Jaa die snap ik ook niet belemaal! Haha hier nu steken achter mn schaambot dag 18 vandaag hie gaat tmet jullie
Ow haha, voor de duidelijkheid: ik had vrijdag de eisprong en zaterdagochtend de innesteling. Ik bedoelde met "net" dus vrijdag 😉
Hoe kan je een dag na de eisprong al een innesteling hebben?? De innesteling begint pas 5 tot 10 dagen na de eisprong
Voelen jullie het groeien van het eitje als steekjes, schuin links of rechts boven je baarmoeder? Ik voel dat nu al, dag 6 in cyclus...
Als ik steekjes voel waarvan ik denk dat het het groeien van mijn eitje is, dan voel ik dit schuin onder mijn navel/boven mijn lies. Meestal rechts maar heb het ook wel eens links gevoeld.
Ik had aan de gynaecoloog uitgelegd wat ik voelde en die zei dat dat het was, de innesteling. Ik denk dat jullie gelijk hebben, want ze zei er ook bij dat ik een snelle innesteling had. Ik snapte eerst niet wat ze daarmee bedoelde en dat boeide me eerlijk gezegd ook niet zo, maar nu jullie het zo uitleggen begrijp ik beter hoe het zit 🙂
Als ik het voel groeien ervaar ik een druk en soms behoorlijke steken. Het verschilt ook nog wel eens waar ik het voel.