Langer dan 6 rondes bezig zonder mmm

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lentezon18, Oct 24, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Wij willen graag een tweede en ik zit nu op het wachtbankje van ongeveer de 8e ronde.

Nog meer die een beetje in hetzelfde schuitje zitten? :)

2. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,803
    9,314
    113
    Gelderland
    Wij in ronde 12. Inprincipe zonder mmm. Alleen krijg ik binnenkort een extra controle omdat er met de laatste echo wat afwijkends aan mijn baarmoeder is gezien.
    Dit willen we wel laten bekijken en eventueel verhelpen als dat mogelijk is. Daarna willen we weer op de natuurlijke manier verder proberen.
    Dus met 1been in de mmm, maar dat zal blijvend met 1 been zijn.

Mag ik dan ook mee kletsen?

3. Lentezon18

Tuurlijk! Ik had het er meer bij gezet omdat ik er (gelukkig) niet zoveel verstand van heb, al die medische termen. Jullie gaan voor een derde als ik het goed zie? Hou oud zijn ze? :) wanneer hebben jullie om een controle gevraagd? Was verder wel alles goed?

4. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,803
    9,314
    113
    Gelderland
    Fijn dat dat mag :)
    Klopt wij gaan voor een 3e. Onze zoontjes zijn nu bijna 7 en 8. Nooit verwacht dat mijn man ooit nog mee zou gaan in mijn wens maar gelukkig wilde hij uiteindelijk ook.
    Ik heb vorige maand om een echo gevraagd. Rond 12 maanden voor het eerst naar de huisarts. Mijn man wilt graag nog een kindje maar wil er niet de medische molen voor in. Nu er iets afwijkends gevonden is gaan we het wel verder laten onderzoeken.

Hoeveel dpo ben je nu? Voel je iets?

5. Lentezon18

Wat fijn dat jullie de wens nu samen hebben! Maar wel moeilijk als het dan niet lukt. Duurde het bij de andere kinderen ook lang? Zou je zelf wel de medische molen in willen?

Ik ben 3dpo voel nog niks haha, het is ook nog vroeg. Maar ik let sowieso niet echt op wat ik voel want het kan toch vanalles zijn. Ik wil eigenlijk niet hopen want dan word ik weer teleurgesteld. Maar het lukt me echt niet om er niet mee bezig te zijn, het gaat de hele dag door m'n hoofd pff. En jij?

6. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,803
    9,314
    113
    Gelderland
    Bij de oudste was ik in de 5e ronde zwanger en bij de jongste in de eerste echte ronde. Dit is dus heel nieuw. En heel naïef, ik dacht dit flikken we wel even.
    Ik laat me mee slepen in wat de artsen adviseren. Liever geen mmm maar als het niet anders is. Het leeftijdsverschil hebben we los gelaten. Wij zijn zelf gelukkig nog erg jong.

Duurde het bij jou langer? Die gevoelen van hoop ken ik idd heel goed. Vreselijk!
    Ik ben vandaag 6 dpo. Krijg al weer mijn ongi pukkels.. LF van 11 dagen dus na het weekend mijn nod. Ga niet testen denk ik, jij wel?

7. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,803
    9,314
    113
    Gelderland
    @Lentezon18 Ik had vanochtend op 8 dpo een tuurtestje. Die heb ik wel vaker gehad dus sta niet meteen te juichen. Hij verscheen meteen bij het oplopen, ook dat heb ik vaker gehad. Nu afwachten of hij morgen of overmorgen duidelijker is.

8. Lentezon18

Ohhhhh wat spannend!!! Heb je een foto? Ik hoop voor je dat het goed zit

9. Lentezon18

Ik ben twee keer zwanger geworden zonder er echt mee bezig te zijn dus dit is voor mij ook nieuw.

Ik dacht dat je niet ging testen? Haha. Ik ga ook testen hoor, begin ik altijd al vroeg mee, veel te nieuwsgierig voor. Al zie ik er nu ook wel tegenop om weer naar een witte test te kijken. Alle hoop en het wachten weer voor niks geweest. Nu 5 dpo dus probeer me nog ff in te houden

10. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,803
    9,314
    113
    Gelderland
  11. Lentezon18

Spannend! Ik vind het er voor 8 dpo wel goed uitzien. Wanneer ga je weer testen?

12. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,803
    9,314
    113
    Gelderland
    Morgen! Ik heb al vaker tuur strepen gehad. Meestal 1a2 dagen en daarna gewoon mijn ongi. Heel spannend dus!

13. Lentezon18

Hoe is het nu?

14. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,803
    9,314
    113
    Gelderland
    Ik had het wel verwacht maar baal er toch van. Helaas was de test van vanochtend weer lichter.

15. Lentezon18

Pff meen je niet, wat balen zeg. Dat is wel heel vreemd want ik vond hem best duidelijk. Heb je dit toen ook aangegeven bij de huisarts?

16. Lentezon18

Hoe is het nu?

17. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,803
    9,314
    113
    Gelderland
    Lief dat je het vraagt. Hier gaat het eigenlijk heel goed. Ik heb bepaalde knopen door gehakt en dat lucht zo enorm op.

We hebben besloten om de intake even af te wachten. Als dit allemaal erg ingewikkeld gaat worden dan stoppen we met proberen. Als er absoluut een kans is om op de natuurlijke manier alsnog zwanger te raken dan gaan we door maar wel op een heel laag en ongedwongen pitje.
    Ik denk dat ik er wel ok mee kan zijn als er geen baby komt. Het zal absoluut ontzettend verdrietig zijn maar ik kan eindelijk weer gaan leven.. nu stond het afgelopen jaar alles stil voor mijn gevoel. Alles in het teken van die eventuele baby die nooit gekomen is. Het voelt zo goed om dat los te laten. 29 nov, mag ik al terecht. Hele drukke maand voor de boeg dus die vliegt om.

Hoe gaat het met jou?

Share This Page