Misschien kun je je hond leren om in een soort gordel-tuigje op de achterbank te gaan zitten? Dan kunnen ze geen kant op en het is nog veiliger ook. Wij hebben de hond altijd in de kofferbank. We gaan haar straks leren wennen aan een bench in de auto.
Hey Lien, Ik rijd ook paard. Ik heb alleen nog niemand gezocht voor het geval dat...... Ik kijk zelf even aan tot hoe lang het goed voelt en zodra ik ga twijfelen hoop ik dat er iemand binnen onze vereniging die van mij er zo lang bij wil rijden. Ik weet niet wat voor hond je hebt maar die van mij gaat in de hondengordel waardoor hij weinig tot geen bewegingsvrijheid heeft. Niet dat hij opgehangen wordt of zo maar hij kan dan niet heen en weer over de achterbank. Ik heb er geen ervaring mee. Misschien kan iemand anders je daar beter bij helpen.
Hier ook aardig wat beestjes. 2 paarden, 2 katten en nog 1 hond. Dat we een jaar geleden besloten voor een kindje te gaan hadden we nog 2 honden. ( newfoundlanders) En mijn grootste zorg was toen hoe ga ik ze uitlaten? en die kleine meenemen. Newfoundlanders zijn grote honden en je hebt maar 2 handen. Inmiddels is er nog maar 1 hond en zijn we nog steeds niet zwanger. Kortom mijn beesten gaan echt niet weg , omdat we een kindje willen. Er over prakkeseren heb ik ook opgegeven. Eerst maar eens zwanger worden en dan zien we wel weer verder. Er kan in korte tijd veel veranderen. Komt tijd komt raad.
Wij hebben ook 2 paarden en 2 honden ! Hahahaha..... Maar ik zie het allemaal nog wel hoor..... Het zal vast wel goedkomen Idd eerst maar eens zwanger worden . Liefs Tries.