Kat vermist, kan/wil er iemand zijn foto lezen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marjolein79, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolein79

Marjolein79 Actief lid

11 sep 2007
    253
    0
    16
    Het zonnige zuiden
    Gisteren is onze Baloe spoorloos verdwenen, ik vermoed dat hij naar buiten is geglipt maar zeker weten doe ik het niet helemaal.
    Baloe is een binnenkat en het buiten zijn helemaal niet gewend vandaar dat ik me ook zo'n zorgen maak.

Binnenshuis hebben we alles al diverse malen afgezocht maar kunnen hem niet vinden. Vandaar dat ik er ook vanuit ga dat hij nu buiten is.
    Ik heb al een melding gemaakt bij amivedi, dierenambulance gebeld, asiel gebeld, de buurt verschilldende keren doorgelopen, zelfs de gemeente gebeld en morgen wil ik flyers in de buurt gaan ophangen.

Is er iemand hier op het forum die zijn foto wil lezen? Daar zou ik hel dankbaar voor zijn want hij wordt heel erg gemist!

Marjolein

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Sorry ik kan je niet helpen, maar wil je heel veel sterkte toewensen.

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    ik kan je niet helpen, maar kan je wel veel sterkte wensen en ik hoop dat hij snel weer opduikt en lekker nar huis komt...

ik weet hoe t voelt, beide katten van ons zijn eens uit het raam gesprongen (1hoog) wat heb ik me rot geschrokken...
    Ook eens een oude kat die op vakantie weg liep, gelukkig weer terecht de volgende dag.

Hoop dat je katje snel terug komt, meestal gebeurd dat ook wel maar idd ik snap je zorgen, sterkte!!!

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Marjolein, ik kan je ook niet helpen. Ik heb weleens gelezen dat als een binnenkat per ongeluk buiten komt, hij meestal vlak bij het huis verschuild zit. Vaak uit angst durven ze niet van hun schuilplek te komen. Het beste is 's avonds buiten, als het stil is, te roepen. Sterkte, ik hoop dat Baloe snel weer thuis is.

5. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    mijn katten smeren hem ook wel eens naar buiten toe. wat hier werkt als ze verstopt zitten is savonds een blikje buiten open trekken, vaak komen ze hier wel op af. of met een voerbakje rammelen met brokjes erin.

6. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Hoop dat je hem snel weer vind!!

7. Marjolein79

Marjolein79 Actief lid

11 sep 2007
    253
    0
    16
    Het zonnige zuiden
    #7 Marjolein79, 6 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2012
    Helaas heb ik hem nog steeds niet gevonden, ik heb vanmiddag door de hele buurt posters gehangen en naar hem gezocht.
    Maar helaas nog steeds geen spoor :(

Deel Deze Pagina