Ik zou zeggen, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Eliza was niet een hele zware baby, rond de 7 pond. Ook zij was gewoon erg hongerig en ik heb gewoon de voeding verhoogd waardoor ik een heel rustig meisje kreeg. Het zijn richtlijnen, niet ieder kind valt onder die lijnen. Eliza is gewoon erg groot voor haar leeftijd maar ze is niks te dik ofzo.. Ik heb het gewoon gedaan en er kwam veel meer rust in de tent. Voor de kleine en jou wel zo prettig!
Op een gegeven moment zul je zien dat er steeds vaker wat in een flesje blijft zitten en dan zul je ook merken dat je heel langzaam er weer een fles vanaf ziet gaan. Bij Kylian is het nu ook per dag verschillend wat hij eet. De ene keer gaat de laatste papfles helemaal op en de andere keer zet ik het vol weer in de koelkast en dan kan hij het de volgende morgen opdrinken. Maak je niet druk, go with the flow Groetjes Anita
onze zoon was 9 pond en kreeg 5 keer 180 cc en toen hij 3 maanden was ben ik over gegaan op 4 keer 210 cc. en daarna 1 keer 240 en 3 keer 210 en sinds 2 weken zit ik op 2x 240 en 2x 210. wesley drinkt alles op laat echt geen druppel staan en krijgt nog geen bijvoeding ivm allergieen.
Hee meiden, Bedankt voor al jullie reacties. Ik ben vanmiddag naar de huisarts geweest, die ook nog eens 25 jaar bij een zuigelingebureau heeft gewerkt. Ik vertelde hem wat het CB had gezegd en hij was het er niet mee eens. Ik mocht hem gewoon lekker 5 X 180 geven! Hij vond het ook geen probleem dat hij zoveel aan was gekomen, dus ik ben helemaal gerustgesteld. Bovendien heeft hij Jesper doorgestuurd naar een fysiotherapeut voor zijn overstrekken. Het CB vond het niet nodig, hij wel. Hij zei beter te vroeg dan te laat. Dus wat mij betreft kan het CB lekker in de str*nt zakken..
Die kleine van ons woog 4660 gram bij de geboorte en die had ook 6 x 150... Op dit moment is hij nu 7 maanden ( op een week na ) en hij heeft nu nog 4 flessen met 180 cc water en 6 schepjes, ik deze week proberen om de middag fles weg te halen en een boterham te geven hij drinkt namelijk die middag fles niet meer leeg