Hoe hebben jullie kinders het gedaan, afgelopen nacht/ochtend met het verzetten van de klok? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar Ons ventje werd nieuwe tijd om half 7 wakker (oude tijd dus half 6) dus geen verschil met andere ochtenden.
bij ons werden ze pas 9.30 nieuwe tijd wakker normaal in de oude tijd was het 7.30... maar we hebben ze ook later naar bed gedaan gisteren.....
Bij ons oude tijd 6.00 wakker, en nu dus 7.00! Wel lekker hoor, want hij mocht gelijk de fles en hij was een uurtje later wel weer zo moe dat hij weer naar bed kon! En hij is nu net wakker, dus lekker in bad en een flesje daarna!
Mn meisje is de laatste week steeds om 5 uur "wakker" dan kan ik 10x de speen gaan geven, vannacht heeft ze geslapen tot 9 uur! Gisteren ging ze ook heel laat slapen omdat ze op visite niet in slaap wou. Heerlijk!
Hier werd ze nieuwe tijd 08.15 wakker (wel een onrustige nacht). De laatste tijd werd ze om 07.00 wakker. We hebben haar gister iets eerder naar bed gedaan, zodat ze vandaag weer rond dezelfde tijd wakker zou zijn, maar ze heeft dus wat langer geslapen. Geen proleem. Er zit nog niet echt een ritme in de borstvoeding en slaapjes, maar wel gewoon om 09.30 haar fuithapje gegeven. Ik denk niet dat we er veel van zullen merken.
Mijn dochter ligt nog steeds te slapen .... Mijn man is net al even gaan kijken of ze nog wel ademde, maar ze lag gewoon nog heerlijk te knorren.
Bij ons was de 'oude tijd' steeds eerder ivm vroeger licht worden, de afgelopen week was het steeds zo rond 06.00. Vanochtend was het nieuwe tijd 08.00! En na een uur spelen was hij alweer moe en hij ligt nu dus al vanaf 09.00 te slapen... Lang leve de zomertijd
Oude tijd werden ze meestal rond 7 uur wakker, maar vannacht was echt 'a night from hell', heel onrustig allebei en al met al dus maar 3 uurtjes geslapen. Om half 7 nieuwe tijd kwam papa terug van de nachtdienst en zijn ze met hem mee naar beneden gegaan. Ik heb er zelf toen nog lekker even 2 uurtjes tegenaan geplakt.
Oude tijd werd hij steeds eerder wakker; 7 uur, 6 uur, 5 uur en eergister zelfs 4 uur (dus nachtvoeding). Vanmorgen was het 6.30 uur, dus nieuwe tijd 7.30 uur. Toen een flesje gegeven en hij viel tijdens z'n flesje alweer in slaap, dus weer naar bedje gebracht en toen wij er op 10.15 uur uitgingen en in zijn kamertje keken was hij wakker en lag hij te lachen naar z'n knuffelbeertje
Tycho heeft bij mijn schoonouders geslapen afgelopen nacht (mijn schoonvader was jarig gisteren en hij lag zo lief te slapen dat we hem daar hebben gelaten. Bij ons slaapt hij altijd tot 6uur. Maar daar slaapt hij altijd veel beter, nu heeft hij daargeslapen tot 7:30 oude tijd, dus 8:30 nieuwe tijd. Als hij dat bij zijn pappa en mamma nou ook doet xxx
Hier gisteren gewone tijd (19.30u) naar bed gegaan en vanmorgen 8.30u nieuwe tijd (dus 7.30u oude tijd) wakker geworden... Dat is dus eigenlijk normaal! Fles gedronken en meteen opgestaan ipv weer terug naar bed, anders is ze wel uit haar ritme... Lekker gespeeld en rond half twaalf weer boterham + fles en nu ligt ze weer lekker te knorren! Volgens mij gaan we er verder weinig anders aan merken nu de klok verzet is, ze zit weer in haar gewone ritme!
Loys slaapt normaal oude tijd tot 7 uur sochtend en vanochtend was ze 8 uur zomdertijd wakker dus gewoon normaal eigelijk. Kian daarin tegen had ook een helse nacht. is tussen 2 en 5 uur zomertijd wakker geweest vannacht en vanochtend om 8 uur zomdertijd ook al weer wakker. hij zal vanavond in ieder geval goed moe zijn haha.
Hier oude tijd half 7 en nwe tijd half 9. Heerlijk. Voor t eerst gisteravond ook niet meer wakker gemaakt om half 11 voor laatste voeding. Hopelijk blijft t zo!!!
gewone tijd in bed gedaan en ze werd 8:00 nieuwe tijd (7:00 oude tijd) wakker... en normaal werd ze ook 7:00 oude tijd wakker dus hier geen verandering.
Hier ook niet echt anders dan anders. Oude tijd was al een tijdje rond half 7, 7 uur dus vanochtend rond 8.00 uur. Hopelijk blijft t nu rond 7.30 hangen. Vond 6.30 wel erg vroeg.
Nou die van mij werd 9 uur wakker.Dit is in wintertijd 8 uur. Normaal komt mijn 2 maanden oude meisje pas om 6 uur
hier wakker om 06.45 nieuwe tijd, normaal 05.45 oude tijd dus geen verschil. Voelde me wel uitgeslapen vanmorgen