Hoi, Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad. De kleine wilde maar niet goed draaien en de navelstreng zat ook wat in de weg. Dus ze kon maar voor 90% zekerheid het geslacht noemen. Wat denken jullie? Ik ben even benieuwd of jullie op hetzelfde uitkomen. Aan de dames uit het 1 t/m 15 juni topic die het al weten... sssstttt!!!
Lijkt idd een meisje, maar... Je echoscopiste heeft bewegende beelden gezien en is de expert. Als zij twijfelt, kunnen wij er eigenlijk niks van zeggen Ik weet uit ervaring dat jongens ook dit soort beelden kunnen geven! Mijn oudste was tot 30 weken een meisje en op de pretecho met 24 weken zie ik ook steeds 3 streepjes. En aangezien je "slechts " 90% hebt gehoord zou ik een slag om de arm houden.
Bedankt allemaal. Ze zei inderdaad een meisje. Maar de navelstreng zat er tussen en ervoor, dus vandaar dat ze het niet heel duidelijk kon zien. Springen en schudden maakte helaas geen verschil. Ik ben er nu wel iets meer van overtuigd. Maar we gaan zaterdagochtend nog een geslachtsecho laten maken om het zeker te weten. Ik krijg met 30 weken ook wel een groeiecho, maar wil niet zo lang wachten. Ik wil graag mijn inkopen gaan doen enzo. Nogmaals bedankt voor jullie mening.
hihi zo grappig.. ik ken nog helemaal niets van een echo. . weet niet eens wat ik zou moeten zien maar dat leer ik de komende maanden wel zeker?! kijk er naar uit.. proficiat met je dochtertje!
Fijn dat je nu duidelijkheid hebt, gefeliciteerd! En mijn echo zag er ook zo uit en zie banner . Haha, dat had ik in het begin ook hoor! Maar na een paar echo's zelf gehad te hebben weet je waar je moet kijken en wat je ziet. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!