Platliggertje was dat tegen mij of tegen de startster van dit topic ? (zal even antwoorden) ... Wij hebben onze pretecho laten doen bij Studio9months in Gent, niet uitgekozen, want wij hadden onze pretecho gewonnen op de babybeurs in Gent (zijn van Antwerpen) . Waterloo is ook Studio9months dacht ik... Ik ben er in elk geval héél tevreden over ! Ze zijn heel vriendelijk en ik had alvast beeldschone foto's en een DVD van onze kleine man ! Veel succes meid, hopelijk ligt de beeb goed, en geniet ervan!
Hallo. Jullie hebben het allemaal over een echo met 5 a 6 weken. Zagen jullie toen al veel? Ik heb er een gehad met 5,4 weken. Er was toen (zowel in- als uitwendig) nog niets te zien. Alleen dat de baarmoeder anders was.... Nu ga ik maandag weer, ben dan 8 weken, hoop dan meer te zien en een hartje te horen
Hey Littleone, was idd tegen u Ik ga morgen ook naar studio 9months, maar dan in Waterloo. Gent was beetje te ver (ben normaal van Aalst, maar tijdje geleden naar Vilvoorde verhuisd, dermee). @ Fioon: Met 5 weken was bij mij enkel het vruchtzakje te zien, met 6 weken al een klein puntje en met 8 weken zag je al de vorm van een kleine uk in wording
Leuk om te horen allemaal zeg.... Ik dacht ook dat ik er al veel had, maar dat valt nu dus wel mee Wij zijn voor de 4D echo in Delft geweest, bij Babyvision ( en ook zelf betaald )
ook wij krijgen bij elk bezoek bij de gyne een echo. reden is om te kijken of ze allebei op schema liggen. aanstaande woensdag krijgen wij de 20 weken echo