeg ook zo een brief, maar die heeft vergoeding geeist! en gekregen ook.....30 van haar kaarten waren dus zo aangekomen....de helft!) Balen, hopelijk word het snel weer beter!
ik was ook boos op de post. Een vreemde meneer belde dat wij een pakket van hem hadden aangenomen. Ik neem wel eens post aan, maar alleen van wie ik ken in de buurt en niet van een vreemde ander gedeelte van de stad. maar goed, meneer had mijn gegevens gekregen, naam adres alles. Echt bizar. 1 ik heb het posstuk van deze meneer niet gehad. 2 ze geven zo mijn gegevens en beschuldigen mij eigelijk van achteroverdrukken van een poststuk! geen idee wat er in zat, maar stel je voor iets duurs, of waardevols en deze meneer was even verhaal komen halen bij mij! ik moet er niet aan denken. Ik heb een klacht neergelegd per mail en via de telefoon. maar schiet er niks mee op! maar ik was hier niet blij mee.
Gelukkig zijn er ook eerlijke/lieve/aardige/sociale/behulpzame postbezorgers! Maar dan heb ik t over mezelf haha Zitten dus ook goeie tussen! Van de week ben ik helemaal teruggefiets omdat ik perongeluk nog een belangrijke brief in mijn tas had zitten,...had er ook mee kunnen wachten tot donderdag..
De man die hier de pakketjes komt bezorgen, is altijd super aardig. Pakketjes komen ook altijd wel aan. Maar de normale post van Post NL dus niet. Wel van die andere twee... Stom hoor...