Gisteren is onze Baloe spoorloos verdwenen, ik vermoed dat hij naar buiten is geglipt maar zeker weten doe ik het niet helemaal. Baloe is een binnenkat en het buiten zijn helemaal niet gewend vandaar dat ik me ook zo'n zorgen maak. Binnenshuis hebben we alles al diverse malen afgezocht maar kunnen hem niet vinden. Vandaar dat ik er ook vanuit ga dat hij nu buiten is. Ik heb al een melding gemaakt bij amivedi, dierenambulance gebeld, asiel gebeld, de buurt verschilldende keren doorgelopen, zelfs de gemeente gebeld en morgen wil ik flyers in de buurt gaan ophangen. Is er iemand hier op het forum die zijn foto wil lezen? Daar zou ik hel dankbaar voor zijn want hij wordt heel erg gemist! Marjolein
ik kan je niet helpen, maar kan je wel veel sterkte wensen en ik hoop dat hij snel weer opduikt en lekker nar huis komt... ik weet hoe t voelt, beide katten van ons zijn eens uit het raam gesprongen (1hoog) wat heb ik me rot geschrokken... Ook eens een oude kat die op vakantie weg liep, gelukkig weer terecht de volgende dag. Hoop dat je katje snel terug komt, meestal gebeurd dat ook wel maar idd ik snap je zorgen, sterkte!!!
Marjolein, ik kan je ook niet helpen. Ik heb weleens gelezen dat als een binnenkat per ongeluk buiten komt, hij meestal vlak bij het huis verschuild zit. Vaak uit angst durven ze niet van hun schuilplek te komen. Het beste is 's avonds buiten, als het stil is, te roepen. Sterkte, ik hoop dat Baloe snel weer thuis is.
mijn katten smeren hem ook wel eens naar buiten toe. wat hier werkt als ze verstopt zitten is savonds een blikje buiten open trekken, vaak komen ze hier wel op af. of met een voerbakje rammelen met brokjes erin.
Helaas heb ik hem nog steeds niet gevonden, ik heb vanmiddag door de hele buurt posters gehangen en naar hem gezocht. Maar helaas nog steeds geen spoor